• Anonym (Älskarinnan)

Otrogna

Verkar vara hett med diskussioner om otrohet. Jag är "ihop" med två otrogna män. Båda vet inte om varandra heller. 
    Fråga mig vad ni vill!

• Svar på tråden Otrogna
  • Anonym (V)

Vad gillar du mest på Skansen?

• Anonym (Jess)

Har de talat inför dig varför de är otrogna? Om det är spänning eller annat?

• Anonym (Gravid?)

Om du blir gravid, kommer du då hävda att han som tjänar bäst är fadern eller kommer du göra faderskapstest?

• Anonym (m)

Att de inte vet om varandra, är det något du medvetet vill dölja eller har de bara inte frågat?

• Anonym (m)
    Tow2Mater skrev 2026-04-17 15:18:32 följande:

Vad betalar de dig, pengar eller annat?

Haha, jag är inte TS men har faktiskt bett om pengar ibland när jag träffat otrogna män, och fått. Borde jag göra oftare egentligen, varför ska de få det gratis
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Den som sa det hon var det)
    Anonym (m) skrev 2026-04-17 16:27:14 följande:
    Haha, jag är inte TS men har faktiskt bett om pengar ibland när jag träffat otrogna män, och fått. Borde jag göra oftare egentligen, varför ska de få det gratis
    För att du har någon form av mänsklig värdighet?

Eller...nä...tydligen inte. Tyst
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (m) skrev 2026-04-17 16:23:04 följande:

Att de inte vet om varandra, är det något du medvetet vill dölja eller har de bara inte frågat?

Vill dölja det. Den ena är jättekär i mig och skulle bli så sårad om han visste om det. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jess) skrev 2026-04-17 12:22:30 följande:

Har de talat inför dig varför de är otrogna? Om det är spänning eller annat?

Den ena har inget sexliv med sin hustru ? de har inte varit intima på 3 år. Den andra befinner sig i småbarnsåren, och även där saknas ett fungerande sexliv.
    Det börjar med att de söker det sexuella, men de fastnar när de inser att det handlar om något mer. Något mer än bara sex. De blir sedda, bekräftade och får känna sig åtråvärda. Båda har sagt att de känner sig "levande med mig" .
  • Anonym (V)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2026-04-17 22:15:12 följande:
    Den ena har inget sexliv med sin hustru ? de har inte varit intima på 3 år. Den andra befinner sig i småbarnsåren, och även där saknas ett fungerande sexliv.
    Det börjar med att de söker det sexuella, men de fastnar när de inser att det handlar om något mer. Något mer än bara sex. De blir sedda, bekräftade och får känna sig åtråvärda. Båda har sagt att de känner sig "levande med mig" .
    Du skrev Fråga vad ni vill, men du ignorerar frågorna som inte passar.
  • Anonym (Jess)

Har du känslor för någon av dem, eller är du bara intresserad av sexet?

• Anonym (L)
    Jag tror de är lata och inte orkar upprätthålla fruns intresse. Har man ett dåligt eller obefintligt sexliv så har man ett ansvar att lyfta det problemet, inte leta upp någon ny som är villig och som det inte är vardag med. Det är man skyldig varandra tycker. Gäller både män o kvinnor.
  • Kirenaj68
    OK. Men vad får du ut av det hela? Hur kommer det sig att du ställde upp att bli hjälparen i nöden? Är du själv i en sexlös relation?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Otrogna