Anonym (Bocken) skrev 2026-04-24 10:06:23 följande:
De jag haft någon form av förhållande med minns jag. Såklart inte varje ligg, men minns hur de är som personer, vad de gillar/ogillar etc. Vissa minns man specifika detaljer, t.ex. en som var extremt trång. En med gigantiska bröst. En med jättesmå bröst men väldigt stora bröstvårtor. Alla unika och härliga på sitt sätt.
När jag träffar ett gammalt ex är det första jag tänker på hur de var att ha sex med. Särkilt om deras nya kille är med. Då tänker jag typ, "du skulle ha sett när jag tog henne på parkbänken där borta" eller "när jag kom i hennes fina mun, som du kysser varje dag".
Av ONS minns jag de som sticker ut på något sätt. Att man gjorde något som var udda, eller någon specifik detalj man bara gjort med den personen.
Eller när något går helt åt h---e. Minns dem bäst, och dessa är nästan roligast. Har ingen ånger över något av dem. En av de sjukaste var en tjej jag träffade på en resa. Fantastisk afrikansk tjej som var supersexig. Slutade på mitt rum där hon ville att jag skulle ta henne analt, vilket jag gjorde. När jag sedan avslutat vände hon på sig, och det visade sig att "hon" hade en dase som var betyligt större än min egen... Vart rätt chockad just då, men efteråt ser jag det som en kul grej. Skulle dock aldrig känna igen personen om vi sprang på varandra idag.
Gift sedan ett antal år. Klart man jämför ibland. Hon är kanske inte bäst på allt men överlag funkar vi bra ihop. Hon tänker säkert på gamla älskare och jämför också, men såklart inget vi pratar om.
Tänk vilken stämning det skulle bli om man öppet delade med sig av tidigare partners pros and cons. Haha!
" Mitt ex hade betydligt kraftigare penis än dig*
*Anna som jag var med innan dig svalde alltid satsen*
En riktigt bra parodi skulle det kunna bli.