• Anonym (Nyfiken i en strut)

Onani och anal stimulans

Brukar du ge dig själv någon form av anal stimulans när du onanerar?

Hur?

Vad ger det dig av njutning, beskriv gärna?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onani och anal stimulans
  • Anonym (Beware of the creepy runktroll)

Nej

• Anonym (Dildolover)

Ja! När hustrun är bortrest då kommer dildona fram. 

Anonym (Beware of the creepy runktroll) skrev 2026-03-10 02:30:42 följande:

Nej

Okej!
    Men tack ändå att du svarade och bidrog till trådens fortlevnad.
  • Anonym (Är fascinerande)

Trots att det är en runktråd vill jag bidra. Jag har märkt att min anal på något sätt år kopplad till min mans hjärna. Har jag en buttplug inne blir HAN kåt. Onanerar jag och stoppar in ett finger i min anal det funkar på HONOM. Är jag över honom, tar hans finger och för till min anal så får HAN snabbt orgasm. Kopplingen mellan min anal och hans hjärna vet jag inte riktigt hur den hänger ihop men den finns där tydligt.

Endast 13 röster på över 240 trådbesök... Kom igen! 

Anonym (Är fascinerande) skrev 2026-03-10 09:40:28 följande:

Trots att det är en runktråd vill jag bidra. Jag har märkt att min anal på något sätt år kopplad till min mans hjärna. Har jag en buttplug inne blir HAN kåt. Onanerar jag och stoppar in ett finger i min anal det funkar på HONOM. Är jag över honom, tar hans finger och för till min anal så får HAN snabbt orgasm. Kopplingen mellan min anal och hans hjärna vet jag inte riktigt hur den hänger ihop men den finns där tydligt.

Nej, det är mer av statistiktråd, det är inte så att jag går igång på att fem pers röstat nej.
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2026-03-10 08:29:59 följande:
    Okej!
    Men tack ändå att du svarade och bidrog till trådens fortlevnad.
    Typiskt svar från en tragisk runkmeister ovan. 
    Anonym (Beware of the creepy runktroll) skrev 2026-03-10 14:19:47 följande:
    Typiskt svar från en tragisk runkmeister ovan. 
    Tack för ditt inlägg, även om informationen i det inte är relevant.
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2026-03-10 17:10:52 följande:
    Tack för ditt inlägg, även om informationen i det inte är relevant.
    Fel. Det är i allra högsta grad relevant varför du startat denna meningslösa tråd - i syfte att ha något att dra i spiken till. Dock inget som hör hemma här, gå in på en betalsida istället. 

Jag skulle uppskatta om lite fler av er över 540 som varit inne faktiskt också röstade. Nu är det endast 13 röster.

• Anonym (AB)

Nej!!!

Jag tycker att det är tillräckligt äckligt om jag råkar få lite bajs av misstag på något finger när jag torkar mig i ändan på toa.

Hur skulle det kunna vara njutning att stoppa in saker i min röv när jag runkar? Blä!!!

Enda gången jag skulle kunna tänka mig att leka analt, vore på min partner, om hon uttalat hade uttryckt önskemål om det.

Bara 23 röster på 1100 besök...

• Anonym (AB)
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2026-03-12 18:07:18 följande:

Bara 23 röster på 1100 besök...

Du kanske kan dra vissa slutsatser av just att det är så få som är intresserade av att rösta och vad resultatet hittills är. Drömmer
    Anonym (AB) skrev 2026-03-13 09:15:45 följande:
    Du kanske kan dra vissa slutsatser av just att det är så få som är intresserade av att rösta och vad resultatet hittills är. Drömmer
    Till idag har tråden 1300 besök, så det är knappast trådämnet som är ointressant.

Så jag undrar fortfarande varför så många går in på en omröstningstråd och inte röstar?

Det kostar inget, tar ingen tid och man är anonym.
Svar på tråden Onani och anal stimulans