Hur flörtar med en man?
Jag har så svårt att tolka signaler om någon är intresserad. Fråga bara kanske är de första ni kommer ge som råd. Jag vågar inte riktigt. Jag har haft fel förr ,mer än en gång och de visa sig att de bara vill vara vän. De har varit killar som jag tycker visat intresse som söka kontakt med en vara nära fråga mig efter mitt tel nr osv . Men nej de ville bara va vänner. Så nu vågar jag inte fråga IGEN. Ännu en man jag undrar om han är intresserad eller inte. Men med tanke på min erfarenhet så tänker jag nej jag har nog fel igen.
Jag tänkte försöka flörta med honom lite mer o se hur han svarar på det.
De finns några tecken: rör vid mig, sitter/står nära, pratar mycket med mig. Busar och driver med mig. Säger ofta mitt namn. Ber om råd och hjälp.
Vid ett tillfälle råka jag backa rätt in i hans famn o han stod bara kvar där I flera sec. Sa nämen ( lät som oj va fräckt på rösten ) men han skrattade också samtidigt. Och backa inte direkt. Ganska ofta "råkar? " ham gå in i mig. Jag gillar honom men vågar inte säga det med ord. Så hur ska jag visa det så de ej går missa med kroppsspråk eller flört?.