• Anonym (KKKS)

Önskemål att fru sätter sig knä framför mig

Min dröm är att min fru vill sätta sig på knä, titta mig i ögonen och ge mig oralsex.

Hon gör det ibland, med något glas vin i kroppen, men inte så ofta som jag önskar.

Jag vill prata om det och vårt övriga sexliv men hon tycker det är pinsamt att prata om sex.

Vi är 45+ så inga tonåringar direkt.

Hur vanligt är det att gå ned på knä framför er man?
    Vad tycker nu om dt?
    Tips på vad jag kan göra för att prata om sex och våra drömmar?

• Svar på tråden Önskemål att fru sätter sig knä framför mig
  • nihka
    Anonym (KKKS) skrev 2026-02-22 11:39:47 följande:
    Tack, kloka ord.

Pratar du praktiskt från din relation?
    Det gäller givetvis alla relationer.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (KKKS)
    nihka skrev 2026-02-22 11:57:54 följande:
    Det gäller givetvis alla relationer.
    Det jag undrar över om du lever i en relation eller om du endast resonerar teoretiskt?
  • nihka
    Anonym (Frun) skrev 2026-02-22 11:55:38 följande:
    Absolit finns det många hur, framförallt om man inte är tydlig med vad man menar. 

Men min fråga kvarstår. Menar du att porrvärlden uppfann just det här med att kvinnan står på knä framför mannen för att ge honom en avsugning?
    Nej, självklart inte.
  • Anonym (Avsugd)
    Anonym (KKKS) skrev 2026-02-22 10:29:23 följande:
    Härligt, det låter intressant.

Vill du utveckla mer om er relation, har ni någon typ av BDSM relation?
    Någon typ av bdsm är det väl, inga bojor och läder. Hon gillar inte att ta initiativ men gillar att lyda och vara duktig. 
  • nihka
    Anonym (KKKS) skrev 2026-02-22 12:22:51 följande:
    Det jag undrar över om du lever i en relation eller om du endast resonerar teoretiskt?
    Jag diskuterar inte mitt privatliv, men givetvis grundar jag inte mina resonemang på endast "teori".
  • nihka
    Min mans önskemål att jag sätter mig på knä framför honom

Min mans dröm är att jag vill sätta mig på knä, titta honom i ögonen och ge honom oralsex.

Jag gör det ibland, med något glas vin i kroppen, men inte så ofta som han önskar. Visst kan det vara sexigt ibland men andra gånger ger det efter ett tag mest spänningar i nacke och käkar, och om jag är lite förkyld är det svårt att andas.

Han vill prata om det och vårt övriga sexliv men jag tycker det är jobbigt att prata om hans sexdrömmar hela tiden. Det är som att inget vi gör eller jag duger längre och det som ändå duger ska det vara mer av.

Hur vanligt är det att din kvinna går ned på knä framför dig?
    Vad tycker hon du det?
    Tips på vad jag kan göra för att slippa tjatet om min mans sexdrömmar som inte är mina drömmar?

• Anonym (KKKS)
    nihka skrev 2026-02-22 12:58:01 följande:
    Jag diskuterar inte mitt privatliv, men givetvis grundar jag inte mina resonemang på endast "teori".
    Så klart att du inte gör. Du har säkert stor erfarenhet av relationer, kärlek och intimitet.
  • nihka
    nihka skrev 2026-02-22 13:00:07 följande:
    Min mans önskemål att jag sätter mig på knä framför honom

Min mans dröm är att jag vill sätta mig på knä, titta honom i ögonen och ge honom oralsex.

Jag gör det ibland, med något glas vin i kroppen, men inte så ofta som han önskar. Visst kan det vara sexigt ibland men andra gånger ger det efter ett tag mest spänningar i nacke och käkar, och om jag är lite förkyld är det svårt att andas.

Han vill prata om det och vårt övriga sexliv men jag tycker det är jobbigt att prata om hans sexdrömmar hela tiden. Det är som att inget vi gör eller jag duger längre och det som ändå duger ska det vara mer av.

Hur vanligt är det att din kvinna går ned på knä framför dig?
    Vad tycker hon du det?
    Tips på vad jag kan göra för att slippa tjatet om min mans sexdrömmar som inte är mina drömmar?

TS

Med lite empatisk förmåga är det inte alls svårt att komma på hur det kan te sig från andra änden.

Prova själv! Du känner din fru bäst och kan säkert komma på fler möjliga scenarion där du själv inte är huvudpersonenen.
  • Anonym (Absolut)

Absolut händer det att jag gör det. Antingen i en form av rollspel eller att vi står och kramas, kysser och tafsar på varandra och antingen visar han med ett lätt tryck på axlarna att han vill att jag ska gå ner eller så gör jag det för jag gillar att ha honom i munnen. 

Vi har absolut inte en bdsm-relation men båda gillar det. Han gillar att ta kommandot och jag gillar när han gör det. 

• Anonym (KKKS)
    nihka skrev 2026-02-22 13:03:39 följande:
    TS

Med lite empatisk förmåga är det inte alls svårt att komma på hur det kan te sig från andra änden.

Prova själv! Du känner din fru bäst och kan säkert komma på fler möjliga scenarion där du själv inte är huvudpersonenen.
    Tack, jag tar med mig det. Jag vill inte att det endast ska handla om mig.
  • Anonym (Laurentius)

Vi har 69:or varje vecka, i horisontalläge. Jag älskar att ge henne oralt och känna och se hur hon hanterar min.

Däremot precis som TS vill hon inte gärna prata om sex. Hon svarar kortfattat på frågor, men går inte igång med något samtal, frågar aldrig mig om något eller berättar något om sina lustar. Men vi har ju bara hängt ihop i 27 år, så det kommer kanske...

Allvarligt talat: Det kommer inte att gå att förändra henne i grunden, jag älskar henne ändå, alla andra goda sidor. Och om det är något specifikt om sex jag vill fråga henne så svarar hon åtminstone, som sagt.

Mitt enda råd är att ta upp sexsamtal i neutrala situationer - i bilen, på promenad, framför Rapport eller så. Inte i sängen, kan uppfattas som tjat och pockande.

Och nöja sig med den lilla respons man kan få.

Svar på tråden Önskemål att fru sätter sig knä framför mig