Svår kommunikation
Jag och min sambo har lite problem när det kommer till sex. Så det hade varit skönt att få bolla lite med er hur man kommer förbi detta.
vi har varit tillsammans i fem år om det här någon betydelse. I början var vi väldigt aktiva och hittade stunder, såhär i efterhand kan jag se att det berodde främst på att jag tog ett stort initiativ till det. Min sambo har frågat vad jag gillar och vi har köpt leksaker osv. Dock ligger det bara på mitt ansvar att ladda upp dessa annars används de inte.
min sambo har större sexbehov än mig och vill oftare än vad jag vill. Min lust har väl försvunnit lite med åren eftersom jag tar allt ansvar hemma. Så jag är ganska trött mentalt. Jag har sagt att jag behöver mer uppvärmning än vad han behöver och att jag tänder på honom under dagen. Men när jag inte får någon hjälp med städ, disk, tvätt, matplanering och matlagning så finns det inte så mycket ork till resten.
jag har försökt att prata med honom kring det här men jag får bara till svar att jag påpekar sånt som han inte gör. Inte det han borde göra.
jag har sagt det Jag inte uppskattar till honom som han gjort men vi fastnar på att han tycker jag är dålig på att säga vad jag vill ha. Medans jag känner att han vill ha det så enkelt som bara möjligt utan att behöva ta ett eget initiativ och vara nyfiken och utforska.
just nu ser våra intima stunder ut som så att han Säger att han är sugen på sex. Medans han ligger på rygg i sängen och väntar på att jag ska ta för mig av honom. Jag har sagt att jag inte direkt blir tänd på någon som bara ligger livlös. Då börjar han gråta och tycker jag är elakt när jag istället borde berättat vad han SKA göra.