Om du kommer på din man..
Att använda leksaker för prostatan själv. Vad tycker/känner du om det?
Att använda leksaker för prostatan själv. Vad tycker/känner du om det?
Varför skulle det vara annorlunda mot när en kvinna använder sin satisfyer?
Hade jag kommit på min man med att stoppa upp saker i röven, hade jag blivit äcklad. Tyvärr. Hade vi diskuterat innan att han är bisexuell, kanske min reaktion blivit en annan
Jag har inget problem med det bara han är hygienisk med sina leksaker och inte lämnar dem liggande framme.
Hade jag kommit på min man med att stoppa upp saker i röven, hade jag blivit äcklad. Tyvärr. Hade vi diskuterat innan att han är bisexuell, kanske min reaktion blivit en annan
Håller med till 100%!!
Hade jag Kommit på min lesbiska fru med dildo hade jag skilt mig! 
Maken till okunnighet har jag sällan sett. Att uppskatta prostatamassage har absolut noll att göra med om man tänder på män eller på kvinnor. Det är många heteromän som gillar det.
De föraktfulla inläggen säger mest om skribenterna.
Så det är ok om en tjej använder en dildo i baken men inte för en man att göra det. Ge en bra förklaring!
Så det är ok om en tjej använder en dildo i baken men inte för en man att göra det. Ge en bra förklaring!
Rätt intressant att läsa alla svaren om hur människor blir äcklade eller inte för att de beteer sig på ett visst vis.
Även rätt patetiskt att man inte kan tillåta andra att tycka olika.
Tycker mest synd om dem för att de inte kan diskutera detta med sina partners, men jag ser ju varför i dessa grupper.
Därav kommer ni aldrig kunna tillfredställer er partner till den där lilla extra nivån, ni är inte redo att komunicera era riktigt känslor och önskemål.
Det innebär ju inte att man måste göra det, utan då får man som i detta fall göra det själv...
Rätt intressant att läsa alla svaren om hur människor blir äcklade eller inte för att de beteer sig på ett visst vis.
Även rätt patetiskt att man inte kan tillåta andra att tycka olika.
Tycker mest synd om dem för att de inte kan diskutera detta med sina partners, men jag ser ju varför i dessa grupper.
Därav kommer ni aldrig kunna tillfredställer er partner till den där lilla extra nivån, ni är inte redo att komunicera era riktigt känslor och önskemål.
Det innebär ju inte att man måste göra det, utan då får man som i detta fall göra det själv...
Att en man gillar dildo i röven behöver inte alls ha nåt med bisexualitet att göra. Det är bara fördomsfullt att tro det.