• Anonym (Harry F Hansson)

Minns du dina ligg?

Du kan ha haft sex 100 eller 2000 gånger, med samma eller med några olika. Men hur mycket minns du av dina ligg? Var var ni? Vem var det? Hur var hens kropp? Hur bra var hen i sängen? Vilka ligg var skönast?

Jag minns några ligg, som på en skärgårdsklippa i solens sken, i ett omklädningsrum i ett ungerskt badhus, mitt allra första. Men hur skönt det var minns jag inte. Jag är 70+ och tycker att varje kärleksstund är fantastisk, kanske skönaste någonsin.

Jämför du nånsin nuvarande sexpartner med såna du tidigare haft? Och vem vann i jämförelsen?

• Svar på tråden Minns du dina ligg?
  • Hornper

Äh. Har man knullat en kvinna har man knullat alla. Det känns likadant varje gång. 

• Anonym (Ute)

Jag har haft sex ganska få gånger i mitt liv. Jag tycker det både är bra och dåligt. Dåligt för man blir tydligen mindre attraktiv om man inte ligger runt och är en bock och bra för att jag väljer lite med omsorg vem jag ligger med.

Jag minns alla. De flesta har varit sisådär och vissa jättebra. Mitt bästa var nog min senaste tjej som nu är mitt ex. Men har varit en person som varit bättre än mitt ex.

• Anonym (Bocken)

De jag haft någon form av förhållande med minns jag. Såklart inte varje ligg, men minns hur de är som personer, vad de gillar/ogillar etc. Vissa minns man specifika detaljer, t.ex. en som var extremt trång. En med gigantiska bröst. En med jättesmå bröst men väldigt stora bröstvårtor. Alla unika och härliga på sitt sätt.

När jag träffar ett gammalt ex är det första jag tänker på hur de var att ha sex med. Särkilt om deras nya kille är med. Då tänker jag typ, "du skulle ha sett när jag tog henne på parkbänken där borta" eller "när jag kom i hennes fina mun, som du kysser varje dag".

Av ONS minns jag de som sticker ut på något sätt. Att man gjorde något som var udda, eller någon specifik detalj man bara gjort med den personen. 

Eller när något går helt åt h---e. Minns dem bäst, och dessa är nästan roligast. Har ingen ånger över något av dem. En av de sjukaste var en tjej jag träffade på en resa. Fantastisk afrikansk tjej som var supersexig. Slutade på mitt rum där hon ville att jag skulle ta henne analt, vilket jag gjorde. När jag sedan avslutat vände hon på sig, och det visade sig att "hon" hade en dase som var betyligt större än min egen... Vart rätt chockad just då, men efteråt ser jag det som en kul grej. Skulle dock aldrig känna igen personen om vi sprang på varandra idag.

Gift sedan ett antal år. Klart man jämför ibland. Hon är kanske inte bäst på allt men överlag funkar vi bra ihop. Hon tänker säkert på gamla älskare och jämför också, men såklart inget vi pratar om. 

• Anonym (Men)
    Anonym (M) skrev 2026-04-22 14:41:00 följande:

Kommer aldrig att glömma (tyvärr) enda gången jag haft sex. Hon brast ut
    "Men vad f-n håller du på med, har du aldrig knullat förut eller vad?" 

Gick därifrån ganska så omgående.

Trist upplevelse men varför i hela världen sa du inte att det var din första gång?
  • Tobben
    Anonym (Bocken) skrev 2026-04-24 10:06:23 följande:

De jag haft någon form av förhållande med minns jag. Såklart inte varje ligg, men minns hur de är som personer, vad de gillar/ogillar etc. Vissa minns man specifika detaljer, t.ex. en som var extremt trång. En med gigantiska bröst. En med jättesmå bröst men väldigt stora bröstvårtor. Alla unika och härliga på sitt sätt.

När jag träffar ett gammalt ex är det första jag tänker på hur de var att ha sex med. Särkilt om deras nya kille är med. Då tänker jag typ, "du skulle ha sett när jag tog henne på parkbänken där borta" eller "när jag kom i hennes fina mun, som du kysser varje dag".

Av ONS minns jag de som sticker ut på något sätt. Att man gjorde något som var udda, eller någon specifik detalj man bara gjort med den personen. 

Eller när något går helt åt h---e. Minns dem bäst, och dessa är nästan roligast. Har ingen ånger över något av dem. En av de sjukaste var en tjej jag träffade på en resa. Fantastisk afrikansk tjej som var supersexig. Slutade på mitt rum där hon ville att jag skulle ta henne analt, vilket jag gjorde. När jag sedan avslutat vände hon på sig, och det visade sig att "hon" hade en dase som var betyligt större än min egen... Vart rätt chockad just då, men efteråt ser jag det som en kul grej. Skulle dock aldrig känna igen personen om vi sprang på varandra idag.

Gift sedan ett antal år. Klart man jämför ibland. Hon är kanske inte bäst på allt men överlag funkar vi bra ihop. Hon tänker säkert på gamla älskare och jämför också, men såklart inget vi pratar om. 

Tänk vilken stämning det skulle bli om man öppet delade med sig av tidigare partners pros and cons. Haha!
    " Mitt ex hade betydligt kraftigare penis än dig*
    *Anna som jag var med innan dig svalde alltid satsen*

En riktigt bra parodi skulle det kunna bli.
  • Anonym (M)
    Eurydike 87 skrev 2026-04-23 20:48:58 följande:
    Synd att det slutade så och hoppas det kommer fler chanser!
    Tack!
  • Anonym (M)
    Anonym (Men) skrev 2026-04-24 17:20:40 följande:
    Trist upplevelse men varför i hela världen sa du inte att det var din första gång?
    Jag hade en gång tidigare blivit nobbad när jag sa att jag aldrig haft sex förut. Blev närmast utslängd. Och fick höra sedan att jag var korkad som sa något. Egentligen hade jag velat berätta.
  • Anonym (W)
    Anonym (M) skrev 2026-04-25 14:55:49 följande:
    Jag hade en gång tidigare blivit nobbad när jag sa att jag aldrig haft sex förut. Blev närmast utslängd. Och fick höra sedan att jag var korkad som sa något. Egentligen hade jag velat berätta.
    Ja men då har du väl bara dig själv att skylla?
  • Anonym (M)
    Anonym (W) skrev 2026-04-26 17:08:46 följande:
    Ja men då har du väl bara dig själv att skylla?
    Hur menar du? Ska jag skylla mig själv för att jag sa nåt eller för att jag inte sa något eller bägge?
  • Anonym (Bocken)
    Tobben skrev 2026-04-24 17:53:15 följande:
    Tänk vilken stämning det skulle bli om man öppet delade med sig av tidigare partners pros and cons. Haha!
    " Mitt ex hade betydligt kraftigare penis än dig*
    *Anna som jag var med innan dig svalde alltid satsen*

En riktigt bra parodi skulle det kunna bli.
    Skulle kunna bli en underhållande Lars Norén pjäs.

Har varit med om light-versionen några gånger. När en tjej berättar exakt i detalj hur de vill ha det, och det är helt uppenbart att hon precis gjort samma sak med någon annan. 

För ett ONS kan jag tycka att det är rätt upphetsande. Men i ett förhållande tycker jag det är direkt avtändande att veta exakt hur hennes ex band fast henne, och scarfen ligger redo på sängbordet och hon vet i detalj hur den ska bindas fast i sänggaveln. Känns inte lika kul att vara en i raden då.
  • Tobben
    Anonym (Bocken) skrev 2026-04-27 08:57:14 följande:
    Skulle kunna bli en underhållande Lars Norén pjäs.

Har varit med om light-versionen några gånger. När en tjej berättar exakt i detalj hur de vill ha det, och det är helt uppenbart att hon precis gjort samma sak med någon annan. 

För ett ONS kan jag tycka att det är rätt upphetsande. Men i ett förhållande tycker jag det är direkt avtändande att veta exakt hur hennes ex band fast henne, och scarfen ligger redo på sängbordet och hon vet i detalj hur den ska bindas fast i sänggaveln. Känns inte lika kul att vara en i raden då.
    Jag kan själv tycka att det är hett att få höra hur det ska gå till. Men då ska det ju vara geniunt.
  • Anonym (Bocken)
    Tobben skrev 2026-04-27 10:00:18 följande:
    Jag kan själv tycka att det är hett att få höra hur det ska gå till. Men då ska det ju vara geniunt.
    Tycker det generellt är hett om tjejen vet exakt vad hon vill ha, men har svårare för att vara en i raden av killar hon gör samma sak med. Typ att hon har allting klart hemma. Här är scarfen, bind fast mig i den spjälan i sänggaveln, sedan tar du den dildon och kör upp just på det sättet, etc. Däremot om man kommit fram till en sådan grej tillsammans tycker jag att det är superhett.

Däremot har jag full respekt för de som gillar att tänka på tjejens tidigare eskapader och går igång på att höra detaljer därifrån. Vet inte om det var det du menade?

Hade en diskussion med en kompis som gick igång just på att höra historier från sin fru om gamla älskare. Ju mer detaljerat desto kåtare blev han.
  • Anonym (Mil FH Unter)

Av de runt 25 kvinnor jag legat med så kanske jag inte kommer ihåg namnen på 10 av dem jag tömt min säd i.

Minns de ligg som sticker ut.
    Bakifrån på en ö i skärgården, med fjärden framför oss.
    I en klippskreva med het sol på ryggen.
    Första gången med andra frun, jag var helt tagen av hur sexig hon var.
    Första gången jag smiskade henne när hon red mig. 

• Anonym (Mil FH Unter)
    Anonym (Harry F Hansson) skrev 2026-05-08 21:51:11 följande:

Minns de ligg som sticker ut.
    Bakifrån på en ö i skärgården, med fjärden framför oss.
    I en klippskreva med het sol på ryggen.
    Första gången med andra frun, jag var helt tagen av hur sexig hon var.
    Första gången jag smiskade henne när hon red mig. 

Hur är sexlivet idag?

Anonym (Mil FH Unter) skrev 2026-05-10 06:34:33 följande:

Hur är sexlivet idag?

Jag är över 70 men tycker ibland att jag aldrig haft bättre sex än nu. Inkännande, lustfyllt, njutbart. Annorlunda, men fantastiskt. Om jag vore religiös skulle jag tacka Gud för att jag får ha det så här bra.
    Hornper skrev 2026-04-23 23:04:58 följande:

Äh. Har man knullat en kvinna har man knullat alla. Det känns likadant varje gång. 

Tråkigt att du känner så. Jag har inte haft särskilt mång sexpartners i mitt långa liv, kanske 5-6 stycken. Det har inte passat mig med ONS. Däremot har jag alltid haft (två) långa relationer, inte varit ensam mer än några få månader. Så jag har haft möjligheten att utforska sexlivet och förättra det i alla detaljer med samma trygga personer. 
  • Amadeus2

Första gången minns man var en äldre kvinna på 35år visste vad hon gjorde , fick mig att njuta och sig själv också. Ville gärna försätta med henne men hon var inte intressera. Men hon hade gjort mig att komma tre gånger under den natten vi var tillsamman.

Svar på tråden Minns du dina ligg?