• Anonym (R)

Kvinnor, hur många oskulder har ni tagit?

Det finns en annan tråd som bara riktar sig till män om hur många oskulder de tagit.
    Riktar därför samma fråga till kvinnor, hue många oskulder har ni tagit?
    Hur gamla var ni och killen? Hur var eran upplevelse?

• Svar på tråden Kvinnor, hur många oskulder har ni tagit?
  • Anonym (Hopplöst)

En kille tog jag oskulden av.

Jag 24, han 28. Han var sexuellt avvikande på ett sätt som inte gav mig något  (han kunde knappt behålla erektion om han kom in i en kvinna och hans orgasm hade inget med min kropp att göra alls- då blir det svårt) och visste inte heller hur han skulle ta hand om mig om han fick till sin egen grej.

Det tog slut efter ett par försök hos sexolog där jag blev pissförbannad för att terapeuten höll på med om JAG hade nåt problem och "borde slappna av mer" medan han inte vågade berätta vad hans problem var ens.

Hallå, jag har redan haft tre killar och hade med dem ett fullt fungerande sexliv, tack så mycket!

• Anonym (C)

Har tagit oskulden av 2 killar, en när jag var 14 (han var 15) och vi tog varandras oskuld. Det var fumligt men hett. Sedan tog jag oskulden av en 29 åring när jag var 25 och det ångrar jag fortfarande. Något så fumligt och nervöst har jag aldrig varit med om och han frågade hela tiden vad som var ok. Sedan hade han problem att få upp den men det kan jag ha större förståelse för. Egentligen borde jag avbrutit och gått därifrån men då hade jag väl knäckt honom helt. Aldrig mer en oskuld.

• Anonym (1,5)

Min första pojkvän, vi tog varandras. Men jag vill även räkna min man halvt. Han träffade sin exfru tidigt och var med henne i 20 år. Så han har bara varit med henne och sedan med mig. 

• Anonym (R)
    Anonym (1,5) skrev 2026-03-09 11:38:13 följande:

Min första pojkvän, vi tog varandras. Men jag vill även räkna min man halvt. Han träffade sin exfru tidigt och var med henne i 20 år. Så han har bara varit med henne och sedan med mig. 

Har lite svårt att förstå varför du vill räkna in din man som en halv oskuld. Hade han bara haft sex en gång innan han träffade dig hade jag förstått det men efter ett 20 årigt förhållande har jag svårt att se att någon kan anses vara nästan oskuld. Även om han bara varit med en enda kvinna innan. Eller var han så nervös och fumlig som om han vore oskuld när ni träffades.
  • Anonym (1,5)
    Anonym (R) skrev 2026-03-09 12:07:40 följande:
    Har lite svårt att förstå varför du vill räkna in din man som en halv oskuld. Hade han bara haft sex en gång innan han träffade dig hade jag förstått det men efter ett 20 årigt förhållande har jag svårt att se att någon kan anses vara nästan oskuld. Även om han bara varit med en enda kvinna innan. Eller var han så nervös och fumlig som om han vore oskuld när ni träffades.
    För att han är så fin, snäll och oförstörd. Jag har vart med vet inte men över 70 st...  jag är 18 år yngre än honom dessutom så jag känner mig lite äcklig. 

Min första hade jag inte velat vara utan men alla mellan honom och min man hade jag gärna skippat.   
  • Anonym (Y)

Inga, men jag tror att jag låg med en som sexdebuterade. Vi var båda runt 30. 

• Anonym (R)
    Anonym (Y) skrev 2026-03-09 14:41:56 följande:

Inga, men jag tror att jag låg med en som sexdebuterade. Vi var båda runt 30. 

Du TROR bara? Varför tror du om du inte vet? Sa han inget?
    Hur var upplevelsen?
  • Anonym (R)
    Anonym (1,5) skrev 2026-03-09 12:23:45 följande:
    För att han är så fin, snäll och oförstörd. Jag har vart med vet inte men över 70 st...  jag är 18 år yngre än honom dessutom så jag känner mig lite äcklig. 

Min första hade jag inte velat vara utan men alla mellan honom och min man hade jag gärna skippat.   
    Se ingen anledning att du ska känna dig äcklig bara för att du legat med många men trist om du ångrar de flesta.
    Jag kan förstå du ser honom som nästan oskuld i jämförelse med dig men jag avsåg mer ingen sexuell erfarenhet alls innan.
  • Anonym (M40)
    Anonym (1,5) skrev 2026-03-09 11:38:13 följande:

Jag har inte haft sex med någon annan än min fru. Baserat på hur ofta vi har sex och hur länge vi har varit tillsammans får jag det till ca 1700 tillfällen men jag kanske ändå skulle räknas som halvt oskuld om det skulle ta slut och jag skulle ge mig ut i dejtingsvängen igen?
Svar på tråden Kvinnor, hur många oskulder har ni tagit?