Min partner köpte nakenbilder på OnlyFans
Hej! Jag (K25) har varit tillsammans med min sambo (M26) i 6 år. Vi har i princip vuxit upp tillsammans och han är verkligen min bästa vän.
För cirka 2 år sedan blev han av med sitt jobb, och sedan dess har jag försörjt oss båda samtidigt som jag själv levt på CSN och jobbat extra för att få det att gå runt. Under den här tiden har han mått dåligt, vilket gjort att jag har försökt ha förståelse och ursäktat mycket.
Dock har det inte bara handlat om ekonomi. Han har haft problem med att spendera pengar och har även tagit pengar av mig vid flera tillfällen, som vi har skrivit upp så att han ska kunna betala tillbaka senare. I början av året började han få in en LITEN inkomst, så vi har kunnat dela lite mer på kostnaderna, men jag har fortfarande inte fått tillbaka något av det han är skyldig. Han säger att det kommer när han får ett mer stabilt jobb.
På senaste tiden har han också blivit väldigt hemlig. Vi har alltid haft tillgång till varandras telefoner utan att det varit en grej, men plötsligt bytte han kod och ville inte säga varför. Jag frågade flera gånger men han nekade till att något var konstigt.Till slut tog min ångest över och jag kollade hans telefon utan att han visste. Jag vet att det var fel av mig, men min magkänsla visste att det var något.
Det jag hittade gjorde mig verkligen jätteledsen. För ungefär ett år sedan kom jag på att han hade ett konto på OnlyFans, men då hade han bara varit inne och kollat (enligt honom), vilket ledde till att vi tog en paus. Nu såg jag att han har köpt innehåll flera gånger från olika tjejer, bland annat för 3500 kr på en dag av en och samma tjej, som han även haft långa konversationer med. I meddelandena från tjejen kunde jag se att han hade reagerat med ett hjärta på hennes kommentarer när hon skrivit att de ska fortsätta konversationen utanför onlyfans, eftersom köparen inte kan svara längre på onlyfans enligt nya lagen.
Det gör så ont eftersom vi haft det så tufft ekonomiskt, och jag har slitit för att försörja oss. De pengarna hade kunnat gå till att betala tillbaka till mig.
Jag har dessutom väldigt låg självkänsla och känner mig nu ännu mer otillräcklig. Jag kan inte sluta tänka på varför jag inte räcker till. För mig känns det som otrohet, särskilt eftersom det handlar om att betala och ha någon form av kontakt, inte bara ?kolla på porr?.
Han vet nu att jag vet, och har bett om ursäkt via sms. Han sa att han skämdes och inte vågade säga det ansikte mot ansikte, men det kändes inte särskilt genuint.
Jag känner mig helt lost just nu. Överreagerar jag som ser det här som otrohet? Hur hade ni gjort i min situation?