• Anonym (Em.)

Fittans utseende

Hej. Jag är singel efter ca 12 års förhållande. Jag är i 35-årsåldern och så redo för att ge mig ut och knulla lite med män! Jag är kvinna och att kvinnor blir kåtare med åldern verkar stämma. Dock har jag läst på sistone att fittors utseende är en grej och att många unga tjejer vill operera fittan till sk. "streckfittor". När jag sedan läser vidare om det verkar det ändå vara så att de flesta föredrar inre blygdläppar som hänger utanför och fladdrar lite? Helt plötsligt blev jag osäker i mig själv, jag har en sån streckfitta med lite hår på, som jag ansar regelbundet, iom att jag inte har yttre blygdläppar som syns vill jag ha lite hår för att inte se ut som ett barn. Men jag visste inte att det var en så stor grej för män hur en fitta ser ut. Ska man fega ur nu och inte våga dejta/ligga med folk för att det tydligen är viktigt för män hur en fitta ser ut och att man kan bli ratad pga utseendet på musen?!?! Jag är en vältränad kvinna med kurvor, stora bröst och rumpa, och har alltid gillat mitt utseende. Men nu ska man alltså få "fittkomplex" och "fittnoja" på "äldre" dar. Vågar jag ge mig ut? Hjälp en stackars sate!

• Svar på tråden Fittans utseende
  • Anonym (Man som vet)

Tro mig när jag säger det här. Om man som man har kommit så långt att man får se en kvinnas privata delar, så inte fan ger man betyg om hur det ser ut där nere. Man är oftast bara glad över att få se en till =)
    De enda undantagen jag kan komma på är om det är väldigt ovårdat/luktar illa/avviker väldigt mycket från det man är van vid.

• Anonym (Fitt-Ola)

Streckfitta, ja.
    Är väldigt, väldigt få som har en äkta sådan. Då ska den se ut som ett myntinkast.
    En långsmal öppning.

• OlleSQ

När du blir upphetsad så blir de inre lite mer svullna de syns ofta då även om de inte syns i vanliga fall. Men kommer ni så pass långt att du faktiskt särar så garanterar jag att han kommer se dina inre om han har näsan där nere. Oavsett så är du bara lite lagom våt så kommer alla män som kommer så långt vara nöjda av din fiffi för de kommer att få njuta av den.

Och ja, i din ålder så är sexet som bäst för kvinnor, då brukar de flesta ha slutat tonårsnoja sig över sin kropp och lärt sig hur den funkar och vågar ta för sig. Njut nu av den/de som blir den lyckliga härnäst.

• Anonym (Johanna)
    Anonym (Em.) skrev 2026-03-01 00:03:20 följande:
    Fråga inte mig! Det är alltså vad jag läst mig till i diverse forum. Låter ju sjukt men jag som sagt visste inte ens att det var en grej det här.

Tror knappast alla män som är 35+ har blivit tillfrågade då 😅 Dessutom vet man ju inte det innan kläderna är av , menar du att de skulle avbryta mer de ser att någon inte har blygdläppar som hänger ut ? 😂 Det var nog något av det sjukaste jag har hört .

Sen om du läser om en specifik operation på något forum så kommer du antagligen läsa om hur mycket finare många tycker det är att vara naturlig och hur onödig operationen är. Till exempel om du läser om bröstförstoring så kommer du säkert se män som säger att det är jättefint med små bröst, det betyder inte att de måste tycka att det är fult med små. Läser du på forum om att förminska blygdläppar kommer du antagligen se män som skriver att det är totalt onödigt för det är sexigt med stora blygdläppar. Det betyder inte att de tycker det är osexigt med små. Det finns säkert några som har preferenser men jag tror typ 95% av alla män inte bryr sig alls. 

Och nej man ser inte ut som ett barn för att man har inre blygdläppar som inte hänger utanför de yttre. Jag jag jobbat på strippklubb när jag var yngre och sett massa tjejer nakna. En del har inte blygdläppar som hänger ut men väldigt många vuxna kvinnor har inte det. Båda är helt normala variationer. 

• Meddelande borttaget
  • Tom Araya
    Anonym (Em.) skrev 2026-02-28 23:41:40 följande:
    Ja, den typ som unga tjejer(?) gör ingrepp för att få. För att unga, porrskadade killar ska gilla deras fittor. Jag är en 35-årig kvinna som vill träffa män i min ålder och uppåt som tycker att min fitta är snygg(visste som sagt inte att det var en grej men är tydligen det när jag sett mig omkring lite) problemet är nog att jag övertänker, såklart. Vilket förmodligen är rimligt då jag suttit på samma kuk i 12 års tid och nu ska vidga mina vyer och läser sånt här på nätet och blir ännu mer skraj!
    Det är väl som med kukar för kvinnor - för de flesta duger en normal och frisk, sedan finns det de som har särskilda preferenser om form och storlek, ibland även färg. Sedan finns såklart män med organ som avviker lite från det mest normala...
  • Anonym (man)

Tycker det låter som att du har en vacker och attraktiv fitta, se bara till att raka den riktigt len och fin det är vackrare utan störande hår.

• Anonym (Wtf)

Vad är du ute efter? Vill du ha sex med tonårspojkar kanske det spelar roll. Men för män spelar det ingen roll alls.

• Anonym (Big tongue)

Jag tror inte du ska använda unga tjejer som måttstock för vad som är rimligt i detta avseende, tyvärr. 

Hur fittan ser ut är totalt irrelevant.

• Anonym (Big tongue)

Och raka eller inte raka som DU vill.

• JohnanonX

Helt ärligt så spelar inte utseendet på fittan så jättestor roll. Men om du vill att den andra personen skall gå ner på dig så är det ett stort plus att vara rakad/vaxad. Det om något bjuder in till att man vill gå ner 😊

• Anonym (Fille Fittja)

Jag har inte sett så jättemånga fittor på nära håll, men hittills har ingen haft ett utseende som varit avtändande. Enda gången jag backat var när jag gick ner på en ny kvinna och hon smakade förskräckligt illa.

Precis som jag tänker med killar som är fixerade vid kukstorlek så är det ju så himla mycket annat som är viktigare än hur könet ser ut. Doft, charm, empati, omtänksamhet, kroppsform, blick, värderingar. 

Så luta dig tillbaka, TS, sära på benen och njut av att ha en. Den är säkert jättefin.

• UngGubbeinorr

Du är rädd för att inte betraktas som attraktiv. Tonårsnoja! Något av det mest oattraktiva är osäkerhet, för det lyser igenom och färgar hela din personlighet. Det gör dig svårbedömd för män och de går som katten kring het gröt runt dig (funkar lika omvänt med osäkra män). 

En korpulent kvinna som är självsäker, konfident och trivs i sin kropp kan framstå som mycket vacker med pondus, hon kan ta för sig av närmast alla singelmän. Medan den motsatte som försöker dölja mest uppfattas som just tjock, det fina, personen, drunknar i all osäkerhet. 

Samma omvänt med någon extremsmal som skäms för sin kropp, klär ned sig och försöker dölja. Det man märker då är just benranglet, hon drunknar under sin egen noja. Medan den konfidente framhäver, blir vacker å sexig som kan få män på stan att knalla in i lyktstolpar.

• Anonym (Fille Fittja)
    UngGubbeinorr skrev 2026-03-02 09:52:53 följande:

Du är rädd för att inte betraktas som attraktiv. Tonårsnoja! Något av det mest oattraktiva är osäkerhet, för det lyser igenom och färgar hela din personlighet. Det gör dig svårbedömd för män och de går som katten kring het gröt runt dig (funkar lika omvänt med osäkra män). 

En korpulent kvinna som är självsäker, konfident och trivs i sin kropp kan framstå som mycket vacker med pondus, hon kan ta för sig av närmast alla singelmän. Medan den motsatte som försöker dölja mest uppfattas som just tjock, det fina, personen, drunknar i all osäkerhet. 

Samma omvänt med någon extremsmal som skäms för sin kropp, klär ned sig och försöker dölja. Det man märker då är just benranglet, hon drunknar under sin egen noja. Medan den konfidente framhäver, blir vacker å sexig som kan få män på stan att knalla in i lyktstolpar.

Steinbeck skrev: "Lita aldrig på en man som kammar håret över flinten".
  • UngGubbeinorr
    Anonym (Fille Fittja) skrev 2026-03-02 10:06:33 följande:
    Ligger nåt i det. En helt annan konfidens hos mannen som börjar bli flint och då rakar bort resten. Rädda människor är farliga människor. Men jag är rätt övertygad om att kvinnor bär på betydligt mer nojor om sitt utseende och jämför sig med andra kvinnor. 

Osäkra män jämför sig med andra män och köper statusprylar (kukförlängare) för att bräcka andra män. Osäkra kvinnor satsar på sitt utseende för att främst bräcka andra kvinnor. Tom opererar sig på sätt som i stort sett inte en enda man tycker är snyggt, snarare sjukt.
  • Amadeus2

Detta med hur en snippa skall se ut. Alla är olika har aldrig set en ful. Men mycket hår eller lite eller inget alls huvudsaken att den är ren. Låter som du är en vacker kvinna om en man klagar på ditt kön så är han inget att ha undrar vad han har då mellan benen som är så stolt över. 

• Anonym (Fitt-Ola)
    Anonym (Fille Fittja) skrev 2026-03-02 10:06:33 följande:
    Gunnar Olofsson skrev redan på 80-talet att "Lita inte på en helrakad kvinna".

Visdomsord.
  • Anonym (Fille Fittja)
    Anonym (Fitt-Ola) skrev 2026-03-02 13:45:47 följande:
    Gunnar Olofsson skrev redan på 80-talet att "Lita inte på en helrakad kvinna".

Visdomsord.
    Det tror jag inte är visdom. Klart att man kan lita på en helrakad. 

Men en man som kammar håret över flinten visar två saker: Att han är flintis. Och att han har så dåligt självförtroende att han inte vågar visa flinten.
Svar på tråden Fittans utseende