• Anonym (Öva)

Kan inte hålla ut.

Hej hej 

Jag vet inte igentligen varför jag skriver för det är inte så mycket jag vill ha hjälp med utan skriver väll främst för att få ur lig lite frustration.

Jo det är väll så att jag kommer för fort. Jag håller omkring 2 till 4 minuter innan jag kommer, jag har nu försökt med uthållighetsträning ett litet tag och tänker fortsätta med det i hopp om att det blir bättre. 

Det konstiga är att jag höll längre innan jag börja träna och tappa vikt vilket jag tycker är konstigt men det kanske är så det kan vara. Har nu gått ner från 115 till 86 så 29 kilo. Jag trode ändå att jag skulle hålla längre efter det men verkar haft motsatt efekt. Jag har däremot fått ett kraftigare stånd vilket kanske leder till den snabbare erektionen.

Problemet är väll som vanligt att min fru inte är nöjd. Hon hinner inte komma på den tiden och vill ha mer. Jag försöker men det går ju inte. Grejen är att jag får inte göra nått annat än att penetrera henne med min kuk. Med det menat så får jag inte använda nått annat för att få henne dit. Inga fingrar i förspel eller under akten. Inen tunga ingenting. När man frågar om deg får man konstiga svar så jag vet inte vad det är. Ibland har jag liksom gjort det ändå när hon inte sagt ifrån och då kommer hon. Men hon säger nej 99% av gångerna. Så jag vet inte vad jag ska göra. Eller jo jag får försöka att hålla längre.

Ha det gött.

• Svar på tråden Kan inte hålla ut.
  • Anonym (Justin)
    Anonym (Öva) skrev 2026-03-19 10:45:47 följande:
    Kan inte hålla ut.

Hej hej 

Jag vet inte igentligen varför jag skriver för det är inte så mycket jag vill ha hjälp med utan skriver väll främst för att få ur lig lite frustration.

Jo det är väll så att jag kommer för fort. Jag håller omkring 2 till 4 minuter innan jag kommer, jag har nu försökt med uthållighetsträning ett litet tag och tänker fortsätta med det i hopp om att det blir bättre. 

Det konstiga är att jag höll längre innan jag börja träna och tappa vikt vilket jag tycker är konstigt men det kanske är så det kan vara. Har nu gått ner från 115 till 86 så 29 kilo. Jag trode ändå att jag skulle hålla längre efter det men verkar haft motsatt efekt. Jag har däremot fått ett kraftigare stånd vilket kanske leder till den snabbare erektionen.

Problemet är väll som vanligt att min fru inte är nöjd. Hon hinner inte komma på den tiden och vill ha mer. Jag försöker men det går ju inte. Grejen är att jag får inte göra nått annat än att penetrera henne med min kuk. Med det menat så får jag inte använda nått annat för att få henne dit. Inga fingrar i förspel eller under akten. Inen tunga ingenting. När man frågar om deg får man konstiga svar så jag vet inte vad det är. Ibland har jag liksom gjort det ändå när hon inte sagt ifrån och då kommer hon. Men hon säger nej 99% av gångerna. Så jag vet inte vad jag ska göra. Eller jo jag får försöka att hålla längre.

Ha det gött.

Funkar det inte att runka innan? Eller att ta en liten paus och komma igen?''
    Kondom var en radikal känslobroms för mig. Och med en sån påträdd kan man väl smörja med salva som minskar stimulansen?
  • Anonym (Uthålligare)

Har du läst på tips för att hålla längre? Finns lite olika knep man kan ta till när man närmar sig, men det är svårt. Man måste ha en otrolig sinnenärvaro för att kunna fokusera på knepet istället för att köra vidare när det är som bäst. 

Min egen NÄST bästa taktik är att helt enkelt fokusera stenhårt på något annat och jättetråkigt. T.ex. tänka INTENSIVT på vad som behöver tvättas nästa omgång i tvättmaskinen, eller ett mail som måste skickas på jobbet imorgon. 100 % fokus på något sådant i 10 sekunder, medan kroppen fortsätter röra sig mekaniskt, så är utlösningen avvärjd. 

Min BÄSTA taktik är att ge henne den bästa behandlingen. Jag älskar att göra henne helt galen med fingrar och tunga. Klitoris får såklart sitt, med rätt sorts uppladdning och så, men jag brukar också retas och tänja vid ingången till slidan också. Hon blir galen och vill känna fingret i sig, men jag håller det utanför, låtsas att jag tänker sticka in det, men håller det hela tiden utanför. När det till sist är dags för kuken är hon tokig. Då är det ingen konst att hålla längre än henne. Snarare tvärtom.

Om jag tänker på hur mycket min fru älskar allt det där, så förstår jag inte vad det är din fru håller på med. Är inte det typiska klagomålet att män inte förstår sig på poängen med förspel, kräver avsugning mer än de slicker henne, inte hittar klitoris och bara vill sticka in kuken och köra i 30 sekunder och sen är det klart? Jag beklagar att din fru inte uppskattar att hon har en man som vill tillfredsställa henne på fler sätt än det penetration. 

Handlar om att det känns fuskigt? Onaturligt? Har hon svårt att ge sig hän? Eller tycker hon inte att det känns som att du är delaktig i njutandet när du inte har kuken i henne? Lycka till, det känns som att problemet ligget minst lika mycket i hennes vägran att tillfredsställas som i din uthållighet. 

• Anonym (Am there)

Min fru vill inte heller att jag rör eller slickar henne ?där nere? längre..
    Hon har haft ofta återkommande urinvägsinfektioner och tror att risken ökar om jag gör det.
    Väldigt sorgligt och tråkigt, särskilt som hon aldrig kommer av enbart samlag..

Svar på tråden Kan inte hålla ut.