Det osexigaste män/kvinnor gör i sängen?
Vad är det osexigaste du vet?
För mig är det bl a när män börjar daska rumpan. Som om man vore en häst. Känns som de kollat för mycket på porr.
Vad är det osexigaste du vet?
För mig är det bl a när män börjar daska rumpan. Som om man vore en häst. Känns som de kollat för mycket på porr.
Har en del men jag nöjer mig med den ultimata erotikdödaren ... män som i förtäckta ordalag tycker sex ör lite överskattat (läs dålig erektion) och tycker man kan mysa intimt på andra sätt.. en avsugning tex... sen är han nöjd...
Nä det blir inget ligga där inte... Bokstavligen.
Har inget med sex att göra direkt, men mobil scrollande och nonchalera sin partner är sjukt osexigt om ena parten vill mysa.
Så länge jag får pumpa och spruta är jag nöjd...
När de blir "aggressivt" kåta och inte bara daskar en på rumpan, utan vill kalla en för hora och slampa för att bli mer upphetsade. Känns som om allt för många män lider av det s.k. hora-madonna-komplexet. Kvinnan ska vara en trogen ängel i vardagen, men en hora i sängen. Det hemska är också att alltför många män har denna dubbelhet.
Hur kan jag ha missat denna tråden? Satan vad jag känner mig normal, hahaha
Värsta jag varit med om var dels ett o.n.s som började yla på porrfilms-engelska ...
YES, FUCK MEEEE.FINGER MY PUSSY AAAAAAHHH
Och sedan en som vid doggy vänder på huvudet och säger:
Det gör inget om det gör lite ont....
Inte alls min kopp te om man säger så ....
Tråden får mig att inse att jag haft turen att träffa normala och njutande kvinnor - mestadels ......
Porrskadade män som överdriver. Brölar högt, knullar i rasande fart i flera timmar utan någon som helst kemi. Drar ut kuken och daskar den mot ens underliv och annat som inte känns "naturligt" om man är nya med varandra. Sådant kan man prata om sen, vad man gillar. Att oväntat spruta någon i ansiktet eller trycka in den i röven under första ligget är bara dumt.
Det värsta jag upplevt var en som stönade sjukt högt medan han slickade mig från Ystad till Haparanda. Han lyckades ändå missa klitoris. Jag avbröt sexet, han fattade ingenting.
Porrskadade män som överdriver. Brölar högt, knullar i rasande fart i flera timmar utan någon som helst kemi. Drar ut kuken och daskar den mot ens underliv och annat som inte känns "naturligt" om man är nya med varandra. Sådant kan man prata om sen, vad man gillar. Att oväntat spruta någon i ansiktet eller trycka in den i röven under första ligget är bara dumt.
Det värsta jag upplevt var en som stönade sjukt högt medan han slickade mig från Ystad till Haparanda. Han lyckades ändå missa klitoris. Jag avbröt sexet, han fattade ingenting.
Jag har haft tur för det mesta men ett ex började gny som en hundvalp typ när det hettade till så jag fick fokusera på att inte skratta,
Ett annat ex hade ovanan att efter sexet vända sig mot mig, tindra med ögonen och säga ?tack!?. Jag kände mig som en eskort. Varför tackar man för sex? Det är ju en gemensam aktivitet.
Själv gillar jag lite smisk med folk är olika.
Jag är rätt vanilj av mig men de män jag har träffat har varit ännu mer vanilj och tyckt att jag är avancerad för att jag (ibland) gillar att bli dragen i håret och smiskad. Det är lite avtändande att få den reaktionen när det ändå är rätt standard, eller?
Det får mig att känna mig weird men det är ju ingenting mot alla kinks folk har.
Jag hade iofs ett ex som köpte latexkorsett och stövlar till mig men det var inte avtändande, tvärtom. Men i övrigt har de varit väldigt tama.
När kulpåsen slår mot min kropp under penetrering. Jag vet, det går inte undvika, men det känns så osexigt.
Hårt sex.
Att få ett finger plötsligt inkört i munnen.
Dirtytalk.
Doggystyle.
Kille som bara tänker på sig själv.
Kvinnor som använder tänderna vid avsugning.
Kvinnor som ligger där som en död fisk och förväntar sig att mannen ska göra jobbet.
Kvinnor som täcker för kroppen när de ska ta av sig, vad fan vi ska knulla inte bedriva täcka kropp.
Kvinnor som pratar dirty.
Kvinnor som sliter fram buttplugg på första dejten, jodå jag har varit med om de, hon blev så våt att den åkte in helt och hållet. Där slaknade krigaren när hon stod och grävde med alla 3000 fingrar i rövhålet och lakanet var fullt med avföring.
Kvinnor som är för att kvinnor kan.
Kvinnor som pratar skit om män.
Kvinnor som vägrar suga kuk.
Osv osv
Kvinnor som använder tänderna vid avsugning.
Kvinnor som ligger där som en död fisk och förväntar sig att mannen ska göra jobbet.
Kvinnor som täcker för kroppen när de ska ta av sig, vad fan vi ska knulla inte bedriva täcka kropp.
Kvinnor som pratar dirty.
Kvinnor som sliter fram buttplugg på första dejten, jodå jag har varit med om de, hon blev så våt att den åkte in helt och hållet. Där slaknade krigaren när hon stod och grävde med alla 3000 fingrar i rövhålet och lakanet var fullt med avföring.
Kvinnor som är för att kvinnor kan.
Kvinnor som pratar skit om män.
Kvinnor som vägrar suga kuk.
Osv osv