• Anonym0725

Spök streck eller svagt positivt?

Är detta ett spökstreck eller svagt positivt? 
    Är 4 dagar kvar till BIM och ska testa med digitalt om någon dag. Men är så nyfiken! 
  • Svar på tråden Spök streck eller svagt positivt?
  • Anonym (.)

Nå? Vad visar testerna nu?

• Anonym0725

Jag har inte testat än med digitalt än då de inte fanns på mitt apotek, ska testa imorgon tänker jag om något annat apotek har dom inne 😊

Testade igår med rfsu och de syns ett svagt streck på de med men fortfarande oklart om de är grått eller liite färg i

• Anonym (.)
    Anonym0725 skrev 2026-03-29 09:39:39 följande:

Jag har inte testat än med digitalt än då de inte fanns på mitt apotek, ska testa imorgon tänker jag om något annat apotek har dom inne 😊

Testade igår med rfsu och de syns ett svagt streck på de med men fortfarande oklart om de är grått eller liite färg i

Enligt min erfarenhet är alla streck med rfsu-testerna positivt även om dom är väldigt svaga. Jag har då aldrig upplevt ett spökstreck på dom under mina fem graviditeter och jag har endast använt dom. Så du behöver nog inga andra tester faktiskt. Det tidigaste jag testat med dom var 5 dagar innan Bim
  • Anonym0725
    Anonym (.) skrev 2026-03-29 21:53:38 följande:
    Enligt min erfarenhet är alla streck med rfsu-testerna positivt även om dom är väldigt svaga. Jag har då aldrig upplevt ett spökstreck på dom under mina fem graviditeter och jag har endast använt dom. Så du behöver nog inga andra tester faktiskt. Det tidigaste jag testat med dom var 5 dagar innan Bim
    Jaha okej, fick "inte gravid" på digitalt men fortfarande ett svagt på rfsu. Ingen mens i sikte än och inga känningar av att den ska komma. 

Blir lite smått förvirrad av cb digitala som inte visar nått men rfsu gör de. Är väl bara att vänta och se om tant röd dyker upp haha
Svar på tråden Spök streck eller svagt positivt?