-
Det hände en sak igår som har fått min hjärna att snurra.Jag berättade för min sambo om en upplevelse jag var med om.Då sa hon: "Du får inte bli sur nu för det här betyder ingenting...och så berättade hon om att för någon månad sedan var ute och promenerade med en manlig vän (singelman som ser bra ut i samma ålder som henne) så hade han bett henne hoppa upp på ryggen på honom och han hade burit henne mest för skojs skull enligt henne och detta hade ett sammanhang till platsen där jag var med om min upplevelse.Hon brukar då och då ta promenader med honom. Han är bra att prata med tycker hon och han ger henne massor av bra råd. En del saker kan vara sånt jag sagt till henne tidigare. Men när han säger det blir det som en sanning och hans råd är så bra. Han jobbar som bilmekaniker och hon åker till verkstaden där han jobbar efter stängningsdags och han hjälper henne alltid gratis när hon får problem med sin bil.Jag har aldrig fått träffa honom. Bara sett några bilder på FB och Insta. Senaste gången hon hade problem med bilen berättade han för henne om hur dålig jag är eftersom jag är så dålig på bilar. Hon trodde på honom och vi hade där en liten kris i vårt förhållande.Han är väldigt aktiv med att gilla eller ge ett hjärta på saker hon lägger upp på sociala medier.Jag tog upp med henne igår kväll om något mer hänt med denna killen som jag borde veta om. Men hon sa att så inte var fallet och att hon älskar mig vår kärlek är så speciell osv. Men detta har gnagt i mig sedan hon berättade att det förekommer fysisk kontakt mellan dem. Jag har inte sett hennes vänskap med honom som något hot eller problem tidigare. Men har nu börjat tvivla och bara väntar på nästa sak som slinker ur henne kring denna man. Överreagerar jag eller bör jag vara orolig? Ska jag bara släppa detta och fortsätta lita på henne? -
Svar på tråden Är jag svartsjuk eller blind?
-