• Blommanc

10 dpo mitt på dagen-urin

Vet inte hur tydligt detta kommer bli när jag laddar upp bilden. Men igår fick jag ett svagt streck efter avläsningstiden, idag är jag 10 dpo och tog detta testet när jag hållt mig 3-4 timmar. Såg detta strecket runt 4-5 minuter, kan det vara torkstreck eller tror ni det är positivt? Vi har försökt i 17 månader nu. Gjorde äggledarspolning innan ägglossning denna cykeln
  • Svar på tråden 10 dpo mitt på dagen-urin
  • Daphodil

Ett streck är det ju! Svårt att uttala mig om streck efter tiden med clearblue, men med billiga stickor har streck efter tiden alltid inneburit graviditet för mig. Lycka till!

• Blommanc
    Daphodil skrev 2026-04-07 18:32:50 följande:

Ett streck är det ju! Svårt att uttala mig om streck efter tiden med clearblue, men med billiga stickor har streck efter tiden alltid inneburit graviditet för mig. Lycka till!

Det var inom korrekt tid för just detta testet, så jag hoppas hoppas 🙏🏼🥰
  • Daphodil
    Blommanc skrev 2026-04-07 18:40:32 följande:
    Det var inom korrekt tid för just detta testet, så jag hoppas hoppas 🙏🏼🥰
    Men dåså! Då vågar jag nästan säga grattis
  • Blommanc
    Daphodil skrev 2026-04-07 19:41:01 följande:
    Men dåså! Då vågar jag nästan säga grattis
    I morse var det starkare! 😍 detta kom efter 3 min! Man ska läsa av efter 5 min 
  • Anonym (Grattis)
    Blommanc skrev 2026-04-08 06:00:34 följande:
    Grattis, vad underbart! 🥰
  • Blommanc
    Anonym (Grattis) skrev 2026-04-08 07:23:28 följande:
    Grattis, vad underbart! 🥰
    Tack! Känns helt underbart, men nervöst pga tidigare kemiska graviditeter 🥺
  • Anonym (Grattis)
    Blommanc skrev 2026-04-08 07:34:02 följande:
    Tack! Känns helt underbart, men nervöst pga tidigare kemiska graviditeter 🥺
    Förstår❤️ Det är ju tidigt än, ta ett nytt test av samma märke om några dagar för att se att strecket blivit starkare. Om det blivit det, försök att inte testa mer utan vila i vetskapen att du är gravid❤️ Håller tummarna att det går hela vägen för er! Blir alltid extra glad när jag ser någon som försökt länge bli gravid🥹
  • Blommanc
    Anonym (Grattis) skrev 2026-04-08 07:52:27 följande:
    Förstår❤️ Det är ju tidigt än, ta ett nytt test av samma märke om några dagar för att se att strecket blivit starkare. Om det blivit det, försök att inte testa mer utan vila i vetskapen att du är gravid❤️ Håller tummarna att det går hela vägen för er! Blir alltid extra glad när jag ser någon som försökt länge bli gravid🥹
    Tack snälla för de fina orden 🥰 ska ta ett test till om 2 dagar och sen vila i testandet, och isåfall njuta av att jag är gravid. De andra gångerna jag fått svaga streck har de inte ens varit i närheten av såhär tydliga så hoppet finns absolut där ❤️
  • Daphodil
    Blommanc skrev 2026-04-08 06:00:34 följande:
    Grattis! Stort lycka till, känner på mig att det är din tur nu!
Svar på tråden 10 dpo mitt på dagen-urin