• Piggen87

Tjejer: Vad tror ni är genomsnitt på en penis?

Självklart är kukstorlek en väldigt stor diskussion och som redan har diskuterats många gånger. Det finns statistik hit och dit och läste att Sverige har en genomsnittsstorlek på 15 cm. I världen tros den ligga på runt 13cm (kanske p.g.a många asiater?).

Hur har ni svenska kvinnor upplevt att en normal storlek ligger på? För när jag var i tonåren så mätte jag och mina kompisar våra penisar och alla mina kompisar hade 16-17cm storlek (etniska svenska pojkar/unga män). Jag hade 12 cm och en av oss hade det stora 23cm.

Det är såklart svårt att uppskatta snoppstorlek med ens ögon. Sedan pratas det en del om den berömda "toapappersrullen". Skulle ni tro att de män ni haft sex med skulle få in sin penis i en toarulle eller har de varit tjockare? Sedan får ni gärna komma med input av storlek på män med annan etnicitet än skandinaver. Har andra större eller mindre är er uppfattning?

Jag försöker ta reda på faktisk medellängd här. 

• Svar på tråden Tjejer: Vad tror ni är genomsnitt på en penis?
  • Anonym (XL)
    Piggen87 skrev 2026-04-23 17:04:47 följande:
    Tjejer: Vad tror ni är genomsnitt på en penis?

Självklart är kukstorlek en väldigt stor diskussion och som redan har diskuterats många gånger. Det finns statistik hit och dit och läste att Sverige har en genomsnittsstorlek på 15 cm. I världen tros den ligga på runt 13cm (kanske p.g.a många asiater?).

Hur har ni svenska kvinnor upplevt att en normal storlek ligger på? För när jag var i tonåren så mätte jag och mina kompisar våra penisar och alla mina kompisar hade 16-17cm storlek (etniska svenska pojkar/unga män). Jag hade 12 cm och en av oss hade det stora 23cm.

Det är såklart svårt att uppskatta snoppstorlek med ens ögon. Sedan pratas det en del om den berömda "toapappersrullen". Skulle ni tro att de män ni haft sex med skulle få in sin penis i en toarulle eller har de varit tjockare? Sedan får ni gärna komma med input av storlek på män med annan etnicitet än skandinaver. Har andra större eller mindre är er uppfattning?

Jag försöker ta reda på faktisk medellängd här. 

På de jag har haft sex med, ca 20 cm. Har de för små blir det inget. 
  • Överste Senap

Om ditt syfte är att få fram en korrekt medellängd så väljer du helt fel metod. Det finns info på RFSU som baseras på hyfsat genomförda studie. Här får du inget representativt urval värt namnet och oklart varför du tror att kvinnor skulle veta bättre än männen. Oavsett så kan du inte räkna med att de som svarar ens är i närheten av ett representativt urval. 

• Fjäril kär

Fel sida för ändamålet .. här kommer alla män och kvinnor hävda att alla kukar är minst 25 cm och på tok för små...

• Anonym (Duh....)

Hört talas om Google?

• Anonym (Mort)

Nej, det är ingen stor diskussion, annat än bland osäkra små fjollor. Vi andra bryr oss inte.

• XDX

Kolla sajten CalcSD, där har du det mest tillförlitliga och kompletta du kan få

• Piggen87
    Överste Senap skrev 2026-04-23 17:24:45 följande:

Om ditt syfte är att få fram en korrekt medellängd så väljer du helt fel metod. Det finns info på RFSU som baseras på hyfsat genomförda studie. Här får du inget representativt urval värt namnet och oklart varför du tror att kvinnor skulle veta bättre än männen. Oavsett så kan du inte räkna med att de som svarar ens är i närheten av ett representativt urval. 

Jag skapade denna tråd för att jag är tveksam till att dessa siffror stämmer. Jag tror det är glädjesiffror för att få män att må bättre.
  • Överste Senap
    Piggen87 skrev 2026-04-24 19:07:18 följande:
    Jag skapade denna tråd för att jag är tveksam till att dessa siffror stämmer. Jag tror det är glädjesiffror för att få män att må bättre.
    Och vad exakt får dig att tro på sådana konspirationsteorier? Och vad exakt får dig att tro att du får mer korrekt information genom att fråga random personer på fl där vem som helst kan vilja överdriva bara för att trycka ner dig? 
  • Anonym (Fast)

Fast om genomsnittet är ca 15 borde väl väldigt många ha 16-17-18 + eller åt andra hållet 14-13-12 -.

Dvs vissa kvinnor kan helt enkelt råka på många som är över medel medan vissa kvinnor stöter på många som är under medel och självklart vissa där det varierar stort eller hur som helst.

Min poäng är lite att det inte spelar så stor roll eftersom alla är vanliga ändå. Det är liksom ingen brist på män med över medel och inte speciellt ovanligt och likaså under medel. Det är bara ett spektrum av variationer.

Svar på tråden Tjejer: Vad tror ni är genomsnitt på en penis?