• Fyllera

Hur ska man orka?

Jag har nu gjort min sjunde återföring. Känner att det inte tog men ska testa imorgon. Min ursprungsfamilj är röriga, pappa alkoholist, syster som mår psykiskt dåligt, mamma som är ensam och ledsen. De ringer med diverse katastrofer då och. Då. Jag blir bara sur och helt slut.  Jag har få vänner. En har det tungt och gör av sig med det varje dag. Känner mig ledsen hela tiden och allt känns som en kamp. Jag orkar snart inte mer. Är bara arg och ledsen hela tiden och vill inte ha med människor att göra. Hatar mig själv på alla sätt. 

• Svar på tråden Hur ska man orka?
  • Mirabelle23

Låter så tufft!
    Har du gått i terapi och pratat om din familjesituation?
    Ditt undermedvetna kan göra så att kroppen "blockar" dig från att bli gravid om du inte känner dig tillräckligt trygg. Det kan vara avgörande för att bli gravid. 
    Gör yoga och meditation dagligen för att må bättre och minska all stress du bär i kroppen. Känslor kan fastna i kroppen, då är rörelse viktigt.
    Jag jobbar med kvinnor och hjälper dem bli gravida naturligt. 
    Kontakta mig gärna och läs mer på mindory.co

Stor kram och lycka till!

• Eurydike 87

Det låter som att du har många energitjuvar omkring dig! Även om de inte menar något illa så kan det ta mycket energi att finnas där för andra och lyssna på deras problem, särskilt om man själv inte mår bra. När man är ledsen och känner att man snart inte orkar mer, då är det en naturlig reaktion att vilja dra sig undan. Sedan kan känslan av att inte räcka till leda till självhat. Det blir en ond cirkel!

Svar på tråden Hur ska man orka?