• Anonym (Mmmmm)

Sexfantasi med okänd man

Jag (k) har en fantasi som gör mig så otroligt kåt varje gång jag tänker på den och är intresserad av att höra vad män tycker  😊

Det är något särskilt med satsen, och känslan av att få den i sig, jag älskar det! 

Min fantasi består av att jag ligger hemma naken, på mage i sängen med endast en ögonbindel på.
    En i alla praktiska hänseenden okänd man, någon jag endast haft kontakt med online, lovar att komma över och då gå rätt in i sovrummet.
    Inga ord uttalas mellan oss, utan jag känner bara hur han tränger sig djupt in bakifrån utan kondom och fyller upp mig helt med sin kuk. Efter att få njuta av känslan att domineras på det sättet så sprutar han till slut djupt inne i mig och håller kvar kuken tills allt har sprutat ut.
    Mycket långsamt drar han sig ur och försvinner tillbaka ut genom dörren igen. 

Det behöver inte vara en engångsgrej heller, utan då och då om han skulle vilja.  Hade det inte funnits risk för sjukdomar hade jag redan letat efter någon!

Är nyfiken på om detta skulle vara en fantasi för män också, eller om det bara låter riskabelt? 😉

• Svar på tråden Sexfantasi med okänd man
  • Badass
    Anonym (Mmmmm) skrev 2026-03-13 12:45:14 följande:
    Sexfantasi med okänd man

Jag (k) har en fantasi som gör mig så otroligt kåt varje gång jag tänker på den och är intresserad av att höra vad män tycker  😊

Det är något särskilt med satsen, och känslan av att få den i sig, jag älskar det! 

Min fantasi består av att jag ligger hemma naken, på mage i sängen med endast en ögonbindel på.
    En i alla praktiska hänseenden okänd man, någon jag endast haft kontakt med online, lovar att komma över och då gå rätt in i sovrummet.
    Inga ord uttalas mellan oss, utan jag känner bara hur han tränger sig djupt in bakifrån utan kondom och fyller upp mig helt med sin kuk. Efter att få njuta av känslan att domineras på det sättet så sprutar han till slut djupt inne i mig och håller kvar kuken tills allt har sprutat ut.

Det behöver inte vara en engångsgrej heller, utan då och då om han skulle vilja.  Hade det inte funnits risk för sjukdomar hade jag redan letat efter någon!

Är nyfiken på om detta skulle vara en fantasi för män också, eller om det bara låter riskabelt? 😉

Jag o min fru brukar bjuda hem storkukade män som får ta henne på detta viset
  • Anonym (Maja L)

Detta har hänt med min man och en av hans vänner. Det var jag som av olika anledningar föreslog att vi skulle ha sex och att jag ville ha bägges säd.

• Indigoghost
    Anonym (Maja L) skrev 2026-03-23 15:24:11 följande:

Detta har hänt med min man och en av hans vänner. Det var jag som av olika anledningar föreslog att vi skulle ha sex och att jag ville ha bägges säd.

Så härligt 🙂
  • Anonym (Ola)

Det kan väl inte vara så svårt att hitta en man som ställer upp på detta?

**Räcker ivrigt upp handen**

• blueblue

Köttsligt, hett knullande där båda parter får utlopp för sina begär. 
    Något otroligt lockande med anonymitet och där det finns en tydlighet i vad som gäller och förväntas. 
    Ett återkommande upplägg med detta skulle vara drömmen! 

• Tobben
    blueblue skrev 2026-03-27 08:54:54 följande:

Köttsligt, hett knullande där båda parter får utlopp för sina begär. 
    Något otroligt lockande med anonymitet och där det finns en tydlighet i vad som gäller och förväntas. 
    Ett återkommande upplägg med detta skulle vara drömmen! 

Det är ingen slump att det finns gloryholes, doggingplatser och annat "kul" :)
    Oavsett hur snuskiga tankar man har så finns det alltid andra med samma intresse.
  • blueblue

Gloryhole är inte riktigt samma sak som det TS anger.

Här beskrivs ett möte där 2 kroppar möts helt och hållet där kvinnan väljer att underkasta sig själv på ett sätt som jag finner oerhört sexigt.
    Full komlig tillit vilket är något djuriskt och rått som verkligen lockar och tilltalar mig som man! 
    Anonymt med bindel och utan ordväxling, bara beröring!
    Frågeställning om att tillämpa det kontinuerligt gör det också extra tilltalande då det skapar ett utrymme för att utforska både sexet och platser.

Jag är helt klart down för något sådant här! 

Bara P.M om någon är intresserad!   

• Tobben
    blueblue skrev 2026-03-27 13:37:12 följande:

Gloryhole är inte riktigt samma sak som det TS anger.

Här beskrivs ett möte där 2 kroppar möts helt och hållet där kvinnan väljer att underkasta sig själv på ett sätt som jag finner oerhört sexigt.
    Full komlig tillit vilket är något djuriskt och rått som verkligen lockar och tilltalar mig som man! 
    Anonymt med bindel och utan ordväxling, bara beröring!
    Frågeställning om att tillämpa det kontinuerligt gör det också extra tilltalande då det skapar ett utrymme för att utforska både sexet och platser.

Jag är helt klart down för något sådant här! 

Bara P.M om någon är intresserad!   

Dogging är inte heller samma sak, men det var mer en jämförelse där jag försökte lyfta aspekten att ts lät undrande om det verkligen finns män som är intresserade över detta eller om de flesta män bara tycker att det verkar riskabelt. Min ståndpunkt där är att det garanterat finns intresserade män eftersom det finns olika varianter av anonymsex som bedrivs regelbundet; t ex gloryholes och dogging.
  • Anonym (xxx)
    Anonym (Maja L) skrev 2026-03-23 15:24:11 följande:

Intressant. Blev det lyckat? Gillade du det? Hur tog du emot deras säd?
  • Sharpshooter

Har varit med om liknande upplägg,med en kvinna som lämnat dörren olåst.
    Även andra typer av anonymsex, spännande....

• CTP

Jag levde med en man som gillade se mig med andra män och vid några tillfällen hade jag en ögonbindel på mig och vet inte än i dag vem jag låg med, Jag går fortfarande igång på detta när jag tänker på det.

Så mitt tips, du har ingen som kan välja ut någon åt dig och kanske vara med o övervaka dig så inget dumt händer?

• Indigoghost
    CTP skrev 2026-03-28 15:32:04 följande:

Jag levde med en man som gillade se mig med andra män och vid några tillfällen hade jag en ögonbindel på mig och vet inte än i dag vem jag låg med, Jag går fortfarande igång på detta när jag tänker på det.

Så mitt tips, du har ingen som kan välja ut någon åt dig och kanske vara med o övervaka dig så inget dumt händer?

Det där fantiserar jag ofta om! Jag och min tjej har ofta den typen av rollspel här hemma. Så vi är bara i det där "Fantasi stadiet". 
  • CTP
    Indigoghost skrev 2026-03-28 19:37:11 följande:
    Det där fantiserar jag ofta om! Jag och min tjej har ofta den typen av rollspel här hemma. Så vi är bara i det där "Fantasi stadiet". 
    Ibland ska man stanna där, eller så kör man ett steg till...
    Tro mig det var ingen lätt resa för mig 
  • Indigoghost
    CTP skrev 2026-03-30 20:43:21 följande:
    Ibland ska man stanna där, eller så kör man ett steg till...
    Tro mig det var ingen lätt resa för mig 
    Fattar! Är nyfiken rent almänt på både dom för och nackdelar som du upplevt gällande detta. Du får gärna  om du vill? Berätta mer djupgående om detta. Är bara att skicka via pm ifall du inte känner för att skriva om det här.
  • Anonym (Maja L)
    Anonym (xxx) skrev 2026-03-27 16:37:50 följande:
    Intressant. Blev det lyckat? Gillade du det? Hur tog du emot deras säd?
    Ja, det är det häftigaste som jag ( och min sambo) varit med om. Min upplevelse har mycket med det gränsöverskridande att göra. På köpet får jag uppleva min partners "tabubelagda" fröjd över att få se någon annan än han själv tillfredsställa och fylla mig innan han "reclaimar" mig.
    Jag är otroligt tacksam och ödmjuk för att jag får dessa fantastiska erfarenheter. 
    Om något så har våra äventyr stärkt vår relation och kärlek 
  • SharpDressedMan
    Anonym (Mmmmm) skrev 2026-03-13 12:45:14 följande:
    Sexfantasi med okänd man

Visst låter det riskabelt med sjukdomar, som du nämner, men helt fantastiskt underbart också.

Jag hoppas du får uppleva det.
  • IMÅ
    Badass skrev 2026-03-22 07:00:27 följande:
    Sexfantasi med okänd man
    Var hittar ni storkukade män? Hade gärna testat en med större kuk än min man 🤩
Svar på tråden Sexfantasi med okänd man