Fittans utseende
Hej. Jag är singel efter ca 12 års förhållande. Jag är i 35-årsåldern och så redo för att ge mig ut och knulla lite med män! Jag är kvinna och att kvinnor blir kåtare med åldern verkar stämma. Dock har jag läst på sistone att fittors utseende är en grej och att många unga tjejer vill operera fittan till sk. "streckfittor". När jag sedan läser vidare om det verkar det ändå vara så att de flesta föredrar inre blygdläppar som hänger utanför och fladdrar lite? Helt plötsligt blev jag osäker i mig själv, jag har en sån streckfitta med lite hår på, som jag ansar regelbundet, iom att jag inte har yttre blygdläppar som syns vill jag ha lite hår för att inte se ut som ett barn. Men jag visste inte att det var en så stor grej för män hur en fitta ser ut. Ska man fega ur nu och inte våga dejta/ligga med folk för att det tydligen är viktigt för män hur en fitta ser ut och att man kan bli ratad pga utseendet på musen?!?! Jag är en vältränad kvinna med kurvor, stora bröst och rumpa, och har alltid gillat mitt utseende. Men nu ska man alltså få "fittkomplex" och "fittnoja" på "äldre" dar. Vågar jag ge mig ut? Hjälp en stackars sate!