Anonym (Vill älska igen) skrev 2026-03-02 01:03:40 följande:
Tack. Ni alla är verkligen fina och ni hjälper mig mer än ni anar. Har ingen egen familj, är fosterbarn, men har massor av egna barn. Jag har träffat honom igen, och känslan kvarstår. Han är så jävla underbar som människa, men jag tänder inte på honom som person. Han är typ 20% Mr Bean i hur han beter sig. Men så trygg, kärleksfull osv. Så rädd att för att kasta bort nåt fint. Och vi har sex. Och det är bra. Så allt handlar om hur han rör sig, och för sig. Sitter med benen ihop som en tjej. Jag fattar inte vad det är för fel på mig. Hur FAN ska man sortera? Sen finns det män som skriver ?kan jag få en bild på din fitta??. Han är tusen mil från det. Usch. Ikväll känner jag mig lost. Trodde att jag skulle vara med min exman till döden liksom?
Du har nog svaret sist I detta du skriver.
Sluta jämför med ditt ex och ta ner honom från piedestalen. Han är ett ex av en anledning .
Din dejt är inte ditt ex och kommer aldrig bli det. Kanske är det just därför du känner dig besviken på din dejt?
Din dejt är en ny man med nya egenskaper och du måste lära dig se honom med nya ögon .
Fastna inte I det förflutna