• Anonym (Explosioner)

Ett knull som förändrar livet?

Har du varit med om ett knull där du där och då insåg att det du nu upplevt förändrar ditt liv?

Och då menar jag inte att du blivit utsatt för ett övergrepp, blivit gravid eller smittad av något. Utan att upplevelsen i sig var så annorlunda, stark eller vad som helst, att du förstod att det förändrar ditt sexliv framöver?

• Svar på tråden Ett knull som förändrar livet?
  • Anonym (Lasse Lagom)

Min första fru var ganska kort, under 160. Sexet var okej men inte fantastiskt. Hon tog ut skilsmässa efter 20 år vilket tog ett par år att ta sig igenom, under sorg och tårar från mig.

När jag sen träffade min nya så blev jag mer och mer nyfiken på henne. Till slut hade vi vår första kärleksnatt. Hon är lika lång som jag, och hade (har) en fantastisk kropp som fick mig att känna det som att "nån där uppe måste ha sett mig, och tänkt att nu är det väl ändå hans tur". (Ni vet Mauro Scoccos låt som Lisa Nilsson sjöng).

Ännu efter 25 år tycker jag att sex med henne är fantastiskt. 

(Kan inte riktigt förklara det där med längden, det är väl en kink kanske...)

• Anonym (Absolut)

Absolut... när jag träffade han jag träffar nu (igen) för över 25 år sedan och vi hade sex och han "tog över" och jag insåg att jag behöver någon som tar kontrollen över min kropp. 

• Anonym (norrmannen)

Oh Ja. Då jag som 24-åring fick min första mogna/äldre kvinna (52).  Jag har skrivit om et förut i andra trådar, men det var verkligen nåt som tog mitt (sex)liv till nya höjder "närare himmeln". 

För första gång kunne jag spruta i en kvinna så mycket jag ville, uten att tänka på följder.  Bara att "njuta och spruta", och jag njöt verkligen. 
         Och hon fick känna en ung hård och grov kuk, och blev tagen med energi och högpotens. Något hon inte hade upplävd under sina många år med "gubbsex". Hon fick sin första vaginalorgasm på årtior, så hon skrek och grät så jag nästan blev lite skraj. Man kan lungt säga att vi "satte eld" på varandra. Det blev en het, girig och intens natt + morgon och förmiddag, med lite småslumrande emellanåt. 

Mitt första möte med den magiska och eldiga stämningen som kan uppstå mellan kåt ung man, och het längtande mogen kvinna. Så nu var mitt öde i sexlivet beseglad, bara mogna kvinnor som gäller härefter.

• Anonym (G)

Min första trekant. En kille tog mig i röven och en annan sög min kuk. 

• Anonym (AE)

Jag var i tidiga 20-årsåldern och låg med en otroligt het och något yngre tjej som kom flera gånger. Minns särskilt att hon red mig och fick fontänorgasm. Insåg då att vägen till njutning för kvinnan till stor del sitter i hennes huvud. Vi låg bara med varandra den gången men jag har ofta återvänt till det tillfället i tankarna.

• Anonym (Struten)

Jag var i 40-årsåldern och träffade en kvinna som nästan chockade mig med att få massor av vaginalorgasmer. Fram tills dess hade jag levt i den tron att det var mest en myt, att kvinnor kunde få vaginalorgasmer. Men efter den här kvinnan har jag träffat fler som hade samma förmåga och det är fantastiskt och väldigt "lyxigt" för mig som man. Detta var nåt som förändrade mitt sexliv för alltid.

Svar på tråden Ett knull som förändrar livet?