Bruna flytningar och stark smärta
Jag är gravid i 17+0 och har under dagen idag haft återkommande bruna flytningar och smärtor i magen. Jag åkte in till gyn akuten vid lunch men blev hemskickad med rådet att ta en alvedon och om inte det hjälpte smärtan skulle jag söka åter. Fick inte tag i min barnmorska på förmiddagen när allt startade men hon ringde åter på eftermiddagen och sa att läkaren de har som är där en dag i veckan kunde ta emot mig första nästa vecka. Min barnmorska tyckte det var konstigt att man inte tittade med ultraljud på gyn akuten så att allt var ok (vilket jag också tycker) men sa också att om smärtan tilltog skulle jag söka gyn akuten. Smärtan tilltog under kvällen, det kändes/känns emellan åt som om någon hugger mig med en kniv på höger respektive vänster sida. Jag sökte gyn akut igen men ingen läkare hade tid att bedöma mig så ska tillbaka imorgon igen. Jag och min man är super oroliga för att detta är ett missfall vi går igenom och tycker det är super jobbigt att inget ultraljud eller annan undersökning gjorts. Någon som varit med om liknande runt dessa veckorna? Hur gick det för er?