Hur vet jag om jag ska göra slut?
Jag träffade en tjej för 6mån sedan, vi klickade direkt och blev snabbt ett par! En Helt fantastisk tjej och vi båda kände att dehär va nått som vi båda vilje satsa på föresten av våra liv. vi är båda 40år gamla. Har varsit barn från tidigare relationer.
Efter 3 månader började vi titta på hus, det gick fort, redan efter 4 månader skrev vi papper på vårt drömhus! Jag va verkligen så jäkla kär och säker på detta.
Men... strax efter vi skrev papper började de bli anorlunda. Det blir mycket tjafs om allt möjligt nästan varenda dag är det något nästan varje gång anser hon att jag gjort något fel. Detta har fått mig att tänka att vi gått fram aldeless för fort.
Jag orkar verkligen inte bråka hela tiden det tar så sjukt mycket på mitt psyke och övertänkare som man är e de svårt att släppa tankarna bara. Jag älskar henne fortfarande vi har de väldigt bra ihop när vi inre bråkar.
Är det bara att ge upp och inse att man har gjort fel livsval? Eller är det bara en jobbig fas som varit i 2 månader nu?
Omöjligt att avara på troligtvis, kanske bara behöcde få skriva av mig lite.
Dela gärna egna erfarenheter!