Påskkort från okänd avsändare
Med några smickrande ord. "Glad påsk snygging" och ingen avsändare.
Vad tänker du om det? Obehagligt, kul, nyfiket eller?
Med några smickrande ord. "Glad påsk snygging" och ingen avsändare.
Vad tänker du om det? Obehagligt, kul, nyfiket eller?
Jag skulle tyckt det varit fånigt men lite rart, skrattat lite och inte tänkt mer på detta. Ingen succé alltså.
Förstår inte varför du inte vill att hon ska veta vem du är? Leder ju till noll och ingenting att skicka helt anonymt.
Känns creepy. Varför kan du inte skriva vem du är?
Hur gick det med påskkortet under vindrutetorkaren förra året? Blev det något av det? Är det samma tjej du är sugen på fortfarande eller är hela frågeställningen hypotetisk?
Jag skrev ett anonymt kort på alla hjärtans dag till en kille jag var kär i utan att våga prata med honom. Var då 13 år. Skulle inte göra det som vuxen, måste man dela med sig av hur man känner (vilket kan vara snällt även om man inte vill något mer) så får man nog våga visa vem avsändaren är också om man är över yngre tonåren.
Jag kan nu förstå hur creepy det måste känts för den stackars killen som fick kortet.
Som ung skulle jag kanske tyckt det var spännande och mystiskt. jag var rätt naiv fram till början av tjugoåren. Men efter att ha varit med om litet knäppa människor i mitt liv och hört om andras negativa erfarenheter med avvikande människors avvikande sätt att visa uppskattning så skulle jag känt ett enormt obehag.
Jag skrev ett anonymt kort på alla hjärtans dag till en kille jag var kär i utan att våga prata med honom. Var då 13 år. Skulle inte göra det som vuxen, måste man dela med sig av hur man känner (vilket kan vara snällt även om man inte vill något mer) så får man nog våga visa vem avsändaren är också om man är över yngre tonåren.
Jag kan nu förstå hur creepy det måste känts för den stackars killen som fick kortet.
Som ung skulle jag kanske tyckt det var spännande och mystiskt. jag var rätt naiv fram till början av tjugoåren. Men efter att ha varit med om litet knäppa människor i mitt liv och hört om andras negativa erfarenheter med avvikande människors avvikande sätt att visa uppskattning så skulle jag känt ett enormt obehag.
Anonymiteten gör det obehagligt.
Vad är syftet med att göra det utan att avslöja vem du är?
Det hade varit lite roligt!
Jag hade blivit rädd och tänkt att det rör sig om en stalker.