• wediiwedii

Problem med registering BC (bodycontact)

Hej, någon annan som har problem med att registrera ett konto på bodycontact? Har försökt att registrera ett konto i några veckor med deras smstjänst fungerar ej, får inget svar på mitt sms när jag försöker registrera.

Tack! 

• Svar på tråden Problem med registering BC (bodycontact)
  • Anonym (Granbarr)

Sidan är väl nerlagd så vitt jag vet. 

• Anonym (Man 45)

Jag har samma problem skulle reg konto där förra helgen funkar inte för mej . Finns det tipps på andra sidor för sex kontakter ? Mvh man 45

• wediiwedii

Sidan verkar fungera för användare som redan är registrerade, hoppas det löser sig antar jag. Kontaktade support för någon veckan sedan men det verkar hopplöst, sidan verkar lite övergiven... 

• jontebula
    Anonym (Granbarr) skrev 2026-02-28 18:00:34 följande:

Sidan är väl nerlagd så vitt jag vet. 

Varför skulle ägaren lägga ner en sida som ger pengar ? det låter inte rimligt för fem öre. Dom bara skiter i om man får problem men sidjäveln lever .
  • Anonym (Granbarr)
    jontebula skrev 2026-02-28 21:59:51 följande:
    Varför skulle ägaren lägga ner en sida som ger pengar ? det låter inte rimligt för fem öre. Dom bara skiter i om man får problem men sidjäveln lever .
    Fast det  gör den ju inte..  sidan har levt en tynande tillvaro i flera år nu. . Dom flesta har hittat andra plattformar att söka från.  
    Tinder har faktiskt tagit många användare,  ser allt fler som söker partners för diverse sexkontakter där fullt öppet. 
  • Anonym (Bc)

Finns kvar, och vi är aktiva.
    Det är problem med Telia abonnemang 

Svar på tråden Problem med registering BC (bodycontact)