• Anonym (Oral)

Ursäkta en tydlig sexuell fråga

Min nya flickvän vill inte suga mig efter jag varit inne i henne och det är nytt för mig.

Mina tidigare flickvänner har gjort det och det är så skönt att kunna variera vårt sexliv på olika sätt.

Det klart att jag respekterar vad hon vill och inte vill.

Hur gör ni andra?

• Svar på tråden Ursäkta en tydlig sexuell fråga
  • Anonym (C)

Finns män också som inte vill slicka efter att de varit inne i  tjejen. Samma sak.

• Anonym (Malin)

nej va fan jag skulle heller inte vilja suga av efter varit in i mig. Före är det ok. 

• Anonym (Malin)
    Anonym (C) skrev 2026-04-13 13:07:07 följande:

Finns män också som inte vill slicka efter att de varit inne i  tjejen. Samma sak.

Precis min man vill inte alls slicka.. aldrig testat det ville han absolut inte och det respekterar jag honom. 
  • 19mark82

Jag har aldrig varit med om det tidigare. Nu är jag gift och min fru har inga problem med det. I vissa fall, när lusten är extra stark, kan hon till och med göra det efter att jag har varit i henne analt.

• Anonym (Abc)

Använd en kondom som du tar av innan det orala.

• Anonym (m)

Har bara vaginalt samlag och ja jag kan suga efter. Dock gillar jag inte suga nya män överhuvudtaget utan det kommer senare när man byggt upp något. Men antar du menar i förhållande så det kanske inte spelar någon roll.

• Anonym (Bananasplit)
    Anonym (Oral) skrev 2026-04-13 12:53:45 följande:
    det är så skönt att kunna variera vårt sexliv på olika sätt.

Det är skönt för dig att variera fitta och mun ja.
  • Alice05

Jag tycker det är helt okej att suga efter han varit inne i mig, men förstår folk som inte gillar det

• Anonym (Man)

Vad händer efter att du skickat henne? Får du kyssa henne då?

Jag antar att du slickat efter att du har varit inne i henne?! Om inte, så gör det så kanske det uppmuntrar henne.

Alternativt säg att du blir vansinnigt kåt av att hon suger lite efter att du varit inne! 

• Anonym (Vale)
    Anonym (Man) skrev 2026-04-13 20:49:21 följande:

Jag antar att du slickat efter att du har varit inne i henne?! Om inte, så gör det så kanske det uppmuntrar henne.

Alternativt säg att du blir vansinnigt kåt av att hon suger lite efter att du varit inne! 

Så om jag blir vansinnigt kåt av att du dricker mina gyllene strålar som champagne, då gör du det? 
  • Anonym (Nightstride)
    Anonym (Man) skrev 2026-04-13 20:49:21 följande:

Min fru vill inte kyssas efter att jag slickat henne.

Och hon kan i princip bara tänka sig att ta mig i munnen om jag kommer direkt från duschen. Men det gör mig ingenting. Det är mycket viktigare för mig är göra det skönt för henne än att hon ska förnedra sig för min skull. 
  • Anonym (Haha)

Va med en kille en gång som ville jag skulle gå o borsta tänderna mitt i sexet efter att jag sugit honom Död

Själv älskar jag delade safter.... 

• Semlisen

Jag älskar att känna smaken av mig själv när jag går ner på honom efter att han varit i mig och när jag kysser honom efter att han gått ner på mig. Jag hade tyckt att det kändes tomt och tråkigt om oralsexet var så begränsat att det "bara" gick att göra innan penetration och att man inte kunde kyssas efteråt och det går ju åt båda hållen. Hade min partner inte velat kyssa mig efter jag gått ner på honom eller gå ner på mig efter penetration skulle jag tycka att vårt sexliv kändes trist och "låst". 

• Anonym (Man)
    Anonym (Nightstride) skrev 2026-04-14 09:09:13 följande:
    Min fru vill inte kyssas efter att jag slickat henne.

Och hon kan i princip bara tänka sig att ta mig i munnen om jag kommer direkt från duschen. Men det gör mig ingenting. Det är mycket viktigare för mig är göra det skönt för henne än att hon ska förnedra sig för min skull. 

Förnedra sig för dig skull? 

Inget fel att gilla vanilj-sex, men själv ser jag inget förnedrande vid att jag kan slicka min fru till och med efter att jag kommit i henne. Eller att hon suger mig tills jag kommer i hennes mun. Har heller inga problem att kyssa henne efter. 

Förnedrande?? Ja jösses? 

• Anonym (Man)
    Anonym (Vale) skrev 2026-04-14 08:04:53 följande:
    Så om jag blir vansinnigt kåt av att du dricker mina gyllene strålar som champagne, då gör du det? 

Svar: ja! 

Svar på tråden Ursäkta en tydlig sexuell fråga