• Nandez

Robinson Vår 2026

I kväll börjar ännu en säsong Robinson. Här kan vi samlas och prata om stort och smått som rör programmet.

Väl möttGlad

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson Vår 2026
  • molly50
    Nandez skrev 2026-04-05 18:40:16 följande:

Waldo gav upp alldeles för lätt

Jag håller med Martin här. Det är så många som söker som verkligen vill ha en plats. Och så ger han upp nästan direkt.
    Vet inte ens om han sa varför.
  • Nandez
    molly50 skrev 2026-04-05 18:54:09 följande:
    Jag håller med Martin här. Det är så många som söker som verkligen vill ha en plats. Och så ger han upp nästan direkt.
    Det är ju så många som söker och så gav han bara upp, så dåligt
  • molly50
    Nandez skrev 2026-04-05 18:56:20 följande:
    Det är ju så många som söker och så gav han bara upp, så dåligt
    Ja,precis.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-04-05 18:54:09 följande:
    Håller med. Varför söker man när man ger upp efter 4 dagar.
  • molly50
    Jhannis skrev 2026-04-05 19:05:45 följande:
    Håller med. Varför söker man när man ger upp efter 4 dagar.
    Ja,precis. Jag förstår inte heller det. Man borde ju veta vad det är man söker sig till redan innan man söker. I alla fall om man har sett programmet förut.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2026-04-05 19:16:21 följande:
    Ja,precis. Jag förstår inte heller det. Man borde ju veta vad det är man söker sig till redan innan man söker. I alla fall om man har sett programmet förut.
    Håller med dig.
  • Nandez
    molly50 skrev 2026-04-05 19:03:40 följande:

Tack för ikväll då. Ses imorgon! GladSolig

Tack själv, det gör viGlad
  • Anonym
    molly50 skrev 2026-04-05 18:59:48 följande:

Melina fixade tävlingen. De andra verkar underskatta henne litegrann.

Jag tror inte att hon blir särskilt långvarig i tävlingen.
    Hon är stelopererad i ryggen och har problem med knäna, jag har faktiskt svårt att förstå varför man ens blir antagen med dessa problem.

Hon trillade i första racet, hon är inte direkt smidig om man säger så.

Kan säkert vara bra på pussel och annat som inte kräver smidighet och god fysik, och elda är hon ju uppenbarligen bra på.

Men hon blir utröstad så fort de får chansen, det är vad jag tror.
    Men tills dess så vore kanske Lasse glad om hon kommer in i hans lag, då får han någon i sin egen ålder att bonda med. Det saknar han ju helt klart.
    Han är för övrigt en skrytmåns som inte levererar i den takt han skroderar i.

Och varför är det ett problem med åldern i lagen för honom? Alla andra är iaf inte 20!

Jag har lite svårt med gnäll om personers ålder, själv skiter jag i hur gammal en person är så länge den är trevlig och jag liksom kan bonda med den.
    Har vänner i alla åldrar från runt 25 till närmare 80.
Svar på tråden Robinson Vår 2026