• Anonym (Orolig sambo)

Kom hem till min sambo iklädd trosor

Hej ! 

Har snart varit sambo i 4år med en helt underbar kille, men igår när jag kom hem tidigare än väntat så stod han iklädd trosor,bh,stay-ups och strumpebandshållare. 

Blev väldigt förvånad och frågade vad han höll på med ? Han skyndade iväg och tog av sig , kom tillbaka och berättade att han har en fetisch att klä sig i underkläder . Vet inte hur jag ska bearbeta detta? någon här som varit med om liknande ? 

Hur ska man gå tillväga? Vad ska man säga ? 

• Svar på tråden Kom hem till min sambo iklädd trosor
  • Anonym (g)

" Ok men använd inte mina underkläder och jag vill helst inte se det tack"
    " Ok det kanske kan vara sexigt, hur brukar du göra?"

Eller vad du nu känner.

• Anonym (Orolig sambo)
    Anonym (g) skrev 2026-04-21 17:36:54 följande:

" Ok men använd inte mina underkläder och jag vill helst inte se det tack"
    " Ok det kanske kan vara sexigt, hur brukar du göra?"

Eller vad du nu känner.

Älskar ju han , blev bara extremt förvånad av det . Men är villig att ge det en chans . Men vet inte hur jag ska börja !?
  • MMMelin

Tänk lite på saken?. Blev han plötsligt mindre underbar? Har någon tagit skada av hans klädval för dagen? Svarar du ja på en eller båda, då ligger nog det största problemet hos dig! Och ja, jag har varit med själv. 
    En gång när jag kom hem, satt min kille i soffan klädd i klänning och strumpbyxor. Först blev jag något paff, men jag tror han skämdes mer. Efter ett kort och respektfullt samtal hade vi rett ut det. Han gillar klänningar och kjolar och strumpbyxor, och jag ser hur han blir tillfreds och bär kläderna med stolthet. Varför skulle jag  missunna honom det? Han får gärna klä sig som han vill för mig. Det enda jag kan tycka är lite trist, är att vi har inte samma storlek, så det funkar inte så bra att låna hans klänningar.

• Anonym (g)
    Anonym (Orolig sambo) skrev 2026-04-21 18:00:23 följande:
    Älskar ju han , blev bara extremt förvånad av det . Men är villig att ge det en chans . Men vet inte hur jag ska börja !?
    Börja bara prata. Med nyfikenhet och inte dömande.
  • Anonym (Kille)

Låter ändå som att det är nått du kan bearbeta. Huvudsaken är att inte fetisch shamea han. Det är nog redan en svag länk i hans liv som det är. Om du är ok med det så jobba med han istället. Kanske går att utveckla o experimentera om du är öppensinnad. 

Min sambo blev chockad när jag kom ut som bi men förstod när hon bearbetat att jag gillsr buttstuff och sånt. Håller dock ej på med kvinnokläder o tänder ej på mån i det heller men jag tycker du ska se han som den man du blev kär i och se om du kan vara med på hans resa. Det skulle betyda nått djävulskt mycket för han,

Svar på tråden Kom hem till min sambo iklädd trosor