• Anonym (Slippery slope)

Om du kommer på din man..

Att använda leksaker för prostatan själv. Vad tycker/känner du om det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du kommer på din man..
  • Anonym (C)

Varför skulle det vara annorlunda mot när en kvinna använder sin satisfyer? 

• Anonym (H)

Hade jag kommit på min man med att stoppa upp saker i röven, hade jag blivit äcklad. Tyvärr. Hade  vi diskuterat innan att han är bisexuell, kanske min reaktion blivit en annan

• Anonym (Casual leopard)

Jag har inget problem med det bara han är hygienisk med sina leksaker och inte lämnar dem liggande framme.

• Anonym (Mort)
    Anonym (H) skrev 2026-02-26 18:46:27 följande:

Hade jag kommit på min man med att stoppa upp saker i röven, hade jag blivit äcklad. Tyvärr. Hade  vi diskuterat innan att han är bisexuell, kanske min reaktion blivit en annan

Samma här. Bisexualitet är inte något jag vill ha i en relation. Då får han vara ärlig med detta från start, så jag inte väljer en sån partner. 
  • Anonym (Lesbisk)
    Anonym (Mort) skrev 2026-02-26 21:06:39 följande:
    Samma här. Bisexualitet är inte något jag vill ha i en relation. Då får han vara ärlig med detta från start, så jag inte väljer en sån partner. 

Håller med till 100%!!

Hade jag Kommit på min lesbiska fru med dildo hade jag skilt mig! Tomte

• Anonym (Wtf)

Maken till okunnighet har jag sällan sett. Att uppskatta prostatamassage har absolut noll att göra med om man tänder på män eller på kvinnor. Det är många heteromän som gillar det. 

De föraktfulla inläggen säger mest om skribenterna.

Anonym (H) skrev 2026-02-26 18:46:27 följande:

Vart läser du in att han är bisexuell I frågan? 
    Anonym (Mort) skrev 2026-02-26 21:06:39 följande:
    Vart läser du in att han är bisexuell i frågan? 
  • Anonym (Mort)
    Anonym (Slippery slope) skrev 2026-02-27 05:33:17 följande:
    Vart läser du in att han är bisexuell i frågan? 
    Riktiga män håller inte på såna äckligheter med bajsbesatthet. Det är ju så man kan spy. Aldrig att jag är med en så vidrig gris. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Slippery slope) skrev 2026-02-27 05:32:35 följande:
    Vart läser du in att han är bisexuell I frågan? 
    För mig skulle det kännas onaturligt om min man ville stoppa upp saker i röven. Frågan löd hur vi skulle reagera. Mitt svar var detta. Män med dildos känns inte så manligt/hetero för mig. Min personliga preferens
  • Anonym (.)

Så det är ok om en tjej använder en dildo i baken men inte för en man att göra det. Ge en bra förklaring!

• Anonym (H)
    Anonym (.) skrev 2026-02-27 08:24:33 följande:

Så det är ok om en tjej använder en dildo i baken men inte för en man att göra det. Ge en bra förklaring!

Nja, det är väl en smaksak... Men i ett heteroförhållande tycker jag det mest normala är att tjejen blir påsatt
  • Anonym (Man 40+)

Rätt intressant att läsa alla svaren om hur människor blir äcklade eller inte för att de beteer sig på ett visst vis.

Även rätt patetiskt att man inte kan tillåta andra att tycka olika.

Tycker mest synd om dem för att de inte kan diskutera detta med sina partners, men jag ser ju varför i dessa grupper.

Därav kommer ni aldrig kunna tillfredställer er partner till den där lilla extra nivån, ni är inte redo att komunicera era riktigt känslor och önskemål.

Det innebär ju inte att man måste göra det, utan då får man som i detta fall göra det själv...

• Anonym (H)
    Anonym (Man 40+) skrev 2026-02-27 15:49:58 följande:

Rätt intressant att läsa alla svaren om hur människor blir äcklade eller inte för att de beteer sig på ett visst vis.

Även rätt patetiskt att man inte kan tillåta andra att tycka olika.

Tycker mest synd om dem för att de inte kan diskutera detta med sina partners, men jag ser ju varför i dessa grupper.

Därav kommer ni aldrig kunna tillfredställer er partner till den där lilla extra nivån, ni är inte redo att komunicera era riktigt känslor och önskemål.

Det innebär ju inte att man måste göra det, utan då får man som i detta fall göra det själv...

Frågan ts ställde var hur vi skulle reagera. Detta måste ju kunna respekteras, allas vår olika referenser. Jag blir inte äcklad av hur andra gör, utan utgår från mitt sexliv med min man och vi är otroligt öppna med vad vi gillar - och jag kan lova att en dildo i röven skulle han inte vilja ha - möjligen om det var min största dröm. Vad andra har för sig i sängen bryr jag mig inte ett dugg om. Men som svar på ts fråga, känns det fruktansvärt avtändande för mig. Har en som som är homosexuell och andra i min närhet som är både homosexuella och bisexuella - så mina egna preferenser har inte att göra med hur jag ser på andras
  • Anonym (Anal)

Att en man gillar dildo i röven behöver inte alls ha nåt med bisexualitet att göra. Det är bara fördomsfullt att tro det.

Svar på tråden Om du kommer på din man..