Någon som bor i Trollhättan?
Jag är i behov av någon som är i Trollhättan och skulle kunna hjälpa mig. Jag är inlagd på psykiatrin på näl.
Jag är i behov av någon som är i Trollhättan och skulle kunna hjälpa mig. Jag är inlagd på psykiatrin på näl.
Skulle endast behöva någon som kan handla ett par saker och komma och lämna på sjukhuset.
Beroende på kön kan du kolla med någon facebookgrupp typ Pink Room, de brukar kunna lösa. Här är det svårt att få tag i någon i rätt stad i rätt tid.
Beroende på kön kan du kolla med någon facebookgrupp typ Pink Room, de brukar kunna lösa. Här är det svårt att få tag i någon i rätt stad i rätt tid.
Jag är kvinna.
tyvärr har jag varken Facebook eller Instagram längre så jag kan inte söka i de grupperna.
jag förstår att det är svårt. Men värt ett långskott.
tack för tipset iaf😊
Vet inte din situation men om du inte bor permanent på psykiatrin kanske du har en granne som kan hjälpa dig?
Vet inte din situation men om du inte bor permanent på psykiatrin kanske du har en granne som kan hjälpa dig?
Du kan väl beställa på foodora eller liknande bara?
Du kan väl beställa på foodora eller liknande bara?