Hjälp! Nu har det gått för långt! Varannan vecka barn
Jag vet inte var jag ska börja.
Jag är skild, sen 5 år tillbaka.Barnen bor varannan vecka hemma hos mig.
Till det STORA problemet. Barnen har varit utomlands med sin pappa och deras äldre bror, som pappan har från ett tidigare förhållande ( 22 år )
under resan har deras storebror varit hög som ett höghus, och det är pappan som köper detta till honom. han har varit påverkad dagligen runt mina barn. Pappan och storebror har suttit varje dag och kväll och druckit. Barnen beskriver att storebror har varit jätte konstig men pappa inte.
det har hänt så mycket sjuka saker på denna resan. Bland annat så blev mitt ena barn fasthållen i en butik som mina barn var inne i tsm, utan pappan och storebror som skulle sitta i en resturang och dricka öl.. i 40 minuter höll dom fast hen i butiken tills hen kunde springa därifrån när ägarna av butiken skulle ringa dit polisen. Anledningen var att storerbror någon dag innan hade snott en kundvagn och korg inne i butiken.
dom hade egen pool till huset, så barnen har badat mycket själva!
mina barn är 10 och 12!
den som pricken över detta så pågår kriget i Mellanöstern Och jag får inte någon information om flygresa , kommer dom hem? Vad händer?
Jag vet på riktigt inte hur jag ska gå vidare med detta?? Jag kan ju inte förbjuda dom att åka utomlands med sin pappa?? jag är livrädd för att göra detta värre!