Skulle du dejta en arbetslös?
Ja eller nej? Anledning? Är du man eller kvinna?
Ja eller nej? Anledning? Är du man eller kvinna?
Ja, om det var tillfälligt och personen hade planer inför framtida jobb.
Absolut inte. Inte ens om mannen bara var arbetslös typ ett halvår. Män som blir av med sina jobb har ju av olika anledningar inte dugt för jobbet eller brustit i sitt ansvar.. Det visar att det är en man som inte är så noga med just något och ofta med en inställning att "Det får bli som det blir".
Endast drivna och ambitiösa män som aldrig ligger på latsidan är attraktiva i mina ögon, och dessa är sannerligen lätträknade, tyvärr.
Absolut inte. Inte ens om mannen bara var arbetslös typ ett halvår. Män som blir av med sina jobb har ju av olika anledningar inte dugt för jobbet eller brustit i sitt ansvar.. Det visar att det är en man som inte är så noga med just något och ofta med en inställning att "Det får bli som det blir".
Endast drivna och ambitiösa män som aldrig ligger på latsidan är attraktiva i mina ögon, och dessa är sannerligen lätträknade, tyvärr.
Nej det skulle jag inte, jag är för gammal för sånt. Jag vill inte känna mig begränsad av någon annans ekonomi.
Min lover är formellt sett utan jobb men det är självvalt. Han vill göra sina egna projekt några år, fixa med nytt hus mm. Han har redan så han kan pensionera sig idag om han vill, han är ett utmärkt ligg, har hundra järn i elden och den som hade nobbat honom på dejt får bara skylla sig själv.
Jag säger: Det är skillnad på skit och choklad även om färgen kan vara snarlik.
Svar ja. Jag är kvinna. Anser att vad fan spelar det för roll?
Vi träffades på sommarjobb, han va 9 år äldre än mig. Vi började dejta, han va arbetslös utanför sommarjobbet, vi flyttade ihop o har varit tilsammans i 7 år snart, gifta i 4, 2 barn tilsammans. Han har inte varit arbetslös dom senaste åren o jag lyckades presis få mitt första jobb.
Nej det skulle jag aldrig.
Jag som jobbat som nationell och internationell säljare i 35 år men är utan jobb sedan snart tre år tillbaka. Har du några tips? Det verkar ju så enkelt
Sökt jobb som vaktmästare på skola, hade inte fastighets- utbildning eller El- behörighet, var inte heller aktuell som receptionist på trafikskola eller som innesäljare på byggvaruhus i stan.
Min bakgrund skrämmer bort arbetsgivare. Jag vill jobba men fattar ett jag inte har en miljon om året i lön igen.
Man är visst slut vid 59. Och även innan dess, hör ju 45 -åringar som sitter i samma knipa med ålder.
Jag som jobbat som nationell och internationell säljare i 35 år men är utan jobb sedan snart tre år tillbaka. Har du några tips? Det verkar ju så enkelt
Sökt jobb som vaktmästare på skola, hade inte fastighets- utbildning eller El- behörighet, var inte heller aktuell som receptionist på trafikskola eller som innesäljare på byggvaruhus i stan.
Min bakgrund skrämmer bort arbetsgivare. Jag vill jobba men fattar ett jag inte har en miljon om året i lön igen.
Man är visst slut vid 59. Och även innan dess, hör ju 45 -åringar som sitter i samma knipa med ålder.