Bil för 3 000 000 kr - Är den snygg? (BILD)
Tja,
Tycker ni att denna bil är passande att köra som alldaglig bil i Helsingfors? Det är en Ferrari F8
Tycker ni att den är snygg?
Länk: ibb.co/TMXvjXby

Tja,
Tycker ni att denna bil är passande att köra som alldaglig bil i Helsingfors? Det är en Ferrari F8
Tycker ni att den är snygg?
Länk: ibb.co/TMXvjXby

En några år gammal Ferrari. Snygg, nej. Opraktisk i statstrafik.
Tycker det är lite tramsigt att anta saker om varför någon väljer en Ferrari. Man kanske bara gillar just den bilen mycket?
Ser ut som något hämtat från en science fiction film.
Varken praktisk eller gör sina egenskaper rättvisa som stadsbil.
En röd Ferrari är jättebra om du vill imponera. På gubbar.
Tänkte tävla med ortenkillar i Finland när de kommer med sina Audis
Ser ut som något hämtat från en science fiction film.
Varken praktisk eller gör sina egenskaper rättvisa som stadsbil.
Män med pengar lör ferrari. Män med pengar och klass kör Bentley. Riktiga karlar kör Clydesdale,
Visst är den snygg, men jag skulle känna att en man som lägger 3 miljoner på en bil inte är en man för mig. För det var egentligen DET du frågade om, eller hur - vad kvinnor skulle tycka? Och har han sedan tagit ett stort lån på den, vilket han troligen har, så skulle jag se honom som en idiot.
...och även en man som faktiskt HAR råd, utan problem... borde kunna nöja sig med en LITE billigare bil i alla fall, och skänka mellanskillnaden till någon som behöver de pengarna bättre. Lyxkonsumtion imponerar inte på mig, helt enkelt.
Visst är den snygg, men jag skulle känna att en man som lägger 3 miljoner på en bil inte är en man för mig. För det var egentligen DET du frågade om, eller hur - vad kvinnor skulle tycka? Och har han sedan tagit ett stort lån på den, vilket han troligen har, så skulle jag se honom som en idiot.
...och även en man som faktiskt HAR råd, utan problem... borde kunna nöja sig med en LITE billigare bil i alla fall, och skänka mellanskillnaden till någon som behöver de pengarna bättre. Lyxkonsumtion imponerar inte på mig, helt enkelt.