• Anonym (Fyrtillsex)

Pröva Gang Bang?

När man har hamnat i vuxenlivet med en och samma man har Det sexuella blivit lite som vanligt?.

Jag blir ofta lite kåt utan veta varför. Jag läste en artikel om om en kvinna som beskrev upplevelsen med ett gang bang.

Jag har lekt med tanken men?.. det känns både lockande och skrämmande..

Tänka att bli ompysslad av flera män få mig att rysa. 

Ni om har erfarenhet berätta. 

Ska jag berätta för min man?

Hur får man ihop gruppen?

Kan ni som prövar njuta.  

• Svar på tråden Pröva Gang Bang?
  • Anonym (Anonym)

Självklart skall du berätta för honom . 

swingersklubb är rätt ställe att testa flera killar 

• Anonym (A)

Ibland så kanske ska det stanna vid en fantasi.

• Anonym (Fyrtillsex)
    Anonym (A) skrev 2026-02-19 13:57:21 följande:

Ibland så kanske ska det stanna vid en fantasi.

Har du haft samma?
  • Anonym (Fyrtillsex)
    Anonym (Anonym) skrev 2026-02-19 13:29:05 följande:

Självklart skall du berätta för honom . 

swingersklubb är rätt ställe att testa flera killar 

Har är det om du har prövat?
  • Anonym (Mannen)

Är man så jag kan inte direkt relatera till hur det känns för kvinnan, men jag har varit med om ett antal GB. Bland annat med ett ex som gillade detta. Annars har jag varit med som extrakille i gänget.

För de tjejer som gillar detta är det definitivt en höjdare. Sedan kan det vara olika hur det ska gå till, om man vill bli "ompysslad" som du skriver, med mycket smek etc, eller om man vill ha det råare där man t.ex. blir fasthållen av killarna som turas av att sätta på tjejen.

Många killar tycker det är underbart att se sin tjej njuta. Andra kan inte stå ut med tanken på sin tjej med andra killar. 

Börja med att prata med din kille rent allmänt vad han tycker om GB och kolla reaktionen. Kanske kolla på en porrfilm tillsammans med GB som nästa steg. Vill du sedan gå ännu längre är en swingersklubb det enklaste alternativet, som redan nämnts. Vissa är vana att styra upp GB och har ett antal killar som de vet funkar. 

En ytterligare variant är att börja i mindre skala och bjuda in en extrakille så att det är två killar på dig. Själv tycker jag att det är ett trevligare alternativ, men smaken är olika.

Svar på tråden Pröva Gang Bang?