Kan inte hålla ut.
Hej hej
Jag vet inte igentligen varför jag skriver för det är inte så mycket jag vill ha hjälp med utan skriver väll främst för att få ur lig lite frustration.
Jo det är väll så att jag kommer för fort. Jag håller omkring 2 till 4 minuter innan jag kommer, jag har nu försökt med uthållighetsträning ett litet tag och tänker fortsätta med det i hopp om att det blir bättre.
Det konstiga är att jag höll längre innan jag börja träna och tappa vikt vilket jag tycker är konstigt men det kanske är så det kan vara. Har nu gått ner från 115 till 86 så 29 kilo. Jag trode ändå att jag skulle hålla längre efter det men verkar haft motsatt efekt. Jag har däremot fått ett kraftigare stånd vilket kanske leder till den snabbare erektionen.
Problemet är väll som vanligt att min fru inte är nöjd. Hon hinner inte komma på den tiden och vill ha mer. Jag försöker men det går ju inte. Grejen är att jag får inte göra nått annat än att penetrera henne med min kuk. Med det menat så får jag inte använda nått annat för att få henne dit. Inga fingrar i förspel eller under akten. Inen tunga ingenting. När man frågar om deg får man konstiga svar så jag vet inte vad det är. Ibland har jag liksom gjort det ändå när hon inte sagt ifrån och då kommer hon. Men hon säger nej 99% av gångerna. Så jag vet inte vad jag ska göra. Eller jo jag får försöka att hålla längre.
Ha det gött.