trettioårig oskuld - jag är en hycklare.
Gjorde nyligen en tråd om att vara oskuld vid trettio och varesig man borde skaffa en eskort. Jag sa att jag ville leva ett liv man kan vara öppen om. Att utan rädsla kunna dela med mig av mina erfarenheter?OM DET KOMMER PÅ FRÅGA.
Därav verkade en eskort inte vara rätt grej för mig. Vill ha en framtida partner, och 99% av kvinnor verkar inte vara okej med en man som köpt sex.
Insåg dock att jag är en hycklare. Jag är redan en torsk, tekniskt sätt.
Detta hände för cirka tio år sedan. Hade nästan lagt det bakom mig. Men nu kom det tillbaka. Jag var i Tyskland med familj. Hade lite problem med ryggen ett tag och fick höra att man kanske skulle testa en massage. Sökte runt och hittade diverse ställen. Ett av dom va thai-massage. Jag hade hört om vad som erbjuds där? och jag hade ljugit om jag sa att det inte intresserade. Så jag bokade en tid. Det va två kvinnor där inne. Min massör va ägaren, tror jag. Hon fanns på någon bild där. Jag fick min massage men undrade om vad jag läst va sant. Och när jag bads vända mig så hände det. Hon tog lite på min penis och höjde ögonbrynet i fråga. Ja, eller nej.
Jag hade ryggproblem. Men anledningen att jag valde stället? Jag va nyfiken. Jag va ensam. Herregud, jag va så deprimerad när jag va tjugo. Och när jag låg där? Skriver man om sina problem så får man ofta höra man behöver sex. Knulla mannen! Du behöver fitta bror, etc, etc. Jag tänkte att detta är vad en man är. Han tar för sig! Jag är ju oskuld vid tjugoår! Kände mig som ett missfoster redan då. Jösses. Så? jag nickade, och gav henne en femhundring extra.
Ironin? Kunde inte riktigt få stånd. Det kändes aldrig rätt. Mitt första handjob ifrån någon vars situation jag har NOLL ide över. Hon kunde ju ha en våldsam pimp i andra rummet för allt jag vet! Hade ingen aning om hur det funka, bara att det va lagligt i Tyskland. Efter ett tag så pekade hon på min halv-hårda penis och frågade, ?Är något fel på dig??
Ja, va allt jag kunde tänka. Gick därifrån och kände mig som världens mes. Jag hade ?misslyckats? som man. Pojkidoler som James Bond hade inte tackat nej; hade inte haft problem med ståndet.
Det va tio år sedan och jag har försökt mitt bästa att glömma den dagen. Men nu kom minnet rusande tillbaka. I min förra tråd kom jag till inseendet att jag inte ville vara en torsk. Men jag är redan det. Nu måste jag antingen ta den hemligheten till graven eller riskera att varje kvinna ser på mig med förakt. Jag vill kunna vara ärlig om vem jag är. Men nu är jag körd. Kanske äntligen dags att ta livet av sig.