Lämnad mitt i graviditeten
Jag har satts i en situation som jag aldrig trodde skulle hända mig.
Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 5år. I ca 2 års tid har vi aktivt försökt att få barn. Jag har haft 5 missfall under dessa 2 år. Dem senaste 3 har varit MA och det senaste fick vi veta i vecka 13 att fostret hade slutat utvecklas i v 6. Har varit så psykisk nerbruten det senaste året och har visa dagar inte trott att jag kommer klara det mer. Jag har sedan tidigare förhållande en dotter på 13år.
Jag är nu gravid igen, är i vecka 8+4. Vi har aldrig kommit såhär långt. Har varit på VUL där man sett att allt ser bra ut.
Men i helgen berättade min fästman för mig att han vill separer. Han kan inte se en framtid längre tillsammans med mig.
Han tycker inte att jag visar honom till med kärlek och närhet. Att jag är kall som person och har svårt för att ge närhet.
Jag har aldrig känt mig så krossad i hela mitt liv. Det är han som har velat ha barn främst då han inte har några sedan tidigare men jag har absolut velat ha barn med honom också. Men tanken på fler barn fanns inte innan jag träffade honom.
Vet inte vad jag ska göra längre.
Vem lämnar någon i såhär?