• Anonym (Anonym)

Armbandsklocka - Är den snygg? (BILD)

Tja

Tycker ni att denna klocka är snygg? Den är av vitt guld 18 karat
    Den kostar 3.4 miljoner kronor. 

• Svar på tråden Armbandsklocka - Är den snygg? (BILD)
  • Anonym (Dizzy feeling)

Urtavlan är, förutom smaklös, rörig att titta på. En klocka ska vara stilren och lättavläst. 
    Detta luktar öst-stat eller smaklöst amerikanskt = Ju mer "bling" desto bättre.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Dizzy feeling) skrev 2026-04-19 15:21:10 följande:

Urtavlan är, förutom smaklös, rörig att titta på. En klocka ska vara stilren och lättavläst. 
    Detta luktar öst-stat eller smaklöst amerikanskt = Ju mer "bling" desto bättre.

Andra klockor som säljs är för gubbar, denna är den enda med ungdomlig utseende. 

Tycker dessutom om att den endast visar tiden och inte datum. 

Färgerna är fina med
  • Anonym (Dizzy feeling)

Gissar att den gamla sanningen fortfarande gäller:
    You can not buy good taste!

• Anonym (Juvelerare)

Du håller på att bli svindlad. Klockan är gjord av titan och safirglas och har ett värde på max 500 000, om ens det.

Snygg eller ej? Nej, jag tycker den är tacky och man kan få otroligt mycket vackrare klockor för de pengarna.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Juvelerare) skrev 2026-04-19 15:42:01 följande:

Du håller på att bli svindlad. Klockan är gjord av titan och safirglas och har ett värde på max 500 000, om ens det.

Snygg eller ej? Nej, jag tycker den är tacky och man kan få otroligt mycket vackrare klockor för de pengarna.

Det står att den är vitt guld. Var får du titan ifrån?

Och Patek Philippe klockor är inget för mig. 
  • EnAnonumius
    Anonym (Anonym) skrev 2026-04-19 15:30:49 följande:
    Andra klockor som säljs är för gubbar, denna är den enda med ungdomlig utseende. 

Tycker dessutom om att den endast visar tiden och inte datum. 

Färgerna är fina med
    Du frågar ju vad andra tycker om klockan. Varför blir du sur och defensive när du inte får medhåll? 

Ungdomligt utseende?
    Nej du den är snarare ful och smaklöst bling bling klocka... 

Varför skulle man lägga 3,4 mille på en ful och smaklös bling bling klocka?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Fröken Ur)

Till skillnad från många andra i tråden tyckte jag faktiskt den var fin (inte armbandet kanske). Men jag gillar färgerna och blinget. Dock hade jag aldrig i livet betalat så mycket för den klockan, eller någon annan heller för den delen. Jag har inte armbandsur för statussymbol utan för funktion. 

Kanske ett par hundralappar på sin höjd för denna. Ser ut som den kommer från typ Ur & Penn. Men förstod på en bildgoogling att jag får lägga på ett par nollor åtminstone för att nå upp till riktiga priset. 

Det hade jag inte betalat för den. 

• Anonym (Dizzy feeling)

Min första tanke var - Mine Craft alltså en barnklocka, hahaha
    Själv avskyr jag att bära aktivitets-armband istället för mina klockor, Men , mitt val det också....

• Anonym (Cartier)

Nej, för rörigt.

Ser ut som någon som spelar MarioKart hade kunnat ha den.
    AP är för övrigt mest gubbig.

En bankdirektör med åldersnoja som försöker vara hipp, och har grodgröna golfstrumpor.

Hublot classic fusion hade jag tyckt var snygg på en yngre man.

Svar på tråden Armbandsklocka - Är den snygg? (BILD)