• Anonym (Är detta normalt?)

"Slapprunkar" era killar?

Kortfattat: vi är ett par i 25-årsåldern som flyttade ihop kort efter att vi träffats.

Bott tillsammans i ett halvår och "verkligheten" börjar göra sig påmind eller vad man ska kalla det.

Han sitter i TV-soffan med fjärren i ena handen och andra handen under mjukkisbyxorna.

Frågar vad han gör. "Öhh slapprunkar ser du väl?"

Gör era killar så? Sitter med handen under byxan och fingrar på kuken?

• Svar på tråden "Slapprunkar" era killar?
  • Studentpappa

Näe det gör jag inte, att leka med kuken och sen kladda runt med handen i chipsskålen eller på andra ställen i huset gör jag inte. Det är för mig som att inte tvätta händerna efter jag varit på toa, dvs äckligt främst mot övriga i familjen.

Ride it like you stole it
  • Anonym (Nope)

Nä, jag är inte tillsammans med Al Bundy. 

• Anonym (K)

Inte så det syns eller märks i alla fall.

• Anonym (Urk)

Nej det gör inte min man och inte heller mitt ex. 

• Nordinni

Min man gör inte det och känner ingen kille som gör så heller. Jag frågade min man om han har gjort så nån gång i sitt liv. Han sa att det var mer när han var i tonåren men inte i vuxen ålder. 

• Anonym (Xulu)

Nej, så har inte min man gjort på de 25+ år vi har varit ihop i alla fall.

• Anonym (Xulu)

Du får väl fråga om han blev uppfostrad i ett östeuropeiskt horhus.

Eller fråga hans farsa över middagen om han också ägnar sig åt sånt så du vet om du ska ta med dig desinficerande våtservetter dit...

• Anonym (Arild)

Hoppas han tvättar handen innan chipspåsen
    Som tonåring gick det väl för sig. Men nu aldrig 
    Bara frun som får göra det ;  )

• Anonym (H)

Det gör han verkligen inte! Så oförskämt och barnsligt!

• Anonym (Tore)

Nej.
    Bott med andra snubbar i studentkorridor, aldrig hört om det då heller.

• Mayjel

Låter som något en 14-årig pojke skulle hålla på med. En omogen en som inte vet bättre.

• OlleSQ

Så många fel.

TV-soffan
    Mjukisbyxor
    Fjärrkontroll 

Ni är unga... Var aktiva.

• Anonym (Är detta normalt?)
    OlleSQ skrev 2026-03-22 20:02:24 följande:

Så många fel.

TV-soffan
    Mjukisbyxor
    Fjärrkontroll 

Ni är unga... Var aktiva.

Så man kan inte hänga i soffan en vardagskväll med typ träningsbyxor?
    Har jag inget emot, men det där att "slapprunka" som han kallar det är något ganska nytt för mig.
  • Anonym (Pille)

Jag bir lite generad nu. Jag sitter ofta och småpillar under badrocken. Det gör för övrigt även min fru. Men jag gör det diskret (tror jag).

Allt sånt där är okej, om man är överens om det. TS bör säga till killen att hon blir avtänd av hans beteende. 

• Anonym (Hmmmm.....)
    Anonym (Pille) skrev 2026-03-25 14:22:49 följande:

Jag bir lite generad nu. Jag sitter ofta och småpillar under badrocken. Det gör för övrigt även min fru. Men jag gör det diskret (tror jag).

Allt sånt där är okej, om man är överens om det. TS bör säga till killen att hon blir avtänd av hans beteende. 

Antar att det är dig frun småpillar på? Aldrig hört talas om en kvinna skulle göra så.
  • Anonym (Pille)
    Anonym (Hmmmm.....) skrev 2026-03-25 14:50:38 följande:
    Antar att det är dig frun småpillar på? Aldrig hört talas om en kvinna skulle göra så.
    Nej, hon har handen innanför trosan, men tror att hon mest smeker sig på magen, inte längre ner.
Svar på tråden "Slapprunkar" era killar?