• Anonym (Bu)

Massage = sex?

En kompis till mig tror att massage i Thailand alltid är sexuellt

Alltså om en man går och får massage där, så kan han väl ändå vilja göra det för att få just massage. Så tänker jag.
    Nu män som varit på massage i Thailand, hur har det varit för er,?
  • Svar på tråden Massage = sex?
  • Anonym (Erfaren_man)

Enligt svenska polisens officiella uppgifter, beräknas 80% av thaisalonger i Sverige erbjuda sexuella tjänster. Jag antar att det inte är mindre vanligt på plats i Thailand. 

• Anonym (Bu)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2026-04-07 22:13:12 följande:

Enligt svenska polisens officiella uppgifter, beräknas 80% av thaisalonger i Sverige erbjuda sexuella tjänster. Jag antar att det inte är mindre vanligt på plats i Thailand. 

Det må så vara. Men min kompis verkar tro att alla män tackar ja till detta. Jag är blåögd om jag tror annat 😌
  • nihka
    Anonym (Bu) skrev 2026-04-07 22:34:59 följande:
    Det må så vara. Men min kompis verkar tro att alla män tackar ja till detta. Jag är blåögd om jag tror annat 😌
    Men det stämmer ju absolut inte. Det låter som din kompis har problem med tillit. Vem litar du mest på inom andra områden, din kompis eller din kille?
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Bu)
    nihka skrev 2026-04-07 22:39:35 följande:
    Men det stämmer ju absolut inte. Det låter som din kompis har problem med tillit. Vem litar du mest på inom andra områden, din kompis eller din kille?
    Jag litar på honom. Jag blir bara så trött på att hon tycks ha rätt I allt
  • nihka
    Anonym (Bu) skrev 2026-04-07 22:48:57 följande:
    Jag litar på honom. Jag blir bara så trött på att hon tycks ha rätt I allt
    Att det har visat sig att hon har rätt eller att hon själv tycker hon har rätt?
  • Anonym (Bu)
    nihka skrev 2026-04-07 23:06:16 följande:
    Att det har visat sig att hon har rätt eller att hon själv tycker hon har rätt?
    Jag menar att hon tycket sig ha rätt  baserat på enstaka saker hon hört om andra män
  • Anonym (H)

Kan tänka mig att man erbjuds "runk" till förmånligt pris.

• nihka
    Anonym (Bu) skrev 2026-04-07 23:42:52 följande:
    Jag menar att hon tycket sig ha rätt  baserat på enstaka saker hon hört om andra män
    OK. Men då vet du vem du ska lyssna på.
  • Anonym (xxx)

Fast - spelar det egentligen någon roll? Han kan knappast få en könssjukdom av detta. Och han kommer aldrig att träffa massösen eller "massösen" mer. Dessutom är det lagligt i Thailand, så vad är egentligen problemet? Är du svartsjuk på en främmande kvinna som han betalar och aldrig kommer att träffa mer ändå?

• Anonym (Bu)
    Anonym (xxx) skrev 2026-04-08 06:52:40 följande:

Fast - spelar det egentligen någon roll? Han kan knappast få en könssjukdom av detta. Och han kommer aldrig att träffa massösen eller "massösen" mer. Dessutom är det lagligt i Thailand, så vad är egentligen problemet? Är du svartsjuk på en främmande kvinna som han betalar och aldrig kommer att träffa mer ändå?

Inte det minsta svartsjuk. Vi har en bra relation o litar på varandra.

Anledningen med tråden är att jag blir provocerad att min kompis har en fördom att män som går på massage gör det för en sexuell sak. Hon drar alla över en ksm.

Därför ville jag kolla lite här hur det ligger till
  • Anonym (Hmmmm.....)
    Anonym (xxx) skrev 2026-04-08 06:52:40 följande:

Menar du att ts ska tycka det är ok om hennes man betalar för en happy ending?

Jag vet med säkerhet att mitt ex aldrig gjort eller skulle glra det. Men om nån man jag hade relation med hade gjort nåt sånt hade jag kastat ut äcklet omgående!
  • Anonym (Anno Nym)

Massage är inte sex, isåfall skulle det vara fel av varje idrottare att få behandling.

Sen finns det ju intimmassage även för kvinnor, och många gillar det tro det eller ej.

Svar på tråden Massage = sex?