• Anonym (Starta tråd)

Någon speciell porrscen?

Ni (både män och kvinnor) som ibland tittar på porr som en del av er onani - brukar ni leta upp någon speciell scen som ni ofta återkommer till? Alltså inte ett enskilt klipp utan en viss sekvens. Det kan vara en vinkel eller något som ni alltid vill se. Berätta

• Svar på tråden Någon speciell porrscen?
  • Anonym (HasseVA)

Skulle säga Squirting, Helt klart en favorit. Sen gillar jag kvinnor som är något äldre gärna med lite behåring. Typ Hotwife stuket. det ska vara moget inte några 18-åringar. 
    Bra DOM på mannen också då jag är likadan men inget våld eller rape liknande.

• Anonym (Starta tråd)

Jag kanske skall berätta själv också.

Det jag ofta återkommer till är en scen där jag tydligt kan se själva inträngandet i penetrationen. Det får gärna gå långsamt och försiktigt. Jag vill också i samma scen sen kvinnans reaktion och  njutning i ansiktet. Jag vill se anspänningen innan själva inträngandet, reaktionen när det sker och hur njutningen stegras i hennes ansikte av penetrationen. 

• Anonym (Styvis)

En film med en styvmamma som kommer på sin styvson med att ligga i sängen och titta på porr i mobilen. Hon vill också titta, och blir tänd. Sen har de sex som båda verkar gilla - på riktigt. 

Jag återkom ofta till den filmen, men nu hittar jag inte tillbaka till den. Hon hette Beach, nånting.

• Anonym (Rob)

En scen med Ivy Ried där hon blir tagen i piledriver position.  Hon har en perfekt petite kropp och så smal att kuken syns på magen när den går in och ut.

• Anonym (M)
    Anonym (Styvis) skrev 2026-03-27 10:16:45 följande:

En film med en styvmamma som kommer på sin styvson med att ligga i sängen och titta på porr i mobilen. Hon vill också titta, och blir tänd. Sen har de sex som båda verkar gilla - på riktigt. 

Jag återkom ofta till den filmen, men nu hittar jag inte tillbaka till den. Hon hette Beach, nånting.

Är det inte Brianna Beach du menar, känns som hon ofta återkommer i roller som styvmamma..
  • Anonym (Styvis)
    Anonym (M) skrev 2026-03-27 19:18:27 följande:
    Är det inte Brianna Beach du menar, känns som hon ofta återkommer i roller som styvmamma..
     Japp, hon är det. Hittar en hel del klipp med henne, men inte just det där med mobilen i sängen, som jag gillar mest.
  • Anonym (M)
    Anonym (Styvis) skrev 2026-03-28 07:23:49 följande:
     Japp, hon är det. Hittar en hel del klipp med henne, men inte just det där med mobilen i sängen, som jag gillar mest.
    Okej! Tråkigt att du inte hittar det. Men håller med att hon är bra. Har blivit en del runkar till henne genom åren.
  • Anonym (Oj)

Gangbang med stora kukar

• Anonym (/////Mm)

Något som verkligen triggar mig är när ?frugan? får en trekant med två män.
    Fantasi jag har med frugan också? hade knappast varit svårt att hitta någon hon ser bra ut dessutom med sillisar:)

Men kommer troligen stanna vid en fantasi.

• Anonym (Dildolover)

Det finns några men något som jag ofta onanerar till är dildoscener. Stora dildos som används av både kvinnor och män i både anal och fitta. Även strapon-scener gillar jag. 

• Anonym (bkl)

två favoriter är trans där killen blir påsatt och sprutad på, och mamma/son scener. 

Svar på tråden Någon speciell porrscen?