Förslag på flicknamn
Hej!
Överrös mig gärna med flicknamn.
Helst kortare typ 4 bokstäver och gärna inte topplista namn.
Hej!
Överrös mig gärna med flicknamn.
Helst kortare typ 4 bokstäver och gärna inte topplista namn.
Ann
Anne
Anna
Ava
Alva
Jane
Ida
Idun
Sara, Saga, Alba, Belle, Bella, Disa, Moa, Mila, Mina, Mona, Lisa, Liv, Lova, Tuva, Rita
Runa, Elva, Lina, Dora, Ritva, Mona, Åsa, Måd/Maud, Ylva, Evy, Jill, Olga, Tuva, Nora
Fått en liten tjej i mitt liv. Hon har fått ett eget namn av båda sina föräldrar men - jag har så svårt för namnet, kan inte komma ihåg det och faktiskt tycker jag inte alls att det passar. Älskar äldre namn men har ett antal gånger sagt fel.
Inte alls mitt val, det begriper jag också men, så svårt att få det rätt - pinsamt med mitt första barnbarn.
För övrigt så är ungen onödigt söt oavsett namn. Tre månader och humör efter sin morsa/min dotter.
Rödhårig??? Sa någon rödhårig??
Fått en liten tjej i mitt liv. Hon har fått ett eget namn av båda sina föräldrar men - jag har så svårt för namnet, kan inte komma ihåg det och faktiskt tycker jag inte alls att det passar. Älskar äldre namn men har ett antal gånger sagt fel.
Inte alls mitt val, det begriper jag också men, så svårt att få det rätt - pinsamt med mitt första barnbarn.
För övrigt så är ungen onödigt söt oavsett namn. Tre månader och humör efter sin morsa/min dotter.