Vill hitta en rik man
Jag har i alla mina år alltid fått rika män. Ända sedan jag var 14 år har jag parats ihop med sådana via min moster som var högt uppsatt. Dock så valde jag alltid de fattiga luffarna.med långt hår tyvärr.När jag var ung så blev det alltid så att de rika miljonärerna och miljardärerna drogs till mig och jag som inte hade behov av pengar på den tiden, bara lekte med dem och valde som sagt återigen fattiga män med problem. Likaså valde jag istället bort den bäste mannen med god ekonomi att skaffa barn med, utan valde en knarkande fattiglapp. Detta har mitt barn fått lida av hela sitt liv och nu även mitt barnbarn.
När jag blev 40 så hade jag dock 7-8 år där jag bara umgicks med rika män som bjöd mig över hela världen och jag levde la dolce vita. De ville gifta sig med mig och allt, men som vanligt blev det aldrig seriöst med en sådan man.
Då valde jag istället min nuvarande man. Återigen en lagom man som har kämpat för varende krona och därför håller hårt i pengarna.
Nu är jag 57 år gammal och ser fortfarande bra ut, men åldern börjar ta ut sin rätt. Jag bor med en snål man och jag vissnar lite för varje dag. Livet kunde blivit så annorlunda om jag valt rätt i mitt liv. Nu måste jag jobba och slita och är helt sönderstressad som person. Har ångest varje dag varför jag för 3 år sedan inte valde en rik man som gav mig allt, men gick tillbaka till min nuvarande. hur hittar jag en rik man nu?