Inte haft sex på över 15 år
Hej folk. Vad tänker ni om en man som inte har haft sex på nästan 15 år? Att det är något fel på personen? Låg sexlust? Skitful?
Hej folk. Vad tänker ni om en man som inte har haft sex på nästan 15 år? Att det är något fel på personen? Låg sexlust? Skitful?
Tänker väl ingenting. Inget som brukar komma upp. Om det mot förmodan skulle komma upp, så skulle jag väl tänka att personen har problem med det sociala.
Vad tänker du själv?
Jag skulle tänka att du har hög klass som inte ligger med vem som helst.
Och att du säkert endast ligger med 9or
Beror helt på vem det är. Asexuell, incel, någon som har en partner som inte vill, porrberoende, lat, oattraktiv, osv
Glömde att du kan vara kräsen och bara sikta på såna du inte kan få också.
Roligt läsa allas åsikter:) här kommer lite som jag inte borde dela! Har själv haft mycket sex under hela mitt liv. Tyvärr är jag nog den mest misslyckade av er alla och det är inte av självömkan utan mer ett konstaterande! Allt är självförvållat så klart. Så hur lyckad och misslyckad man är har inte så mycket med sex att göra!
Roligt läsa allas åsikter:) här kommer lite som jag inte borde dela! Har själv haft mycket sex under hela mitt liv. Tyvärr är jag nog den mest misslyckade av er alla och det är inte av självömkan utan mer ett konstaterande! Allt är självförvållat så klart. Så hur lyckad och misslyckad man är har inte så mycket med sex att göra!
Att ligga mycket ger inte med självklarhet bra självförtroende och att inte ligga ger inte självklart dåligt självförtroende. Men från min eget liv så gav det dåligt självförtroende att leva ihop med någon som hela tiden säger nej till sex ..det måste ju vara något fel på mig... Nu efteråt när jag har träffat andra som är attraherad av mig så har det gett mig mer självförtroende.
För att kunna ha en åsikt om det bör vi veta varför.
Så, varför tror du?
För att kunna ha en åsikt om det bör vi veta varför.
Så, varför tror du?