Bilder på bitmärken - Någon?
Lång historia kort. Har på senare tid haft en dålig magkänsla gällande min sambo. Haft diskussioner om saker som i någon utomståendes ögon anses vara otrohet men han nekar och säger att det är skämt etc. Vi tog oss vidare och jag har försökt släppa det då han hävdar att så är inte fallet, jag försöker därmed lita på honom. För några veckor sedan såg jag ett märke på hans axel som jag påpekade. Han sa ?Jag vet inte vad det är, kan inte minnas att jag skadat mig eller så. Kanske var det du som var lite vild igår..? varpå jag svarade att jag aldrig gjort något sådant.
Det där märket har gnagt lite i mig. Jag tyckte det såg ut som ett bitmärke men en nära vän till mig som också sett märket tror det kanske är ett märke från att ha burit typ en tyngre Ikeakasse på axeln. Någon som råkar ha bilder från bitmärken från kanske ert sexliv? Efterfrågar verkligen inte bilder om det visar intima delar, mer om någon har på ex axel eller arm typ. Vet inte vad detta skulle ge mig men kanske bara lite mer att gå på..