• Anonym (Nyfiken)

Hur vanligt är det att män tycker om att ha fingrar i rumpan?

Hej, jag(22) och min kille(26) började ha sex med varandra för några månader sedan, men på senaste så har han frågat mig om jag kan stoppa upp ett finger i hans rumpa samtidigt som jag runkar eller suger av honom. Det är inget problem för mig, och jag tycker om att höra och se hans reaktioner (dock lite orolig att göra illa han). Han tycker också om när jag slickar vid öppningen. 

Har hört om att män ska ha en sorts g-spot i rumpan online, men har aldrig innan stött på någon som har kunnat bekräfta det, och ingen av mina tidigare partners har nämnt något om det. Trodde först att det var en myt eller liknande, men nu blev jag lite nyfiken över hur många män som också tycker om rumpaktiviteter. Inget seriöst.

• Svar på tråden Hur vanligt är det att män tycker om att ha fingrar i rumpan?
  • Anonym (...)

Vi testade, inget varken jag eller maken uppskattade, endast fingrar, inte tunga

Hade en bästa kompis där det verkligen uppskattades så det var något de la till i deras sexliv, både fingrar och tunga

Jag tror inte att det är onormalt på något sätt så om ni båda njuter så är det väl bara bra, personligen skulle jag (i skrivande läge) aldrig kunna slicka någon i rumpan och jag vill absolut inte ha någon mun i min rumpa

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur vanligt är det att män tycker om att ha fingrar i rumpan?