Anonym (Enhörning) skrev 2026-04-21 12:04:56 följande:
Intressant. Hur kommer det sig att du inte vill svara på mina frågor?
Att ha sex i samma rum och ha partnerbyten är ju inte samma sak som att bara suga av en man när frun tittar på, utan att själv bli tillfredsställd så att säga. Det är den biten som är min huvudfråga. Intressant att du valde att inte kommentera just detta... Och gå sexklubb är nåt helt annat så det vet jag inte varför du blandar in.
Om jag istället formulerar min fråga såhär: om du tänker dig att du är kvinnan som besöker ett par och enbart suger av mannen - vad skulle motivera dig till att göra det och vad skulle du få ut av det?
Jag har inte sagt att det är konstigt utan jag undrar vad just du tänker att kvinnan i fråga skulle få ut av ett sånt upplägg och hur du tänker att det ska gå till. Det här är ett diskussionsforum så jag trodde att du var intresserad av att diskutera.
Om det är så vanligt och du har så bra koll, varför frågar du då var man kan hitta kvinnor?
Jag ville bara försöka förklara. Vet inte varför du låter så aggiterad?
Jag kommer inte vara kvinnan som gör den delen för är inget som jag tänder på (d.v.s. ge oralsex till en man som inte är min man på det sättet). Min tanke var väl kanske inte en singelkvinna som ska göra det för att sen tacka för sig. Däremot hade jag ju kunnat göra det om vi planerar sex på 3 eller 4.
Jag menade inte att det var vanligt på det sättet - men inte unikt. Jag har inte alls bra koll, men jag har koll på det vi btukar göra i övrigt och det var därför jag skrev om klubbar m.m. Och som jag skrev så är den sidan vi är medlemmar på mansdominerad och vill ju heller inte lägga ut något där om det nu skulle varit en överraskning😊
Jag vet inte, men känns sommdu har valt att missuppfatta mig. Har ju självklart inga planer på att varken göra eller arrangera något dumt, men det här är något som "fastnat" lite hos mig, men jag ska släppa den tanken och kör på clubevent istället.