• Anonym (Anna)

Dildo större än mannens kuk

Män, skulle ni ta illa upp om er fru/sambo/etc skaffade en dildo som var större än ert könsorgan? 

• Svar på tråden Dildo större än mannens kuk
  • Meddelande borttaget
  • Sungam75

Nej det skulle jag inte. 
    Jag har köpt nån till Frun.
    Inte nån jättepjäs men är iallafall större än min.

• Meddelande borttaget
  • nordas

Problemet kan vara att kvinnan föredrar den större dildon, kanske njuter mer av den, får lättare och bättre orgasmer. Det finns en risk med det. Säger jag som är 50 plus och oskuld, har väl inget att säga, kanske.

• Anonym (Dildolover1)
    nordas skrev 2026-03-19 03:49:29 följande:

Problemet kan vara att kvinnan föredrar den större dildon, kanske njuter mer av den, får lättare och bättre orgasmer. Det finns en risk med det. Säger jag som är 50 plus och oskuld, har väl inget att säga, kanske.

Härligt skulle jag tycka. Ju mer hon njuter desto mer njuter jag. 
  • Anonym (Mekaniko)

Hon är över åren och har svårare för penetration nu. Ingen dildo.

Men jag köpte en Satisfyer till henne, som ger henne orgasm på nolltid. Och det kan jag känna mig lite störd på, att hon föredrar maskinen framför min tunga eller fingrar.

• Anonym (Man 45)
    Anonym (Mekaniko) skrev 2026-03-19 16:59:01 följande:

Hon är över åren och har svårare för penetration nu. Ingen dildo.

Men jag köpte en Satisfyer till henne, som ger henne orgasm på nolltid. Och det kan jag känna mig lite störd på, att hon föredrar maskinen framför min tunga eller fingrar.

Varför då? Tycker du inte det är bra att hon njuter? 
  • Anonym (Nej)

Tror det är mest män som gillar stora dildos. Jag gillar små. Mindre än de äkta av kött och blod alltså. Eftersom det är ett dött materia, kalllt hårt och oflexibelt är det inte alls skönt om de är för stora. 

• Anonym (Man 45)
    Anonym (Nej) skrev 2026-03-21 13:40:02 följande:

Tror det är mest män som gillar stora dildos. Jag gillar små. Mindre än de äkta av kött och blod alltså. Eftersom det är ett dött materia, kalllt hårt och oflexibelt är det inte alls skönt om de är för stora. 

Intressant med dött materia, för det är det ju! Min sambo har en som är bra mkt större än mig och när hon använder den så kvider hon ofta lite. När jag frågar om den är ouii bra eller ouii dålig så säger hon att den är ouii bra.. men den funkar inte alltid, det behövs glidmedel och uppvärmning. 
  • Anonym (M35)

Ja det skulle nog svida lite för mig. Jag har ganska stor penis så om hon köpte en större dildo skulle jag undra om jag inte räcker till.

• Anonym (C)

Har aldrig ens sett en dildo som inte var större än min mans organ. 

• Anonym (M50)

Jag skulle bli glad om min sambo hade en dildo.

• Anonym (Mekaniko)

inget stort problem, men ibland kan jag sakna att få henne att vibrera mot min mun.

Anonym (Man 45) skrev 2026-03-21 13:30:55 följande:
    Varför då? Tycker du inte det är bra att hon njuter? 
Svar på tråden Dildo större än mannens kuk