• Sungam75

Hur går ni klädd hemma?

Jag undrar vad ni har på er när ni är bara hemma. 
    Själv så har jag oftast tshirt och mysbyxor och inte några kalsonger. Skönt att lufta könet. Även så brukar det bli att jag har tshirt och kalsonger. 
    Frun skulle jag vilja att hon går runt i trosor och någon tröja som går lite ner över rumpan. Men det är ju inte så lämpligt för tonårsson och hans kompisar skulle nog tycka att det är krinch.
    När det är varmt så skulle jag vilja gå naken. Men vi har för mycket insyn i huset. 

• Svar på tråden Hur går ni klädd hemma?
  • Anonym (Truth)
    Anonym (Kille) skrev 2026-03-16 10:17:57 följande:
    T-shirt o mjukisar eller linne o trosor är sjukt mycket sexigare än stayups eller söndagsklänning

Ingen bryr sig om vad ni dregelpellar online tycker är sexigt, annat än homos som catfishar som kvinnor och ger en massa bogusbeskrivningar som ni sväljer med hull och hår. 

Jag går verkligen inte omkring i några linnen eller bara underkläder, det är en porrskadad önskedröm för ensamma basementdwellers som sagt. 

• Tom Araya
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-15 23:04:13 följande:

I helt normala kläder. Är nog ganska få som går omkring i hemmet och försöker göra sig sexiga. Existerar mest i trådskaparens önskedrömmar. 

Du får definiera "göra sig..."?

För mig är nakenhet (inkl att skippa vissa plagg) inte att "göra sig" någonting, utan man bara är (och det kan innefatta sexighet om du har en partner som tycker du är sexig).
  • Anonym (Truth)
    Tom Araya skrev 2026-03-16 15:17:10 följande:
    Du får definiera "göra sig..."?

För mig är nakenhet (inkl att skippa vissa plagg) inte att "göra sig" någonting, utan man bara är (och det kan innefatta sexighet om du har en partner som tycker du är sexig).
    Fråga TS. Det är hans inceliga fantasier som han vill ha bekräftade, iom trådstarten.
  • Tom Araya
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-16 16:09:13 följande:
    Fråga TS. Det är hans inceliga fantasier som han vill ha bekräftade, iom trådstarten.
    Jag kommenterade ditt inlägg och vad du i inlägget vill hävda.
  • Tom Araya
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-16 14:10:16 följande:

Ingen bryr sig om vad ni dregelpellar online tycker är sexigt, annat än homos som catfishar som kvinnor och ger en massa bogusbeskrivningar som ni sväljer med hull och hår. 

Jag går verkligen inte omkring i några linnen eller bara underkläder, det är en porrskadad önskedröm för ensamma basementdwellers som sagt. 

Du verkar vara rätt bitter och är antingen singel eller lever i ett sexlöst förhållande.
  • Anonym (Truth)
    Tom Araya skrev 2026-03-16 16:42:38 följande:
    Du verkar vara rätt bitter och är antingen singel eller lever i ett sexlöst förhållande.
    Snarare du, TS och övriga tragiska onlinedreglare som inte får nåt, eftersom ni känner er tvungna att starta alla dessa meningslösa trådar.
  • Anonym (Truth)
    Tom Araya skrev 2026-03-16 16:41:07 följande:
    Jag kommenterade ditt inlägg och vad du i inlägget vill hävda.
    Och jag valde att hänvisa till TS då det är han som är den sexfixerade här, inte jag.
  • Anonym (Hot tamale)
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-16 18:14:48 följande:
    Snarare du, TS och övriga tragiska onlinedreglare som inte får nåt, eftersom ni känner er tvungna att starta alla dessa meningslösa trådar.
    Lägg ner att hacka på Tom, han är okej.
  • Anonym (Truth)
    Anonym (Hot tamale) skrev 2026-03-16 18:42:14 följande:
    Lägg ner att hacka på Tom, han är okej.
    Nej, det håller jag verkligen inte med om.
  • Tom Araya
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-16 18:14:48 följande:
    Du behöver inte skriva mer för att övertyga mig om att jag hade rätt.
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-16 18:16:51 följande:
    Och jag valde att hänvisa till TS då det är han som är den sexfixerade här, inte jag.
    Löjligt att hänvisa till någon annan för sina egna påståenden!
  • Anonym (Truth)
    Tom Araya skrev 2026-03-16 18:49:17 följande:
    Du behöver inte skriva mer för att övertyga mig om att jag hade rätt.
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-16 18:16:51 följande:
    Löjligt att hänvisa till någon annan för sina egna påståenden!
    Du har inte haft rätt någonstans. 
  • Anonym (Nudie)
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-16 19:04:17 följande:
    Du har inte haft rätt någonstans. 
    Det är som vanligt med dig, du dras som en fluga till en koskit till trådar du enligt dina inlägg inte står ut med men någon slags dragningskraft har ju ändå dessa kategorier och ämnen på dig ändå. Uppenbart att du bär på så mycket hat, ilska och aggressioner och behöver någon eller några att ta ut det på.
    Undrar så vad du är för en tragisk figur.
  • Anonym (Truth)
    Anonym (Nudie) skrev 2026-03-16 21:44:21 följande:
    Det är som vanligt med dig, du dras som en fluga till en koskit till trådar du enligt dina inlägg inte står ut med men någon slags dragningskraft har ju ändå dessa kategorier och ämnen på dig ändå. Uppenbart att du bär på så mycket hat, ilska och aggressioner och behöver någon eller några att ta ut det på.
    Undrar så vad du är för en tragisk figur.
    Du, det finns ingen kvinna i tråden som ger runktomten något medhåll. Något som också märks tydligt av tummarna. 

Och den enda som sprider kodynga här är såna som ni, som försöker anbända kvinnornas texter här inne för er egen lystnads skull. Detta är inte vad forumet är till för, Ni är i sanning både tragiska och komplett empatibefriade som inte fattar eller tar till er detta. Sluta behandla Familjeliv som om det vore er privata runksfär.
  • Tom Araya
    Anonym (Truth) skrev 2026-03-16 21:52:46 följande:
    Du, det finns ingen kvinna i tråden som ger runktomten något medhåll. Något som också märks tydligt av tummarna. 
    Antagligen samma gäng som drar runt i alla andra trådar om sex och tummar ner allt som är sexuellt bejakande. Jag tror de flesta här har fattat vid detta lag att det är ett trollgäng man inte ska ta på allvar.
    Och den enda som sprider kodynga här är såna som ni, som försöker anbända kvinnornas texter här inne för er egen lystnads skull. Detta är inte vad forumet är till för, Ni är i sanning både tragiska och komplett empatibefriade som inte fattar eller tar till er detta. Sluta behandla Familjeliv som om det vore er privata runksfär.
    Sluta behandla andras trådar och trådämnen som forum för dig att sprida din icke-relevanta dynga!
  • Anonym (Truth)
    Tom Araya skrev 2026-03-17 03:54:30 följande:
    Antagligen samma gäng som drar runt i alla andra trådar om sex och tummar ner allt som är sexuellt bejakande. Jag tror de flesta här har fattat vid detta lag att det är ett trollgäng man inte ska ta på allvar.
    Sluta behandla andras trådar och trådämnen som forum för dig att sprida din icke-relevanta dynga!
    Nej, snarare är det ert vidriga beteende mot kvinnor som kritiseras och det med rätta. Lägg ner med att behandla kvinnor på forumet som simpla objekt för er att utnyttja till era runksessioner. Visa lite vanligt folkvett istället och sluta bete er svinaktigt.

Den enda dyngan kommer förövrigt från ert oseriösa dravel, inte från kvinnorna. 
Svar på tråden Hur går ni klädd hemma?