• Lexus88

Inte haft sex på över 15 år

Hej folk. Vad tänker ni om en man som inte har haft sex på nästan 15 år? Att det är något fel på personen? Låg sexlust? Skitful?

• Svar på tråden Inte haft sex på över 15 år
  • nihka
    Lexus88 skrev 2026-04-18 19:59:43 följande:
    Inte haft sex på över 15 år

Hej folk. Vad tänker ni om en man som inte har haft sex på nästan 15 år? Att det är något fel på personen? Låg sexlust? Skitful?

Ingenting utan att veta mer. Finns ju mängder av tänkbara orsaker.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Anonym (Yawn)
    Anonym (-) skrev 2026-04-18 21:28:28 följande:
    Ok, du är värst, slår mig med 7 år. TS är mycket högre upp på rankningen än han inser.
    Ja, jag är värst, men vet inte vem av oss i tråden som lider mest. Kanske är det inte jag. 
  • Lexus88
    Anonym (Typ inget) skrev 2026-04-18 20:15:25 följande:

Tänker väl ingenting. Inget som brukar komma upp. Om det mot förmodan skulle komma upp, så skulle jag väl tänka att personen har problem med det sociala.

Vad tänker du själv?

Jag tänker att jag är lite blyg och inte har utseendet med mig.
    Anonym (Anonym) skrev 2026-04-18 20:25:35 följande:

Jag skulle tänka att du har hög klass som inte ligger med vem som helst. 

Och att du säkert endast ligger med 9or 

Det är också sant att jag inte skulle vilja ligga med vem som helst. Jag vill ha någon form av känslor inte jag har sex. Och inget drägg eller liknande.
  • Anonym (Kvinna)

Beror helt på vem det är. Asexuell, incel, någon som har en partner som inte vill, porrberoende, lat, oattraktiv, osv

• Anonym (Kvinna)

Glömde att du kan vara kräsen och bara sikta på såna du inte kan få också.

• Lhhb5055

Roligt läsa allas åsikter:) här kommer lite som jag inte borde dela! Har själv haft mycket sex under hela mitt liv.  Tyvärr är jag nog den mest misslyckade av er alla och det är inte av självömkan utan mer ett konstaterande!  Allt är självförvållat så klart. Så hur lyckad och misslyckad man är har inte så mycket med sex att göra!  

• Anonym (ö)
    Lhhb5055 skrev 2026-04-19 12:10:29 följande:

Roligt läsa allas åsikter:) här kommer lite som jag inte borde dela! Har själv haft mycket sex under hela mitt liv.  Tyvärr är jag nog den mest misslyckade av er alla och det är inte av självömkan utan mer ett konstaterande!  Allt är självförvållat så klart. Så hur lyckad och misslyckad man är har inte så mycket med sex att göra!  

Vem gynnas av att veta att just du haft mycket sex och att du känner dig misslyckad? 
  • Anonym
    Lhhb5055 skrev 2026-04-19 12:10:29 följande:

Hellre en partner som inte haft sex på länge, om någonsin, än en som legat runt som en vettvilling.
    Alla dagar i veckan.
  • Lhhb5055
    Anonym (ö) skrev 2026-04-19 12:15:21 följande:
    Vem gynnas av att veta att just du haft mycket sex och att du känner dig misslyckad? 
    Tänker nog att ge han lite självförtroende men dig lär inte mycket göra nytta oaktat vad:)
  • Anonym (ö)
    Lhhb5055 skrev 2026-04-19 16:18:54 följande:
    Tänker nog att ge han lite självförtroende men dig lär inte mycket göra nytta oaktat vad:)
    Så någon som känner sig gissningsvis lika misslyckad som du hävdar att du är skulle få självförtroende för att du legat massor? För att du fått det personen drömmer om?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (ö) skrev 2026-04-19 16:27:08 följande:
    Så någon som känner sig gissningsvis lika misslyckad som du hävdar att du är skulle få självförtroende för att du legat massor? För att du fått det personen drömmer om?
    Vad ska du tuta för. Du är en kvinna du vet inte vad en man skulle behöva höra. 

Jag håller med @Lhhb50­55
  • Martinnains

Att ligga mycket ger inte med självklarhet bra självförtroende och att inte ligga ger inte självklart dåligt självförtroende. Men från min eget liv så gav det dåligt självförtroende att leva ihop med någon som hela tiden säger nej till sex ..det måste ju vara något fel på mig... Nu efteråt när jag har träffat andra som är attraherad av mig så har det gett mig mer självförtroende.

• Lexus88
    ragnvaldigur skrev 2026-04-19 18:31:18 följande:

För att kunna ha en åsikt om det bör vi veta varför.

Så, varför tror du?

• ragnvaldigur
    Lexus88 skrev 2026-04-19 20:11:44 följande:
    Då tycker iaf inte jag att det är nåt konstigt eller fel med dig. Finns ju värre orsaker till att inte ha fått ligga.
Svar på tråden Inte haft sex på över 15 år