Hur hitta män utan barn?!
Vill aldrig mer ha en man med barn! Inte ens vuxna utflugna! Var hittar man dom? Har aldrig provat dejtingappar. Finns det många män runt 50år utan barn där?
Vill aldrig mer ha en man med barn! Inte ens vuxna utflugna! Var hittar man dom? Har aldrig provat dejtingappar. Finns det många män runt 50år utan barn där?
Det är nog säkrast att du satsar på att hitta någon incel.
De flesta människor över 50 har ju barn, så det blir nog inte superlätt att hitta.
Ja, de finns. Men det är de som ingen vill ha, bara skräpet kvar.
Fattar inte varför dessa idiotiska inlägg dyker upp i varenda tråd. Alltid någon idiot som ska påstå att tråden inte är seriös. Vilken planet bor du på?
Varför skulle det vara så konstigt om en kvinna inte vill ha en man med barn?
Jag är en av de lyckliga som lyckades hitta en man runt 50 som inte har barn.
Det är inte för att han egentligen inte ville, snarare att hans karriär gjorde honom fartblind och sedan hade tiden gått.
Ingen är gladare än jag.
Själv har jag två vuxna barn och två barnbarn i mellanstadieålder.
Jag har inget ansvar för någon av dem, dock kan jag hjälpa till med något någon gång när nöden kräver.
Min partner har inget emot det alls utan följer gärna med. Har han annat för sig så gör jag det själv.
Vi ska inte flytta ihop så några framtida arv är heller inget bekymmer.
Vi har inget behov av att ärva varandra oavsett.
Skulle han trilla av före mig så går väl hans arv till allmänna pensionsfonden, vad vet jag.
Det intresserar mig inte öht och har aldrig varit på tal.