• Anonym (Hehe :))

Att låna ut sin make, lite :)

Har en helt genuin fråga! Och nej, jag letar inte efter någon här! Och håll god ton, respektera att vi alla är olika!

Jag och min man har ett ganska fritt och härligt sexliv. Vi går gärna på klubbar etc. Etc. Vi gör aldrig något på varsitt håll utan alltid tillsammans. Vi är medlem på en ganska stor sida för sexkontakter (BC), men där hänger det mest män samt vi har ju gemensam profil.

Jag skulle vilja som en överrasskning , hitta en kvinna, som vill ge min man oralsex ( med mig i rummet). Ni som har någorlunda liknande livsstil, vart söker ni?😂 vi kan givetvis göra det här på nästa klubbesök men vill som sagt göra det som en surprise  :)

• Svar på tråden Att låna ut sin make, lite :)
  • Anonym (Enhörning)

På en eskortsida kanske? 

Om ni söker en enhörning kan ni annonsera på Hemligg men... 

Kvinnan ska alltså bara ge mannen oralsex när "du" (vi förstår alla att du är mannen men jag väljer att spela med) tittar på? Ni ska inte ge henne nån "njutning" så att säga? Ska hon vara avklädd? Ska hon göra nåt mer, typ hångla eller ha sex med din man eller er båda? Får hon ha egna önskemål? Ska ni träffa och lära känna henne först eller ska hon liksom gå rakt in i sovrummet och överraska din man rakt upp ner? Vad har ni för krav i övrigt - ålder, utseende, klädsel, tillgänglighet? Och vilka är ni själva?

Det som gör att min spontana tanke är eskortsidor är att jag inte riktigt förstår vad kvinnan skulle få ut av att få låna och suga av en man framför hans fru? Är det kanske så att kvinnans man i sin tur tänder på att kvinnan lajvar callgirl eller gör en hotwife-light och att hon ska åka hem till sin man och berätta detaljerat för honom om hur hon sög av din man? Är det nåt sånt som lockar? 

Bjuder ni henne på ett glas champagne och betalar taxin hem? Eller har du tänkt dig själva upplägget? 

(Obs! Var snäll och håll god ton och respektera att vi alla är olika. Svara gärna på frågorna utan att tolka in nåt negativt och inta försvarsställning i stil med "jävla idiot som föreslår eskortsidor, du fattar ingenting, du vill bara sprida hat, du borde inte skriva här, du respekterar inte oss, bara för att du inte tänder på det så finns det andra som gör det...". För jag har inte skrivit nåt sånt utan vill ha mer information för att kunna svara. Så försök att inte gå i taket bara för att jag nämnde ordet eskort. Alla kan inte förstå eller veta allt. Jag frågar för att jag vill förstå. Försök förklara lite närmare istället så kanske jag förstår bättre.) 

Ett litet tips i all välmening. Skriv inte fejkade meddelanden till enhörningar, där du låtsas vara din fru. Vi går nämligen inte på sånt. Och det är sjukt avtändande.

Okej.  Jag är faktiskt född kvinna, är kvinna och är absolut en gift KVINNA😃 är det så konstigt?

Nej inte eskort. Men finns många likasinnade par, som gärna gör partnerbyten, har sex i samma rum, går på sexklubb o.s.v.  så unika är vi faktiskt inte😃.  Vi ölskar varandra, har en trygg och ordnad livssituation - men gillar väl sex helt enkelt 😊 och ser det inte som att man enbart måste göra saker med den man är gift med , vi väljer dock att göra allt tillsammans 😊

Du kan ju söka lite på Par i hjärter, club adam & Eva, Villa amore, Wandas swing o.s.v. o.s.v. så ser du att det inte behöver va så konstigt  :)

• Anonym (Enhörning)

Ytterligare ett tips. Erbjud kvinnan att få prata med dig (frun) på videosamtal innan träff. Och kom inte med några förslag som går ut på att hon kan få träffa din man ensam om hon vill. Nej, inte ens på en fika för att känna av kemin. Inga videosamtal eller chattande med enbart mannen utan din medverkan. Be inte henne om bilder eller intim info innan hon har fått prata med dig (frun) på videosamtal (nej, chattande gills inte). Vi vill veta att det verkligen finns en kvinna som är med på arrangemanget innan vi delar med oss av bilder och intim information eller skickar meddelanden med sexuellt innehåll. 

Det kryllar nämligen av män på nätet, som antingen är ensamstående eller som har fruar som inte har nån aning om att de söker andra kvinnor och aldrig skulle acceptera det, som har par-profiler och låtsas att de som par söker en kvinna för trekant eller liknande. De låtsas alltid att de är kvinnan i paret när de tar kontakt med kvinnor.

Ofta försöker dessa "par" (=män) få ut så mycket som möjligt i form av bilder, videos, sexchattande, telefon- och videosamtal osv. innan de blir påkomna. Och efter ett tag kommer förslag som går ut på att "om du känner dig osäker på om du vågar träffa ett par så kan du få träffa min man ensam, min man är fantastisk, jag litar på dig så jag gör ett undantag och du får låna honom för vi gillar verkligen dig - du är så speciell, ni kan ju ta en fika bara och känna av kemin, han kan bjuda dig på middag, kan han ringa upp dig eller skicka sms?". 

Ofta vill de ses på hotell. Ofta påstår de att de redan bokat trekantsträff med en kvinna som ställt in i sista stund och nu sitter de där i ett lyxigt hotellrum med champagne och allt... Och när det är dags att ses så är kvinnan tyvärr inte hemma/på hotellrummet, för hon har blivit tvungen att åka iväg akut, men kommer snart... Och det finns ju champagne... Och jacuzzi...

Ja, du fattar. Vi har hört allt och lite till. So don't try that.

Tack!

Nej, för mig är det inte ens aktuellt att de ska ses själva på något plan😂 inte på varken kemi träff eller något liknande. 

Och som svar till en ovan som frågade vad jag som fru och kvinna får ut av det, det är ju sjukt upphetsande att se sin man njuta. Jag själv är inte överförtjust i att ge oralsex ( och nej, det är inte min man som frågat mig om det här och det är fortfarande jag som kvinna som skriver).

Enklaste är alltså att vi går på event på klubb, men vi sätter alltid regler före som absolut inte får brytas, inte ens i stundens "hetta", så med andra ord får väl överrasskningen uppdagas inför besöket då  :)

• Anonym (Enhörning)
    Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 11:49:11 följande:

Okej.  Jag är faktiskt född kvinna, är kvinna och är absolut en gift KVINNA😃 är det så konstigt?

Nej inte eskort. Men finns många likasinnade par, som gärna gör partnerbyten, har sex i samma rum, går på sexklubb o.s.v.  så unika är vi faktiskt inte😃.  Vi ölskar varandra, har en trygg och ordnad livssituation - men gillar väl sex helt enkelt 😊 och ser det inte som att man enbart måste göra saker med den man är gift med , vi väljer dock att göra allt tillsammans 😊

Du kan ju söka lite på Par i hjärter, club adam & Eva, Villa amore, Wandas swing o.s.v. o.s.v. så ser du att det inte behöver va så konstigt  :)

Intressant. Hur kommer det sig att du inte vill svara på mina frågor? 

Att ha sex i samma rum och ha partnerbyten är ju inte samma sak som att bara suga av en man när frun tittar på, utan att själv bli tillfredsställd så att säga. Det är den biten som är min huvudfråga. Intressant att du valde att inte kommentera just detta... Och gå sexklubb är nåt helt annat så det vet jag inte varför du blandar in.

Om jag istället formulerar min fråga såhär: om du tänker dig att du är kvinnan som besöker ett par och enbart suger av mannen - vad skulle motivera dig till att göra det och vad skulle du få ut av det? 

Jag har inte sagt att det är konstigt utan jag undrar vad just du tänker att kvinnan i fråga skulle få ut av ett sånt upplägg och hur du tänker att det ska gå till. Det här är ett diskussionsforum så jag trodde att du var intresserad av att diskutera. 

Om det är så vanligt och du har så bra koll, varför frågar du då var man kan hitta kvinnor?

Du hade många frågor och får säkert inte ens med svar på hälften. Vi sysslar inte med uppvaktning och det är väl SJÄLVKLART att hon också hade fått ha synpunkter, önskemål och allt där till. Ska ju kännas bra för alla inblandade  :) min man hade troligen fått ha sex med oss båda om vi hade velat men nu var det just oralsex jag vill "ge bort". Det enda som inte hade skett, är tjejsex eller analt... men som sagt, hade bara velat överraska med skönt oralsex men förstår också att jag får släppa det på det sättet som jag funderat på. :)

Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 11:49:11 följande:

• Anonym (Enhörning)
    Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 11:58:26 följande:

Tack!

Nej, för mig är det inte ens aktuellt att de ska ses själva på något plan😂 inte på varken kemi träff eller något liknande. 

Och som svar till en ovan som frågade vad jag som fru och kvinna får ut av det, det är ju sjukt upphetsande att se sin man njuta. Jag själv är inte överförtjust i att ge oralsex ( och nej, det är inte min man som frågat mig om det här och det är fortfarande jag som kvinna som skriver).

Enklaste är alltså att vi går på event på klubb, men vi sätter alltid regler före som absolut inte får brytas, inte ens i stundens "hetta", så med andra ord får väl överrasskningen uppdagas inför besöket då  :)

Om du menar mig så frågade jag inte vad du som partner får ut av att se din man få en avsugning för det fattar jag såklart. Jag undrar vad du tänker att kvinnan som suger av din man får ut av det. 
  • Anonym (Enhörning)
    Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 12:05:59 följande:

Du hade många frågor och får säkert inte ens med svar på hälften. Vi sysslar inte med uppvaktning och det är väl SJÄLVKLART att hon också hade fått ha synpunkter, önskemål och allt där till. Ska ju kännas bra för alla inblandade  :) min man hade troligen fått ha sex med oss båda om vi hade velat men nu var det just oralsex jag vill "ge bort". Det enda som inte hade skett, är tjejsex eller analt... men som sagt, hade bara velat överraska med skönt oralsex men förstår också att jag får släppa det på det sättet som jag funderat på. :)

Jag har inte sagt att du ska släppa det. Jag undrar vad du tänker att kvinnan som suger av din man får ut av det. 
    Anonym (Enhörning) skrev 2026-04-21 12:04:56 följande:
    Intressant. Hur kommer det sig att du inte vill svara på mina frågor? 

Att ha sex i samma rum och ha partnerbyten är ju inte samma sak som att bara suga av en man när frun tittar på, utan att själv bli tillfredsställd så att säga. Det är den biten som är min huvudfråga. Intressant att du valde att inte kommentera just detta... Och gå sexklubb är nåt helt annat så det vet jag inte varför du blandar in.

Om jag istället formulerar min fråga såhär: om du tänker dig att du är kvinnan som besöker ett par och enbart suger av mannen - vad skulle motivera dig till att göra det och vad skulle du få ut av det? 

Jag har inte sagt att det är konstigt utan jag undrar vad just du tänker att kvinnan i fråga skulle få ut av ett sånt upplägg och hur du tänker att det ska gå till. Det här är ett diskussionsforum så jag trodde att du var intresserad av att diskutera. 

Om det är så vanligt och du har så bra koll, varför frågar du då var man kan hitta kvinnor?
    Jag ville bara försöka förklara. Vet inte varför du låter så aggiterad?

Jag kommer inte vara kvinnan som gör den delen  för är inget som jag tänder på (d.v.s. ge oralsex till en man som inte är min man på det sättet). Min tanke var väl kanske inte en singelkvinna som ska göra det för att sen tacka för sig. Däremot hade jag ju kunnat göra det om vi planerar sex på 3 eller 4.

Jag menade inte att det var vanligt på det sättet - men inte unikt. Jag har inte alls bra koll, men jag har koll på det vi btukar göra i övrigt och det var därför jag skrev om klubbar m.m. Och som jag skrev så är den sidan vi är medlemmar på mansdominerad och vill ju heller inte lägga ut något där om det nu skulle varit en överraskning😊

Jag vet inte, men känns sommdu har valt att missuppfatta mig. Har ju självklart inga planer på att varken göra eller arrangera något dumt, men det här är något som "fastnat" lite hos mig, men jag ska släppa den tanken och kör på clubevent istället.
    Anonym (Enhörning) skrev 2026-04-21 12:10:47 följande:
    Jag har inte sagt att du ska släppa det. Jag undrar vad du tänker att kvinnan som suger av din man får ut av det. 
    Jag har ju svarat på det, någonstans. Ja antingen så tänder hon väl på att ge oralsex enligt koncept, eller så vill hon vara med på andra delar - har väl inte skrivit någonstans att hon ska suga och dra - men jag vill ha själva surprisemomentet😃
  • Anonym (Enhörning)
    Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 11:58:26 följande:

Tack!

Jag är alltså enhörning, som jag antar att du vet betydelsen av, så jag vet inte varför du tror att jag tycker stt du är konstig.

I ditt svar ovan kommer du med långa utläggningar som inte har nånting med det jag skrev att göra. Du svarar inte på nåt jag frågar om utan babblar på om annat. Och så fortsätter det. 

Mitt tips är att du försöker möta den du kommunicerar med, läsa och ta in vad hen skriver och bemöta det. En tvåvägskommunikation istället för en monolog. Jag känner mig dumförklarad när du försvarar er relation, som om jag hade ifrågasatt den. Eller ber mig googla sexklubbar och mästrar mig om att det inte är konstigt att ha sex med andra än den man är gift med, som om jag som enhörning skulle ha problem med det. Jag känner mig inte respekterad i samtalet. 

Trots att jag specificerar och förtydligar min huvudfråga så missförstår du den totalt. Så ja, det kanske är enklare för dig att gå på klubb eftersom du verkar ha svårt för skriftlig kommunikation. 

Det heter kemiträff. 
  • Anonym (Enhörning)
    Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 12:13:50 följande:
    Jag ville bara försöka förklara. Vet inte varför du låter så aggiterad?

Jag kommer inte vara kvinnan som gör den delen  för är inget som jag tänder på (d.v.s. ge oralsex till en man som inte är min man på det sättet). Min tanke var väl kanske inte en singelkvinna som ska göra det för att sen tacka för sig. Däremot hade jag ju kunnat göra det om vi planerar sex på 3 eller 4.

Jag menade inte att det var vanligt på det sättet - men inte unikt. Jag har inte alls bra koll, men jag har koll på det vi btukar göra i övrigt och det var därför jag skrev om klubbar m.m. Och som jag skrev så är den sidan vi är medlemmar på mansdominerad och vill ju heller inte lägga ut något där om det nu skulle varit en överraskning😊

Jag vet inte, men känns sommdu har valt att missuppfatta mig. Har ju självklart inga planer på att varken göra eller arrangera något dumt, men det här är något som "fastnat" lite hos mig, men jag ska släppa den tanken och kör på clubevent istället.
    Du vet alltså inte vad kvinnan som suger av din man skulle få ut av det. Bra, då vet jag det. Det var det jag undrade. Tack för svar.

Jag förstår att du inte ska suga av andras män och det har jag heller inte frågat nånting om. 

Den som missförstår är du. Inte jag. 

Nej, jag är inte agiterad. Jag var undrande. Men nu har jag fått svar. Du vet inte svaret och det är ocksä ett svar som duger mer än väl. Tack för det. 

Övrigt bemöter jag i svaret ovan.
  • Anonym (Enhörning)
    Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 12:16:24 följande:
    Jag har ju svarat på det, någonstans. 
    Då har jag missat det. Du svarade på helt andra saker som jag inte frågat om i flera inlägg. Jag hittar inte svaret på det men jag kanske letar dåligt.
    Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 12:16:24 följande:
     Ja antingen så tänder hon väl på att ge oralsex enligt koncept, eller så vill hon vara med på andra delar - har väl inte skrivit någonstans att hon ska suga och dra - men jag vill ha själva surprisemomentet😃
    Det var svar på frågan, tack för det. 

Om jag förstår dig rätt så kan ni eventuellt tänka er att involvera henne på andra sätt. Då förstår jag.

Äntligen fick jag svqr på det jag undrade. Tack. 

Inget konstigt med det. Och det har jag heller inte påstått. Alla är olika. Skrev du. 
  • Anonym (Enhörning)
    Anonym (Hehe :)) skrev 2026-04-21 08:53:57 följande:

Jag skulle vilja som en överrasskning , hitta en kvinna, som vill ge min man oralsex ( med mig i rummet). Ni som har någorlunda liknande livsstil, vart söker ni?😂 

Jag föreslår som sagt Hemligg.se
  • Anonym (Enhörning)

Ett annat förslag är att du lägger tråden (eller startar en ny) i rätt forum, förslagsvis i "Sex & samlevnad" i passande underkategori. Då får du nog fler och bättre svar. 

• Anonym (Enhörning)

Ställ gärna lite öppna och nyfikna frågor till den som svarar dig. "Hur tänker du?", "Vad har du för erfarenhet?", "Vad hade du haft för önskemål?", "Vilka sajter gillar du?", "Varför är den sajten bra?" och liknande. Istället för att be personen googla med tillägget "så ska du se att det inte är så konstigt...", så kan du formulera dig i form av en fråga. "Varför undrar du det?", "Vad är det som låter konstigt för dig?", "Varför tror du inte att hen skulle uppskatta xxx?", "Hur tänker du nu?", "Vad menar du med att...?", "Jag upplever att du är negativt inställd till mina önskemål, hur kommer det sig?", "Vill du utveckla ditt resonemang?", "Förstår jag dig rätt...?" osv. Det är mitt råd. 

Eftersom du har erfarenhet av BC så antar jag att du är bekant med fenomenet män som låtsas att de söker som ett par. Vill hursomhelst varna för detta på Hemligg. Det är vanligt förekommande då kvinnor och par får gå före kön och bli plus-medlemmar gratis. Dessutom godkänner de alla typer av "par", så som kk eller kompisar.

En del har registrerat sig som par (gemensamt konto/profil och samma användarnamn, alltså en inloggning som båda kan skriva från och man vet inte vem), men skriver i profiltexten att de är ett kk-par men "jag har inte träffat min kk på flera år nu och hon har redan en älskare och är inte aktiv här längre men jag som man söker kvinnor för den och den typen av sex...". Och sen får man pm från "kvinnan i paret" som "letar älskarinna åt sin man". Mannen i paret "är på jobbet", enligt "kvinnan", men "jag kan be honom skriva till dig". Och sen tar det en sekund och så får man ett pm, från samma par-konto (gemensam profil/användarnamn typ "Gbg-paret"), där mannen skriver (det gick ju snabbt med tanke på att han jobbar...) och uttrycker sig exakt likadant, gör samma stavfel osv. Och inleder med "Jaså tjejen har varit på jakt, så trevligt!"

Sånt är vardagsmat på Hemligg. De tror väl att man är dum i huvudet, antar jag. 

• Anonym (Tänker sluta "låna ut")

Jag lånar ibland ut min make till olika kvinnor och par i min bekantskapskrets då han är väldigt händig. Om "låna ut" betyder "suga hans k**" tänker jag definitivt sluta med det  Wtf?

• Anonym (Enhörning)

Gillar ditt inlägg. Tack för det! Jag förstår dig verkligen. Jag är inte heller lockad av ett sånt upplägg. Skulle du vilja utvevkla dina tankegångar lite? Varför är detta inget som intresserar dig? 

Anonym (Tänker sluta "låna ut") skrev 2026-04-21 13:30:08 följande:

Jag lånar ibland ut min make till olika kvinnor och par i min bekantskapskrets då han är väldigt händig. Om "låna ut" betyder "suga hans k**" tänker jag definitivt sluta med det  Wtf?

• Anonym (n)
    Anonym (Enhörning) skrev 2026-04-21 12:52:16 följande:

Ett annat förslag är att du lägger tråden (eller startar en ny) i rätt forum, förslagsvis i "Sex & samlevnad" i passande underkategori. Då får du nog fler och bättre svar. 

Inget som spelar någon roll på de få trådar som startas på FL ;)

Flera bra och intressanta svar som verkar duckas lite (TS, inlägg nr 2??), TS behöver läsa om Glad Enhörningsjakt är svårt nog för de som har en plan.

Svar på tråden Att låna ut sin make, lite :)