Tycker äldre kvinnor 40 + att dirty talking är överskattat?
Vet inte om jag generaliserar nu? Men jag har som fått uppfattningen att majoriteten av äldre kvinnor 40 + i regel inte alls är så mycket för dirty talking.
Vet inte om jag generaliserar nu? Men jag har som fått uppfattningen att majoriteten av äldre kvinnor 40 + i regel inte alls är så mycket för dirty talking.
Japp! Så är det. Kvinna 50.
Eftersom du vill ha en motivering:
Jag tycker att det känns tillgjort och fånigt när man är mitt i det hela. Jag vill fokusera på känslan och beröringen.
Däremot, att skriva innan om vad man vill göra med den andre... mmmm....
Dirty talking mitt under sex är värdelöst såvida det inte inte ingår i nån form av rollspel och då ska det verkligen vara rätt sorts ord I rätt ögonblick och i princip ingen klarar det....
Annars känns dirty talking mer som att citera porrfilm.. oerhört avtändande..
Håll käften och knulla liksom...
Överskattat är fel ord. Beroende på vad som sägs så kan det vara antingen skrattretande eller rent obehagligt.
Detta
För vems skull gör man dirty talking?
Många män gör tankevurpa redan från början och tror att det som tänder dom ska tända partnern..
Men i själva verket blir det bara tjat och upprepning och mer som att man läser ur ett manus.. "jaha nu stönar han och då måste jag svara med ååå så skönt.."... jamen för helvete... nej.. bara nej..
Jag kan inte ta sånt prat på allvar. Det blir tillgjord teater
Jag vill ha fokus på äkta känslor.. att nån stönar spontant för stt man inte kan hålla sig - ja såklart, men i övrigt- nej
Vill jag höra dirty talking tittar jag hellre på porrfilm .
Dirty talking mitt under sex är värdelöst såvida det inte inte ingår i nån form av rollspel och då ska det verkligen vara rätt sorts ord I rätt ögonblick och i princip ingen klarar det....
Annars känns dirty talking mer som att citera porrfilm.. oerhört avtändande..
Håll käften och knulla liksom...
Jag älskar att prata snusk i sängen, fantisera tillsammans är bäst.
Min fru gillar det inte, tyvärr, hon tystar mig om jag börjar. Därför har jag anonymt fantasisex på nätet, rollspelar och onanerar. Tråkigt att inte få dela detta med min kvinna, men man får nöja sig med det man får. Hon gillar i alla fall att vi lyssnar på sexnoveller tillsammans under våra kärleksstunder.
Någon här i tråden klagar på män som sexpratar i sängen på eget initiativ och tror att hon gillar det. Oftast är det nog mannen som tar initiativ till förnyelse och experimenterande i sängen, så han testar olika saker. Om hon inte säger ifrån så fortsätter han. Så har det varit hos oss. Det har i alla fall gett några kinks som vi delar.
Dirty talk som liknar porrfilmssnack är direkt avtändande. Men jag gillar att kommunicera vid ?slow sex?, när man hör att rösten darrar av upphetsning, både ens egen och ens partner.