• Anonym (Em.)

Fittans utseende

Hej. Jag är singel efter ca 12 års förhållande. Jag är i 35-årsåldern och så redo för att ge mig ut och knulla lite med män! Jag är kvinna och att kvinnor blir kåtare med åldern verkar stämma. Dock har jag läst på sistone att fittors utseende är en grej och att många unga tjejer vill operera fittan till sk. "streckfittor". När jag sedan läser vidare om det verkar det ändå vara så att de flesta föredrar inre blygdläppar som hänger utanför och fladdrar lite? Helt plötsligt blev jag osäker i mig själv, jag har en sån streckfitta med lite hår på, som jag ansar regelbundet, iom att jag inte har yttre blygdläppar som syns vill jag ha lite hår för att inte se ut som ett barn. Men jag visste inte att det var en så stor grej för män hur en fitta ser ut. Ska man fega ur nu och inte våga dejta/ligga med folk för att det tydligen är viktigt för män hur en fitta ser ut och att man kan bli ratad pga utseendet på musen?!?! Jag är en vältränad kvinna med kurvor, stora bröst och rumpa, och har alltid gillat mitt utseende. Men nu ska man alltså få "fittkomplex" och "fittnoja" på "äldre" dar. Vågar jag ge mig ut? Hjälp en stackars sate!

• Svar på tråden Fittans utseende
  • JohnanonX

Helt ärligt så spelar inte utseendet på fittan så jättestor roll. Men om du vill att den andra personen skall gå ner på dig så är det ett stort plus att vara rakad/vaxad. Det om något bjuder in till att man vill gå ner 😊

• Anonym (Fille Fittja)

Jag har inte sett så jättemånga fittor på nära håll, men hittills har ingen haft ett utseende som varit avtändande. Enda gången jag backat var när jag gick ner på en ny kvinna och hon smakade förskräckligt illa.

Precis som jag tänker med killar som är fixerade vid kukstorlek så är det ju så himla mycket annat som är viktigare än hur könet ser ut. Doft, charm, empati, omtänksamhet, kroppsform, blick, värderingar. 

Så luta dig tillbaka, TS, sära på benen och njut av att ha en. Den är säkert jättefin.

• UngGubbeinorr

Du är rädd för att inte betraktas som attraktiv. Tonårsnoja! Något av det mest oattraktiva är osäkerhet, för det lyser igenom och färgar hela din personlighet. Det gör dig svårbedömd för män och de går som katten kring het gröt runt dig (funkar lika omvänt med osäkra män). 

En korpulent kvinna som är självsäker, konfident och trivs i sin kropp kan framstå som mycket vacker med pondus, hon kan ta för sig av närmast alla singelmän. Medan den motsatte som försöker dölja mest uppfattas som just tjock, det fina, personen, drunknar i all osäkerhet. 

Samma omvänt med någon extremsmal som skäms för sin kropp, klär ned sig och försöker dölja. Det man märker då är just benranglet, hon drunknar under sin egen noja. Medan den konfidente framhäver, blir vacker å sexig som kan få män på stan att knalla in i lyktstolpar.

• Anonym (Fille Fittja)
    UngGubbeinorr skrev 2026-03-02 09:52:53 följande:

Du är rädd för att inte betraktas som attraktiv. Tonårsnoja! Något av det mest oattraktiva är osäkerhet, för det lyser igenom och färgar hela din personlighet. Det gör dig svårbedömd för män och de går som katten kring het gröt runt dig (funkar lika omvänt med osäkra män). 

En korpulent kvinna som är självsäker, konfident och trivs i sin kropp kan framstå som mycket vacker med pondus, hon kan ta för sig av närmast alla singelmän. Medan den motsatte som försöker dölja mest uppfattas som just tjock, det fina, personen, drunknar i all osäkerhet. 

Samma omvänt med någon extremsmal som skäms för sin kropp, klär ned sig och försöker dölja. Det man märker då är just benranglet, hon drunknar under sin egen noja. Medan den konfidente framhäver, blir vacker å sexig som kan få män på stan att knalla in i lyktstolpar.

Steinbeck skrev: "Lita aldrig på en man som kammar håret över flinten".
  • UngGubbeinorr
    Anonym (Fille Fittja) skrev 2026-03-02 10:06:33 följande:
    Ligger nåt i det. En helt annan konfidens hos mannen som börjar bli flint och då rakar bort resten. Rädda människor är farliga människor. Men jag är rätt övertygad om att kvinnor bär på betydligt mer nojor om sitt utseende och jämför sig med andra kvinnor. 

Osäkra män jämför sig med andra män och köper statusprylar (kukförlängare) för att bräcka andra män. Osäkra kvinnor satsar på sitt utseende för att främst bräcka andra kvinnor. Tom opererar sig på sätt som i stort sett inte en enda man tycker är snyggt, snarare sjukt.
  • Amadeus2

Detta med hur en snippa skall se ut. Alla är olika har aldrig set en ful. Men mycket hår eller lite eller inget alls huvudsaken att den är ren. Låter som du är en vacker kvinna om en man klagar på ditt kön så är han inget att ha undrar vad han har då mellan benen som är så stolt över. 

• Anonym (Fitt-Ola)
    Anonym (Fille Fittja) skrev 2026-03-02 10:06:33 följande:
    Gunnar Olofsson skrev redan på 80-talet att "Lita inte på en helrakad kvinna".

Visdomsord.
  • Anonym (Fille Fittja)
    Anonym (Fitt-Ola) skrev 2026-03-02 13:45:47 följande:
    Gunnar Olofsson skrev redan på 80-talet att "Lita inte på en helrakad kvinna".

Visdomsord.
    Det tror jag inte är visdom. Klart att man kan lita på en helrakad. 

Men en man som kammar håret över flinten visar två saker: Att han är flintis. Och att han har så dåligt självförtroende att han inte vågar visa flinten.
  • UngGubbeinorr
    Anonym (Fille Fittja) skrev 2026-03-04 14:26:30 följande:
    Det tror jag inte är visdom. Klart att man kan lita på en helrakad. 

Men en man som kammar håret över flinten visar två saker: Att han är flintis. Och att han har så dåligt självförtroende att han inte vågar visa flinten.
    Precis. 
    Men tråden har spårat ur. Fittans utseende. Visst, fittor skiljer sig betydligt mer åt än mäns kukar. För då talar vi om både in och utsida. Fittans uteende har mindre betydelse, riktigt liten.
  • Anonym (Johan)

I mitt tycke så har det inte så stor betydelse. 
    Men får jag välja så är det sträckfitta som jag föredrar. 
    Det viktigaste som jag tycker är att den är renrakad. Slät och fin! Då hade jag slickat dig upp i brygga. 

Du ska inte vara nojig, om någon ratar dig så är det fel person för dig! 

• Anonym (Allvarligt)

Om du träffar en man som stör,sig på utseendet på din fitta.. snälla be honom dra åt helv...som npn sa vi män bryr oss inte ett skit om hur fittan ser ut... de män som gör det är inget att ha endå.. och skulle nån säga nått.. testa och bedöm hans kuk...

• Anonym (Jaha)

När jag träffade min nuvarande för snart 12 år sedan så smakade hon fruktansvärt illa vid första sex. Det ändrade sig dock - infektion, svamp eller vad vet jag. I början rakade vi varandra och fick bestämma frisyr på varandra. På senare år orkar vi inte, haha men jag hade. om jag fått önska sett en ansad frisyr på "toppen" och rakade läppar. 
    Sedan är jag inte så intresserad av en streckfitta utan hår då det ger mig lite "peddo-vibbar" om jag ska vara ärlig. Men - det är ju bara jag .... Smakar gärna ändå
    Är inte rädd för hår och har hellre en kvinna än en flicka.

• Anonym (Grader i helvetet)
    Anonym (Johan) skrev 2026-03-05 12:02:21 följande:

I mitt tycke så har det inte så stor betydelse. 
    Men får jag välja så är det sträckfitta som jag föredrar. 
    Det viktigaste som jag tycker är att den är renrakad. Slät och fin! Då hade jag slickat dig upp i brygga. 

Du ska inte vara nojig, om någon ratar dig så är det fel person för dig! 

Jag föredrar män som åtminstone kan stava till streckfitta och min man har aldrig bebisgnällt över att jag ansar och inte rakar.

Det blev jättemycket problem när jag försökte göra det ett par gånger som yngre och inget sex alls på många veckor.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (Grader i helvetet) skrev 2026-03-07 10:33:16 följande:
    Jag föredrar män som åtminstone kan stava till streckfitta och min man har aldrig bebisgnällt över att jag ansar och inte rakar.

Det blev jättemycket problem när jag försökte göra det ett par gånger som yngre och inget sex alls på många veckor.
    Uppskattar sådana kvinnor!
  • Meddelande borttaget
  • Amadeus2

En som skulle rata dig för hur din fitta ser ut, vad har han då själv mellan benen. Alla fittor är vackra bara det är rena.

• Anonym (No)
    Anonym (Kvinna) skrev 2026-03-11 15:28:38 följande:

Jag tror inte du ska tänka på mycket på utseendet har svårt att tro att någon skulle tycka att din inte är vacker.
    Själv har jag stora blygdläppar som jag önska förminska lite.

OM det inte besvärar dig fysiskt. Gör det inte annarsHjärta
  • UngGubbeinorr

Din fitta är din största tillgång, fatta det! Spelar ingen roll hur den ser ut. Män slår knut på sig själv för att få sätta in sin kuk i den. Det är evolutionärt, biologiskt. Män knullar när de får, kvinnor när de vill. Men förhållande.. då är det vad du har bakom pannbenet som gäller. Spelar liksom ingen roll hur snygg en kvinna är om det inte går att leva med henne.

Svar på tråden Fittans utseende