Onani och anal stimulans
Brukar du ge dig själv någon form av anal stimulans när du onanerar?
Hur?
Vad ger det dig av njutning, beskriv gärna?
Brukar du ge dig själv någon form av anal stimulans när du onanerar?
Hur?
Vad ger det dig av njutning, beskriv gärna?
Nej
Ja! När hustrun är bortrest då kommer dildona fram.
Nej
Trots att det är en runktråd vill jag bidra. Jag har märkt att min anal på något sätt år kopplad till min mans hjärna. Har jag en buttplug inne blir HAN kåt. Onanerar jag och stoppar in ett finger i min anal det funkar på HONOM. Är jag över honom, tar hans finger och för till min anal så får HAN snabbt orgasm. Kopplingen mellan min anal och hans hjärna vet jag inte riktigt hur den hänger ihop men den finns där tydligt.
Ja alltid, med finger.
Endast 13 röster på över 240 trådbesök... Kom igen!
Trots att det är en runktråd vill jag bidra. Jag har märkt att min anal på något sätt år kopplad till min mans hjärna. Har jag en buttplug inne blir HAN kåt. Onanerar jag och stoppar in ett finger i min anal det funkar på HONOM. Är jag över honom, tar hans finger och för till min anal så får HAN snabbt orgasm. Kopplingen mellan min anal och hans hjärna vet jag inte riktigt hur den hänger ihop men den finns där tydligt.
Nej.
Jag skulle uppskatta om lite fler av er över 540 som varit inne faktiskt också röstade. Nu är det endast 13 röster.
Nej!!!
Jag tycker att det är tillräckligt äckligt om jag råkar få lite bajs av misstag på något finger när jag torkar mig i ändan på toa.
Hur skulle det kunna vara njutning att stoppa in saker i min röv när jag runkar? Blä!!!
Enda gången jag skulle kunna tänka mig att leka analt, vore på min partner, om hon uttalat hade uttryckt önskemål om det.
Bara 23 röster på 1100 besök...
Bara 23 röster på 1100 besök...