Fd älskarinna
I natt hade jag en dröm om den man jag länge var kk med och som jag när han skaffade flickvän blev älskarinna till. Ja jag vet hur det låter. Tankarna började snurra i mitt huvud igen. Vi hade en väldigt lång relation och i dagsläget har vi väldigt sporadiskt kontakt via en chattapp. Att vår relation tog slut var pga att vi blev upptäckta av sambon. Hon förlät honom, men han behövde klippa allt med mig. Något han inte gjorde. Vi fortsatte ha kontakt, men mer vänskaplig. Ibland när han var full kunde han ringa och säga att han saknade mig. I somras ringde han och berättade att han skulle bli pappa. "Vi kan ju inte ha kontakt då" var orden. Efter det samtalet skrev jag ett långt, utömmande meddelande. Jag sa att han ska bara ha fortsatt kontakt med mig för att han själv vill och inte av rädsla för att jag ska avslöja honom. Eller av rädsla att såra mig.Han tog inte bort mig på appen. Han ringde igen en månad senare, men vi blev avbrutna. Barnet kom tidig höst. Vi fortsatte ha sporadiskt kontakt. Främst jag som tog kontakt. Nu skriver jag någon gång i månaden, men inte fått svar. Det gör mig ledsen. Varför har han mig ens kvar på appen tänker jag? Han vet att jag inte skulle avslöja honom. Då hade jag väl redan gjort det. Om det nu är därför han har kvar mig. Av rädsla.