• Anonym (Jajajajaja)

Är din dildo större än din mans kuk?

Det finns ju en tråd här där TS frågar hur män reagerar på en dildo som är större. Men hur ser det ut i verkligheten för er kvinnor? Är din dildo större än din mans kuk? Gäller såväl längd som grovlek

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är din dildo större än din mans kuk?
  • Anonym (Myran)

Ja självklart!
    Min mans är bara som en falukorv så dildos är 55 cm och väldigt grov.

• Anonym (Dildolover)

Är det bara kvinnor som får delta? Män kan ju också äga och använda sig av dildo. 😊

• Anonym (C)

Ja, har aldrig sett en dildo som inte är större än min mans organ så jag skulle inte ens kunna köpa en mindre. Inte för att jag skulle vilja det.

• Anonym (Erfaren Q)

Ja, betydligt både grövre och längre än min mans Tungan ute

Men jag tror ganska lika i storlek och färg som min senaste älskare Oskyldig

• buffelina

Majoriteten av mäns kukar brukar vara 16-20cm lång och 3-4cm omkrets så flesta dildos är större, jag är man och använder själv stora dildos men de (små) kan ge god effekt också

• Anonym (Fakta)
    buffelina skrev 2026-03-24 13:17:41 följande:

Majoriteten av mäns kukar brukar vara 16-20cm lång och 3-4cm omkrets så flesta dildos är större, jag är man och använder själv stora dildos men de (små) kan ge god effekt också

12-16 cm är ett rimligare spann för längd om man vet hur man mäter. 
  • Anonym (Lolita)

Sen jag skilde mig så har jag en som är större, för mitt ex hade komplex och tyckte att en dildo inte fick vara större än hans penis, för tänk ve och fasa om jag skulle råkar njuta av en dildo som var större, då kanske jag skulle lämna honom. 

• Anonym (Jajajajaja)

Markant ledning för större så här långt.
    Vad är orsaken till att ni valt en större dildo?

• Anonym (Q)
    Anonym (Jajajajaja) skrev 2026-03-25 08:21:45 följande:

För att det inte finns mindre dildos än min mans kuk. Och fanns det det skulle jag förstås inte välja en sådan. Varför borde jag inte ens behöva förklara.
  • Anonym (Erfaren Q)

För att den i storlek och färg påminner mig om min senaste älskare Oskyldig

Det ger massor av inspiration, stimulerar mina minnen och fantasier, och leder till ökad tillfredsställelse.

Tillsammans med min senaste älskare fick jag uppleva en ny typ av djupare och helt omvälvande orgasmer på ett sätt som jag aldrig tidigare har upplevt.
    Den enskilt största skillnaden mot min man och mot tidigare älskare var att den senaste var så tydligt välutrustad.
    Nu efter en hel del övning med min nya större dildo har jag börjat klara att återskapa den där mycket speciella typen av djupare orgasmer Förvånad.
    Med tidigare mindre dildos har jag aldrig lyckats uppnå just de där djupa explosiva klimax Rynkar på näsan

I juni hoppas jag få chansen träffa min bästa älskare igen IRL. Under vintern har vi fått hålla tillgodo med att bara träffas höras ibland och leka lite i videosamtal, vilka började när jag första gången visade honom min nya dildo Skäms
    Nu längtar jag till juni Solig
  • Anonym
    buffelina skrev 2026-03-24 13:17:41 följande:

20 cm långa och 3-4 cm i omkrets?! Aldrig sett en så långsmal dildo, eller äkta vara, men tvekar inte på att det finns så långsmala dildos då allt verkar finns i dildoväg. En naturlig kuk som ser ut i form likt en jättelång whiteboardpenna tvekar jag på att det finns.
    Du måste väl ändå mena diameter?

Min favorit en liten gullig dildo som räcker alldeles utmärkt. Minns inte exakt storlek men kollar på ett måttband: ca 7 cm omkrets, ca <2,5 cm i diameter och ungefär 10-11 cm lång.
    Den är mindre än min partners men det beror som tur är inte på något löjligt mindrevärdeskomplex från hans sida utan att jag föredrar låtsaskön i mindre storlek. Dessutom fanns dildon innan partnern.
  • Anonym (Dildolover)

Nu har jag ingen man men anledningen till att jag har stora dildo är för att det är skönare. Gillar när det riktigt fyller ut och sen är de mycket snyggare också. Jag är glad att jag inte ligger med män för det finns ingen med tillräckligt stor som skulle tillfredsställa mig.{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Dildolover)
    Anonym (Lolita) skrev 2026-03-24 13:55:28 följande:

Sen jag skilde mig så har jag en som är större, för mitt ex hade komplex och tyckte att en dildo inte fick vara större än hans penis, för tänk ve och fasa om jag skulle råkar njuta av en dildo som var större, då kanske jag skulle lämna honom. 

Låter ju jättetrist med en man som inte lät dig njuta fullt ut. Jag skulle älska om min hustru vill ha riktigt stora dildos. Hon har dildo men de är nästan inte större än min kuk.Skrikandes
Svar på tråden Är din dildo större än din mans kuk?